VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
850 TDI http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=533 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Tomislav-64 [ sub srp 28, 2007 12:38 pm ] |
Naslov: | 850 TDI |
Molim za savjet vlasnike 850-tice sa TDI motorom! Našao sam jedan preko oglasa 95. godište, 2.5 litre TDI 140 KS. Na cajgeru piše 150.000 km, što je vjerojatno pola od stvarnoga, auto je uredan, uščuvan, u dobrom stanju, barem koliko sam ja uspio vidjeti, uvežen iz Italije. Zanima me da li je to isplativa kupnja, unutra je VW motor od 5 cilindara, kakva iskustva imate s tim motorom? Kakva je potrošnja po gradu (vlasnik tvrdi 8.5 lit. ![]() Unaprijed hvala na odgovorima, Tomislav |
Autor/ica: | BELA [ sub srp 28, 2007 1:50 pm ] |
Naslov: | |
Reci samo Tomislave jel to crni 850 tdi koji je bio kod Pogacica ... ako je bježi od toga ... ako je pak od Šurine, ne znam za njega ... ako je netki 3 -ci opet ne znam za njega, motor audi 140 ks je vjeran ako je odrzavan, znas i sam da nema ispod 300 000 km, moj savjet otici u servis vw/audi na dijagnostiku, klima je široki pojam i treba tocno vidjeti kaj je, mozda samo nema plina, mozda dihtung nakompresoru pušta ... 1000 stvari, popravak klime može te koštati od cca 250 kn pa sve do cca 1000 eura ... Auto se odrzava kao i svaki drugi, mozda je malo boljka ta sto dosta košta izmjena zupčastog i španera pa je dobro da za taj iznos od oko 4500-5000 kn rušiš cijenu auta, drugo ti je sve isto baš kao i za svaki volvo, pitaj konkretno što i koliko košta pa ces dobiti sve potrebne info. |
Autor/ica: | nucleus [ sub srp 28, 2007 2:49 pm ] |
Naslov: | |
a zakaj nisi dosad vozio volvo ![]() ![]() |
Autor/ica: | rade32 [ sub srp 28, 2007 6:04 pm ] |
Naslov: | |
Ja imam V70 sa tim istim motorom,i nije te slagao za potposnju,bar ne puno.Meni moj sa punim rezervoarom dok se lampica od goriva ne upali pod klimom kroz grad prodje oko 750 kilometara.Rezervoar prima 70L,koliko moze da bude rezerva oko 10 litara pa racunaj koliko trosi i onda na to jos odbi klimu. |
Autor/ica: | Tomislav-64 [ sub srp 28, 2007 10:42 pm ] |
Naslov: | |
Nije to crni 850 tdi već bijeli, karavan, našao sam ga preko oglasnika. Vlasnik veli da je pokvaren kompresor na klimi i da polovni kod Veljka košta 200 eura. Ne znam da li je to točno! Auto sam vozio, čini mi se OK, ali ponavljam nemam iskustva sa Volvom, pa ne mogu baš točno procijeniti. Osjetio sam da se na neravninama "čuje" prednji kraj, ne znam je li to zbog težine motora ili je ovjes stradao. Čovjek mi veli da je promijenio sva 4 amortizera kod Severa. Volvo do sada nisam vozio jer imam Toyotu, ali ga namjeravam kupiti! ![]() Možda bi bilo najbolje zamoliti nekog od Vas koji se dobro kužite u Volvače da mi za pristojan honorar pomogne u odabiru! ![]() Zanima me zbog potrošnje, da li je bolje tražiti benzinca, pa ugraditi plin ili uzeti dizelaša? Trenutno se vozim na plin, ali iskustva nisu baš najbolja. Auto mi više ne radi onako fino i tiho kao prije, nakon 20000 km. sam morao ispuhati dizne, prvih 6 mjeseci sam svakih 2 tjedna bio kod servisera koji mi je ugradio plin, jer se auto stalno gasio, detonirao itd. Da ne duljim, ušteda na gorivu je velika, ali bojim se da mi se ne ponove prijašnja iskustva ako kupim Volvo benzinac i u njega ugradim plin! ![]() |
Autor/ica: | nucleus [ ned srp 29, 2007 3:04 am ] |
Naslov: | |
kupi si benzinca i ugradi plin kod provjerenog majstora!!! ja već imam plin 80 000km i tek mi sada zna malo zatrokirati na niskim okretajima dok je hladan ali mislim da nije do plina, situacija je malo komplicirana ![]() ![]() ja sam jako zadovoljan sa plinom i isplatio sam ga za čas a mjesečno se na đepu osjeti ali opet ovisi koliko km radiš godišnje ![]() |
Autor/ica: | BELA [ ned srp 29, 2007 11:43 am ] |
Naslov: | |
''Možda bi bilo najbolje zamoliti nekog od Vas koji se dobro kužite u Volvače da mi za pristojan honorar pomogne u odabiru!'' Svakako če ti svatko pomoći koliko može i zna i naravno ''no cahrge'' tarifa vec eventualno koja pivica, no sve se to odnosi na vizualno stanje, stanje ovjesa i sl. stvari u koje se mnogi sa foruma kuze, npr. Nenad ti je koliko pratim vec jako dobro upoznao svoju 850-ku bez obzira kaj nije dizel, a sto se pak motora tice kažem najbolja je dijagnostika negdi u servisu citaj AK Biškup (dogovri s KIKIjem) vjerujem po pristupacnoj cijeni cemu se sadasnji vlasnik ne bi smio protiviti ako je auto ''u redu''. Evo bar okvirno da imaš uvid u to kaj treba napraviti, što se ovjesa tice mogu biti seleni i balns stangice i naravno i jako vjerojatno letva volana. |
Autor/ica: | hal9000f [ ned srp 29, 2007 7:12 pm ] |
Naslov: | Re: 850 TDI |
Citat: Molim za savjet vlasnike 850-tice sa TDI motorom! Našao sam jedan preko oglasa 95. godište, 2.5 litre TDI 140 KS. Na cajgeru piše 150.000 km, što je vjerojatno pola od stvarnoga, auto je uredan, uščuvan, u dobrom stanju, barem koliko sam ja uspio vidjeti, uvežen iz Italije. Zanima me da li je to isplativa kupnja, unutra je VW motor od 5 cilindara, kakva iskustva imate s tim motorom? Kakva je potrošnja po gradu (vlasnik tvrdi 8.5 lit. :?: ), mislim da je nemoguće, auto ima 1700 kg. Kompresor od klime ne radi, znate li koliko bi koštao popravak sa punjenjem plina? Općenito, kakvi su najčešći kvarovi, da li je održavanje ovakvog auta skupo? Cijena je 4800 eura. Tomislav
Evo ja sam kupio 850tdi s 300tkm prije tri i pol godine i dosad presao 70tkm. Prije sam vozio 244 GLD6 punih 13 godina. Da ti probam malo priblizit taj auto...Prvo, veliko je pitanje da li auto ima samo duplo vise od onoga kaj pise na cajgeru. Ako je masina redovito odrzavana, 300tkm za tu masinu nije nikakav problem. Veci problem kod takve kilometraze su skupi dijelovi tipa - dizne, mjerac protoka zraka, ABS sustav, komplicirana promjena kvacila, klima, turbo, hrpa zatezaca i remenja itd. Ako se ne kuzis u to sve i nemas svog mehanicara kojem vjerujes to je jako skupa igra... Inace, kod tog modela se moze ocitati prava istinita kilometraza iz elektronike smjestene u instrument tabli. Nema veze kaj je mehanicki brojac vracen. To ti moze ocitati ovlasteni servis. Doduse, postoji manja sansa da na nekim autima ne mogu pristupiti toj informaciji...valjda ne znaju? :-( Sto se tice potrosnje, auto STVARNO trosi malo. Ja sam iz znatizelje pratio potrosnju sve ove tri i pol godine, i prosjek mi je 6.47 lit. Istina ne idem cesto u grad, ali i u povremenim periodima kad sam isao i zapinjao u gadnim prometnim cepovima potrosnja cijelog rezervoara mi se NIKAD nije popela iznad 7.5 lit. OK, ja se po gradu ne naganjam i cisto mi je dosta vozit se do 2500 o/min. Zivim izvan ZG i svaki dan po obilaznici idem na posao u ZG i ne vozim se ispod 120, a kad sam zivcan idem "malo" brze :-) Da mi je neko prije rekao da taj auto trosi tako malo, mislio bih da stravicno laze. BTW, s tempomatom pri 90 km/h na ravnom trosi 4.5 lit. Itd :-) Masina ima puno snage i okretni moment 290 Nm na 1850 okr, pa joj to sve valjda nije problem... Sto se tice savjeta oko kupnje navedenog, mislim da je prerizicno, barem za te novce. Prvo ne radi klima, a to vec moze kostat puno. Auto bi lako mogao imati i vise od 500tkm. Ima dosta skupih dijelova... Meni je nakon 1 god. otisla dizna sa senzorom i mjerac protoka zraka. Cijene tih novih dijelova su koma. Mjerac kosta preko 4000 kn, a ova dizna (druge 4 dizne nemaju taj senzor) kosta 4500 kn. Prvo kaj moras napraviti ako ga kupis je promjena svih remena, zatezaca i vodene pumpe koju pokrece zupcasti remen. NE VJERUJES nikome po pitanju dal' je to bilo napravljeno. Jer, ako ti to ode povlaci za sobom masinu cija generalka je uzasno skupa kako svi kazu. Od stvarno visoke cijene generalke te moze spasiti samo ako ti je mehanicar frend kojem mozes vjerovat, pa se dijelovi nabave i posao obavi prijateljski :-) Ja sam dugo trazio auto i imao sam srece s ovim. To tek sad mogu reci, u pocetku sam bio malo prestravljen na bilo kakvo stucanje dok se masina nije pokazala OK :-) Evo auto i dalje ide odlicno, ne trosi ni kap ulja, nista se vise osim spomenutog ne kvari... Osim toga kad sam ga kupio bio je star 7 i pol godina, dok je ovaj kojeg ti gledas vec okruglo 12 god. Uglavnom svakako prije kupnje treba auto odvesti u servis na pregled, a naravno da bi bilo pozeljno prikljuciti na dijagnostiku i vidjeti ima li koja zapisana greska, te na opce odusevljenje prodavatelja ocitati pravu kilometrazu :-) I uz sve to jos spustiti cijenu na za vlasnika neprihvatljivih 3000 eura i tada bi se to MOZDA po mojem misljenju isplatilo... Da ti se ne desi katastrofa po dzep. Mozda da ipak radije gledas malo mladji S/V70 model i ugradis plin kod kvalitetnog majstora? Radije trazi auto dulje vremena, nego da se zeznes... Te petcilindarske Audi TDI masine su odlicne i trajne (i imaju lijep zvuk :-), ali pravi volvo benzinski motori su jos bolji i trajniji. Ajde javi se jos oko tog auta mozda nije tak crno. Jel' ga prodaje diler ili...? Kad je uvezen? Koju opremu ima? Itd. Pozdrav i sretno, |
Autor/ica: | BELA [ pon srp 30, 2007 7:28 am ] |
Naslov: | |
Sorry Hal9000f, pa zaboravih da ti imaš tu pilu isto ... inace jako dobar rezime za covjeka, nice od tebe. |
Autor/ica: | Tomislav-64 [ uto srp 31, 2007 8:45 pm ] |
Naslov: | |
Hvala svima na savjetima, pomogli ste mi i otvorili oči, mislim da ću ipak još malo pričekati sa kupnjom i pronaći nešto mlađi auto! |
Autor/ica: | Tomislav-64 [ uto srp 31, 2007 8:51 pm ] |
Naslov: | |
Hvala svima na savjetima, puno ste mi pomogli, mislim da ću ipak još malo pričekati sa kupnjom! Ne žuri mi se nigdje, možda se pojavi neki mlađi auto, sa manje kilometara! |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |