VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5358 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | slavko V40 [ čet srp 15, 2010 3:07 pm ] |
Naslov: | V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm |
Pozdrav svim forumašima. evo kako i sam naslov kaže, od pre neki dan su mi "porasli obrtaji u leru" Naime, šta se dešava: 1. Auto u leru ima obrtaje oko 2500, kada malo dodam gas oni porastu na cca 2700 i nespuštaju se. 2. Očistio sam leptir gasa, bio je malo crn, vratio sve na svoje mesto i opet isto ![]() 3. Otkopčam onaj đžek od motorića ler gasa kad ono obrtaji padnu na oko 1500 i odmah se upali lambda 4. Otišao na dijagnostiku i nisu ništa našli, kažu sve je OK 5. auto isto radi i na plinu i na bengi Takođe su mi pojedini ljudi govorili da je u pitanju neko vakum crevo pa sad ja pitam odakle da počnem da rešavam kvar. Svaki savjet ili iskustvo bi mi dobro došlo. Pozdrav svima |
Autor/ica: | Tom [ čet srp 15, 2010 4:22 pm ] |
Naslov: | Re: V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm |
ja sam cistio motor pa sam ni sam neznam kako izgubio jednu brtvu od injektora, ler mi je bio na 3500, promjenio tj stavio novu brtvu i sve 5 |
Autor/ica: | tcode [ čet srp 15, 2010 4:39 pm ] |
Naslov: | Re: V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm |
Ako ti motorić ler gasa ne može iskontrolirati ler (a očigledno da ne može), to znači da ti motor nekontrolirano usisava zrak negdje poslije zaklopke gasa i ler dizne. Znači problem može biti sama usisna grana (rupe, brtvljenje), injektori (brtvljenje), i svako od onih vakuum crijeva koja idu na usisnu granu. |
Autor/ica: | slavko V40 [ pet srp 16, 2010 4:49 pm ] |
Naslov: | Re: V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm |
jutros se malo prihvatio posla oko volvaća, i redosled je bio sledeći 1. očistio ponovo klapnu 2. promjenio 2 komada vakum crijeva 3. na suprotnoj strani usisa ispalo jedno crijevo tanko, vratio na svoje mjesto 4. sve 2 puta pregledao, upalim auto kad ono isto sve ![]() Odkopčam ponovo đžek od motorića ler gasa i krenem poslom, uključim klimu jer je napolju paklenih 38, kad prilikom jednog zaustavljanja na semaforu auto se ugasi ![]() Stanem pokraj puta, ukopčam onaj đžek i krenem dalje. Sledeće zaustavljanje super, obrtaji na normali ![]() Kada sam došao kući i parkirao u garažu volvaća nemogu da verujem da sve radi kako treba ( za sada ) E sad ja pitam ( a neko pametan će odgovoriti sigurno ) Šta se ustvari dogodilo? Da li mu je trebala vožnja od 40-ak km pa da se sve vrati u normalu ili je u pitanju nekaj drugo? Sutra krećem na malo dalji put, cca 300 km pa ću videti kako se ponaša. Pozdrav svima |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |