VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Haven and hell - tuning parts
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5237
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Zeljko_M [ sri lip 16, 2010 2:36 am ]
Naslov:  Haven and hell - tuning parts

Evo da podijelim sa vama
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... r=volvo440" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapelo mi za oko puno lijepih stvari.
Ima li netko iskustva sa Cobra oprugama? Imaju TUV standard, i to je primarno prilikom kupnje.
uglavnom, proizvodjac je tu :)
http://www.nitrac.co.uk/performancedisc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
evo idem vidjet kakve su cijene pa se more bit i ne ohladim :)

Autor/ica:  Izy [ sri lip 16, 2010 8:49 am ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

Nitracove ti ja imam na svom V70 i to narezanu kriogeniziranu verziju (frozen solid) i IMHO bačen novac.... niti bolje koči niti duže traje (čitaj: popigani nakon trečeg kočenja s 200km/h na 100km/h. :x

Autor/ica:  fastrs [ sri lip 16, 2010 5:20 pm ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

EBC ILI tarox i to je to pa znas sta imas..ne kazem da owi drugi nerazvikani brandovi nisu losi ali ipak..

Autor/ica:  Zeljko_M [ sri lip 16, 2010 9:16 pm ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

Citat:
Nitracove ti ja imam na svom V70 i to narezanu kriogeniziranu verziju (frozen solid) i IMHO bačen novac.... niti bolje koči niti duže traje (čitaj: popigani nakon trečeg kočenja s 200km/h na 100km/h. :x
Hm, tvo jauto je brz i tezak :)
ja imama nesto manju masu ali ne mogu doc do 200kmh niti nizbrdo :)

E jebi ga, nemogu vjerovat da je to los disk. Mozes li taj problem pripisati ne adekvatnim plocicama?

Citat:
EBC ILI tarox i to je to pa znas sta imas..ne kazem da owi drugi nerazvikani brandovi nisu losi ali ipak..
Pazi, u mojem slucaju, koje god da uzmem biti ce veliki pomak na bolje, s obzirom da je to pomak sa solid na vented disk.

Jos uvijek mi nije jasno da se spigal...

Autor/ica:  fastrs [ sub lip 19, 2010 4:25 pm ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

ja imam isto solid sad :D :D se bez problema stavi vented ..kljesta problem i plocice?

Autor/ica:  Zeljko_M [ ned lip 20, 2010 2:07 am ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

Citat:
ja imam isto solid sad :D :D se bez problema stavi vented ..kljesta problem i plocice?
naravno, bez problema, samo treba promijenit kljesta, plocice disk i crijeva od kocnica (ipak se ti vozis i kocis) :)
a najbolje se osjecas kada poluosovina nece izac iz glavcine. NA mom prvom colvu sam razbio poluosovinu od jada...

Autor/ica:  fastrs [ uto lip 22, 2010 1:29 pm ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

kolike su razlike buduci da je solid veci mm a vented dupli i malo manji popromjeru??

Autor/ica:  Izy [ uto lip 22, 2010 7:49 pm ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

Citat:
Citat:
Nitracove ti ja imam na svom V70 i to narezanu kriogeniziranu verziju (frozen solid) i IMHO bačen novac.... niti bolje koči niti duže traje (čitaj: popigani nakon trečeg kočenja s 200km/h na 100km/h. :x
Hm, tvo jauto je brz i tezak :)
ja imama nesto manju masu ali ne mogu doc do 200kmh niti nizbrdo :)

E jebi ga, nemogu vjerovat da je to los disk. Mozes li taj problem pripisati ne adekvatnim plocicama?
Pločice su isto uzete kod njih i trebale bi biti adekvatne. No poslije sam izmijenio još 2 seta drugih proizvođača i stvar se uvijek ponavlja.

Autor/ica:  Zeljko_M [ sri lip 23, 2010 2:19 am ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

Citat:
Citat:
Citat:
Pločice su isto uzete kod njih i trebale bi biti adekvatne. No poslije sam izmijenio još 2 seta drugih proizvođača i stvar se uvijek ponavlja.
Dakle definitivno ti trebaju veci diskovi, nista drugo tu ne pomaze. Koliki je promjer stock diska?
Citat:
kolike su razlike buduci da je solid veci mm a vented dupli i malo manji popromjeru??
Svaki milimetar je bitaj u polumjeru (r) jer je krak kojim djeluje kociona sila duzi, medjutim mono disk se brzo zagrije i tu kocnice gube moc zaustavljanja. Ventilirajuci diskovi, ijako su manji za par mm u promjeru, temperaturu uspjevaju drzati nesto nizom (sto zbog vece mase, a najvise zbog dizajna), no najveci efekt ima gravura na povrsini diska, koja dozvoljava odvodjenje plinova i cestica sa povrsine diska i plocica.

Za buseni disk ima puno skeptika, navodno rupe oslabljuju strukturu i znaju se pojaviti pukotine oko njih. Vjerujem da bi kombinacija buseno-bruseno bila dobra. Ne zbog samog hladjenja kroz te rupe nego i zbog vizualnog efekta.

Autor/ica:  Izy [ sri lip 23, 2010 10:34 am ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

Iskreno bušene ne bih nikada uzimao za svakodnevnu vožnju. Totalni overkill. U konačnici te više izađu na isti broj km. Svi bušeni koje sam vidio ispucaju. Isplate se isključivo na stazi ali ako slažeš auto za stazu trajnost ti nije toliko bitna jer ti nebude problem zamijeniti ih gotovo svaki puta kada i pločice a dobio budeš ipak tu sekundu prednosti po krugu koja može značiti pobjedu.
Za cestovnu vožnju ti je brušena verzija više nego dovoljno.

Autor/ica:  ed-gst [ čet lip 24, 2010 11:03 pm ]
Naslov:  Re: Haven and hell - tuning parts

ni ja sam nebi bolje reko od kolege

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/