VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5358
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  slavko V40 [ čet srp 15, 2010 3:07 pm ]
Naslov:  V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm

Pozdrav svim forumašima. evo kako i sam naslov kaže, od pre neki dan su mi "porasli obrtaji u leru" Naime, šta se dešava:

1. Auto u leru ima obrtaje oko 2500, kada malo dodam gas oni porastu na cca 2700 i nespuštaju se.

2. Očistio sam leptir gasa, bio je malo crn, vratio sve na svoje mesto i opet isto :doh:

3. Otkopčam onaj đžek od motorića ler gasa kad ono obrtaji padnu na oko 1500 i odmah se upali lambda

4. Otišao na dijagnostiku i nisu ništa našli, kažu sve je OK

5. auto isto radi i na plinu i na bengi

Takođe su mi pojedini ljudi govorili da je u pitanju neko vakum crevo pa sad ja pitam odakle da počnem da rešavam kvar. Svaki savjet ili iskustvo bi mi dobro došlo. Pozdrav svima

Autor/ica:  Tom [ čet srp 15, 2010 4:22 pm ]
Naslov:  Re: V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm

ja sam cistio motor pa sam ni sam neznam kako izgubio jednu brtvu od injektora, ler mi je bio na 3500, promjenio tj stavio novu brtvu i sve 5

Autor/ica:  tcode [ čet srp 15, 2010 4:39 pm ]
Naslov:  Re: V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm

Ako ti motorić ler gasa ne može iskontrolirati ler (a očigledno da ne može), to znači da ti motor nekontrolirano usisava zrak negdje poslije zaklopke gasa i ler dizne. Znači problem može biti sama usisna grana (rupe, brtvljenje), injektori (brtvljenje), i svako od onih vakuum crijeva koja idu na usisnu granu.

Autor/ica:  slavko V40 [ pet srp 16, 2010 4:49 pm ]
Naslov:  Re: V40 1,8 85kW 97god LER GAS NA PREKO 2000 rpm

jutros se malo prihvatio posla oko volvaća, i redosled je bio sledeći

1. očistio ponovo klapnu

2. promjenio 2 komada vakum crijeva

3. na suprotnoj strani usisa ispalo jedno crijevo tanko, vratio na svoje mjesto

4. sve 2 puta pregledao, upalim auto kad ono isto sve :doh:

Odkopčam ponovo đžek od motorića ler gasa i krenem poslom, uključim klimu jer je napolju paklenih 38, kad prilikom jednog zaustavljanja na semaforu auto se ugasi :think: Upalim ponovo i krenem dalje, primećujem da kad god treba da se zaustavim auto se maltene hoće ugasiti ( klima uključena )

Stanem pokraj puta, ukopčam onaj đžek i krenem dalje. Sledeće zaustavljanje super, obrtaji na normali :think: dam malo gas i oni se vrate u normalu ( doduše malo sporije nego inače )

Kada sam došao kući i parkirao u garažu volvaća nemogu da verujem da sve radi kako treba ( za sada )

E sad ja pitam ( a neko pametan će odgovoriti sigurno ) Šta se ustvari dogodilo? Da li mu je trebala vožnja od 40-ak km pa da se sve vrati u normalu ili je u pitanju nekaj drugo?

Sutra krećem na malo dalji put, cca 300 km pa ću videti kako se ponaša. Pozdrav svima

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/