Volvo dizel je ko stvoren za ulje
Motori su ti d24, d24T, d24Tic.
To je redoslijed njihove snage, prvi je poprilično trom i slab za volvo težinu,mislim da se tog ne isplati imati,
ali to je i redoslijed rikavanja i trošenja motora, znači najduže će trajat ovaj prvi bez ikakvih dodataka, turbak je uobičajen, a tic je najjači, ali i rijedak i najviše se troši.
Nažalost ne možeš jeftino proći sa volvo dijelovima,
evo ti moje iskustvo, ja sam promijenio motor na 740td (makar je prvi motor vozio sa 5 cilindara, ali sam ga ja budala dao rastavit, istinabog riknuo bi i on prije il kasnije),
kad se ubroje peripetije oko motora koje su uslijedile nakon zamjene (neki neugodni kvarovi), ispala je cijena koju sam platio za auto. (cca 10 ak tisuća kuna).
Tak da ak ubodeš volvo za nekih 1500 eura, moraš imat još minimalno tolko za popravke koji će uslijedit, i zamjenu dijelova.Uz to s godinama će stvari rikavat same od sebe, pa i to moraš predvidjet.
Dobro je napisano da se uređeni volvači mogu teško naći za 5-10k kuna, jer ako je uređen onda je vlasnik u njega ubacio minimalno 10k kuna, pa mu se ni ne isplati prodavati, recimo ni ja svog još ne bi prodao upravo zbog toga.