Sada je: pon lip 23, 2025 9:05 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub srp 24, 2010 8:00 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto lip 24, 2008 12:25 am
Postovi: 211
Vozi: S40
Lokacija: Slemenice, Čakovec
Interesira me dal se može na tom motoru napraviti kakav zahvat vezan uz povećanje snage tj. posebno za start, ono 1.-2.-3. do nekih 80-100 :?: :idea:
Malo mi prespor :mrgreen: :D
Čisto informativno me zanima i dal se isplate takvi zahvati na njemu..... :?:
:D tcode; kiki :D :think:


Vrh
   
PostPostano: sub srp 24, 2010 8:59 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 12, 2009 3:10 pm
Postovi: 69
Vozi: V40 1.8i
Lokacija: Zagreb, Vrbani
Prva stvar koju bi ja napravio bilo bi micanje katalizatora. To ce sigurno umanjiti onaj pocek kod primanja gasa na nizim okretajima. Na n/a motrima ne mozes previse dobiti bez otvaranja motora tako da ti ostaje igranje sa usisom, ispuhom, kutom paljenja I takvim sitnicama :) u konacnici ces dobiti malo ili nista pa se mozda ni ne isplati.


Vrh
   
PostPostano: sub srp 24, 2010 9:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Povećanje snage na atmosferskom motoru uvijek košta puno novaca. Na žalost, ne postoji jednostavan i jeftin način za to, puput npr. popularnog chip tuninga na turbo motorima. Povećanje snage na bilo kojem motoru sa unutarnjim izgaranjem se svodi na naizgled vrlo jednostavan zadatak, napuniti cilindre sa što više zraka i potom ubrizgati potrebnu količinu benzina za željeni omjer u smjesi. Dok se ubrizgavanje benzina relativno lako kontrolira i podiže (povećavanjem vremena otvorenosti brizgaljki putem mapa u ECU-u, a ukoliko je potrebno i ugradnjom benzinskih brizgaljki većeg kapaciteta), punjenje cilindara zrakom nije nimalo jednostavno kod atmo motora. Ono naprosto ovisi o volumenu motora, veličini, trajanju otvorenosti i visini podizanja ventila, karakteristikama bregastih osovina, geometriji grana, ispušnog sustava itd. Drugim riječima, ako želiš postići bolji rezultat od onog što su napravili Volvo injženjeri, morat ćeš detaljno rekonstruirati motor, a to, sada već sigurno naslućuješ, košta.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sub srp 24, 2010 10:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Sve se može ali bolje mani se ćoravog posla ili kupi turbaka, kratko i jasno, preskup sport za atmo motor.

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: ned srp 25, 2010 8:56 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto lip 24, 2008 12:25 am
Postovi: 211
Vozi: S40
Lokacija: Slemenice, Čakovec
Citat:
Sve se može ali bolje mani se ćoravog posla ili kupi turbaka, kratko i jasno, preskup sport za atmo motor.
slažem se... :D
hvala svima na informacijama... :clap:
lp


Vrh
   
PostPostano: ned srp 25, 2010 10:51 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 12, 2009 3:10 pm
Postovi: 69
Vozi: V40 1.8i
Lokacija: Zagreb, Vrbani
Cisto za info ja sam almeru 1.8 115ks uspio natjerati na 136ks sa usis/ispuh/unichip, ali taj nissan je imao jako restriktivan ispuh sa dva katalizatora I tri lonca. Mislim da je na volvu to nemoguce :(


Vrh
   
PostPostano: uto srp 27, 2010 10:14 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lip 26, 2008 1:43 am
Postovi: 63
Vozi: Bmw e39 m5
Lokacija: Avenija Dubrovnik
gurni t4 unutra nema puno posla tu XDDDD


Vrh
   
PostPostano: sri kol 11, 2010 8:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
gurni t4 unutra nema puno posla tu XDDDD
hihihih ovo je vic desteljeća :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: a stoljeća ako pokušavaš gurnuti ph1 T4 u ph2 atmosferca :violence-torch:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan