Sada je: sri lip 25, 2025 8:44 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 15, 2010 3:07 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lis 15, 2009 1:22 am
Postovi: 109
Vozi: volvo a nije turbo
Pozdrav svim forumašima. evo kako i sam naslov kaže, od pre neki dan su mi "porasli obrtaji u leru" Naime, šta se dešava:

1. Auto u leru ima obrtaje oko 2500, kada malo dodam gas oni porastu na cca 2700 i nespuštaju se.

2. Očistio sam leptir gasa, bio je malo crn, vratio sve na svoje mesto i opet isto :doh:

3. Otkopčam onaj đžek od motorića ler gasa kad ono obrtaji padnu na oko 1500 i odmah se upali lambda

4. Otišao na dijagnostiku i nisu ništa našli, kažu sve je OK

5. auto isto radi i na plinu i na bengi

Takođe su mi pojedini ljudi govorili da je u pitanju neko vakum crevo pa sad ja pitam odakle da počnem da rešavam kvar. Svaki savjet ili iskustvo bi mi dobro došlo. Pozdrav svima


Vrh
   
PostPostano: čet srp 15, 2010 4:22 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 31, 2008 11:20 pm
Postovi: 237
Vozi: S40 1.8 `98 PH I
Lokacija: Đurđenovac
ja sam cistio motor pa sam ni sam neznam kako izgubio jednu brtvu od injektora, ler mi je bio na 3500, promjenio tj stavio novu brtvu i sve 5


Vrh
   
PostPostano: čet srp 15, 2010 4:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ako ti motorić ler gasa ne može iskontrolirati ler (a očigledno da ne može), to znači da ti motor nekontrolirano usisava zrak negdje poslije zaklopke gasa i ler dizne. Znači problem može biti sama usisna grana (rupe, brtvljenje), injektori (brtvljenje), i svako od onih vakuum crijeva koja idu na usisnu granu.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet srp 16, 2010 4:49 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lis 15, 2009 1:22 am
Postovi: 109
Vozi: volvo a nije turbo
jutros se malo prihvatio posla oko volvaća, i redosled je bio sledeći

1. očistio ponovo klapnu

2. promjenio 2 komada vakum crijeva

3. na suprotnoj strani usisa ispalo jedno crijevo tanko, vratio na svoje mjesto

4. sve 2 puta pregledao, upalim auto kad ono isto sve :doh:

Odkopčam ponovo đžek od motorića ler gasa i krenem poslom, uključim klimu jer je napolju paklenih 38, kad prilikom jednog zaustavljanja na semaforu auto se ugasi :think: Upalim ponovo i krenem dalje, primećujem da kad god treba da se zaustavim auto se maltene hoće ugasiti ( klima uključena )

Stanem pokraj puta, ukopčam onaj đžek i krenem dalje. Sledeće zaustavljanje super, obrtaji na normali :think: dam malo gas i oni se vrate u normalu ( doduše malo sporije nego inače )

Kada sam došao kući i parkirao u garažu volvaća nemogu da verujem da sve radi kako treba ( za sada )

E sad ja pitam ( a neko pametan će odgovoriti sigurno ) Šta se ustvari dogodilo? Da li mu je trebala vožnja od 40-ak km pa da se sve vrati u normalu ili je u pitanju nekaj drugo?

Sutra krećem na malo dalji put, cca 300 km pa ću videti kako se ponaša. Pozdrav svima


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan