jutros se malo prihvatio posla oko volvaća, i redosled je bio sledeći
1. očistio ponovo klapnu
2. promjenio 2 komada vakum crijeva
3. na suprotnoj strani usisa ispalo jedno crijevo tanko, vratio na svoje mjesto
4. sve 2 puta pregledao, upalim auto kad ono isto sve
Odkopčam ponovo đžek od motorića ler gasa i krenem poslom, uključim klimu jer je napolju paklenih 38, kad prilikom jednog zaustavljanja na semaforu auto se ugasi

Upalim ponovo i krenem dalje, primećujem da kad god treba da se zaustavim auto se maltene hoće ugasiti ( klima uključena )
Stanem pokraj puta, ukopčam onaj đžek i krenem dalje. Sledeće zaustavljanje super, obrtaji na normali

dam malo gas i oni se vrate u normalu ( doduše malo sporije nego inače )
Kada sam došao kući i parkirao u garažu volvaća nemogu da verujem da sve radi kako treba ( za sada )
E sad ja pitam ( a neko pametan će odgovoriti sigurno ) Šta se ustvari dogodilo? Da li mu je trebala vožnja od 40-ak km pa da se sve vrati u normalu ili je u pitanju nekaj drugo?
Sutra krećem na malo dalji put, cca 300 km pa ću videti kako se ponaša. Pozdrav svima