Sada je: sub tra 27, 2024 5:54 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri lip 16, 2010 2:36 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Evo da podijelim sa vama
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... r=volvo440" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapelo mi za oko puno lijepih stvari.
Ima li netko iskustva sa Cobra oprugama? Imaju TUV standard, i to je primarno prilikom kupnje.
uglavnom, proizvodjac je tu :)
http://www.nitrac.co.uk/performancedisc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
evo idem vidjet kakve su cijene pa se more bit i ne ohladim :)

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: sri lip 16, 2010 8:49 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Nitracove ti ja imam na svom V70 i to narezanu kriogeniziranu verziju (frozen solid) i IMHO bačen novac.... niti bolje koči niti duže traje (čitaj: popigani nakon trečeg kočenja s 200km/h na 100km/h. :x

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: sri lip 16, 2010 5:20 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 9:52 pm
Postovi: 193
Vozi: 480T&460T-Tigra
Lokacija: Labin-Rijeka
EBC ILI tarox i to je to pa znas sta imas..ne kazem da owi drugi nerazvikani brandovi nisu losi ali ipak..

_________________
..No T-urbo no fun....


Vrh
   
PostPostano: sri lip 16, 2010 9:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Citat:
Nitracove ti ja imam na svom V70 i to narezanu kriogeniziranu verziju (frozen solid) i IMHO bačen novac.... niti bolje koči niti duže traje (čitaj: popigani nakon trečeg kočenja s 200km/h na 100km/h. :x
Hm, tvo jauto je brz i tezak :)
ja imama nesto manju masu ali ne mogu doc do 200kmh niti nizbrdo :)

E jebi ga, nemogu vjerovat da je to los disk. Mozes li taj problem pripisati ne adekvatnim plocicama?

Citat:
EBC ILI tarox i to je to pa znas sta imas..ne kazem da owi drugi nerazvikani brandovi nisu losi ali ipak..
Pazi, u mojem slucaju, koje god da uzmem biti ce veliki pomak na bolje, s obzirom da je to pomak sa solid na vented disk.

Jos uvijek mi nije jasno da se spigal...

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: sub lip 19, 2010 4:25 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 9:52 pm
Postovi: 193
Vozi: 480T&460T-Tigra
Lokacija: Labin-Rijeka
ja imam isto solid sad :D :D se bez problema stavi vented ..kljesta problem i plocice?

_________________
..No T-urbo no fun....


Vrh
   
PostPostano: ned lip 20, 2010 2:07 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Citat:
ja imam isto solid sad :D :D se bez problema stavi vented ..kljesta problem i plocice?
naravno, bez problema, samo treba promijenit kljesta, plocice disk i crijeva od kocnica (ipak se ti vozis i kocis) :)
a najbolje se osjecas kada poluosovina nece izac iz glavcine. NA mom prvom colvu sam razbio poluosovinu od jada...

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: uto lip 22, 2010 1:29 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 9:52 pm
Postovi: 193
Vozi: 480T&460T-Tigra
Lokacija: Labin-Rijeka
kolike su razlike buduci da je solid veci mm a vented dupli i malo manji popromjeru??

_________________
..No T-urbo no fun....


Vrh
   
PostPostano: uto lip 22, 2010 7:49 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Nitracove ti ja imam na svom V70 i to narezanu kriogeniziranu verziju (frozen solid) i IMHO bačen novac.... niti bolje koči niti duže traje (čitaj: popigani nakon trečeg kočenja s 200km/h na 100km/h. :x
Hm, tvo jauto je brz i tezak :)
ja imama nesto manju masu ali ne mogu doc do 200kmh niti nizbrdo :)

E jebi ga, nemogu vjerovat da je to los disk. Mozes li taj problem pripisati ne adekvatnim plocicama?
Pločice su isto uzete kod njih i trebale bi biti adekvatne. No poslije sam izmijenio još 2 seta drugih proizvođača i stvar se uvijek ponavlja.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: sri lip 23, 2010 2:19 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Citat:
Citat:
Citat:
Pločice su isto uzete kod njih i trebale bi biti adekvatne. No poslije sam izmijenio još 2 seta drugih proizvođača i stvar se uvijek ponavlja.
Dakle definitivno ti trebaju veci diskovi, nista drugo tu ne pomaze. Koliki je promjer stock diska?
Citat:
kolike su razlike buduci da je solid veci mm a vented dupli i malo manji popromjeru??
Svaki milimetar je bitaj u polumjeru (r) jer je krak kojim djeluje kociona sila duzi, medjutim mono disk se brzo zagrije i tu kocnice gube moc zaustavljanja. Ventilirajuci diskovi, ijako su manji za par mm u promjeru, temperaturu uspjevaju drzati nesto nizom (sto zbog vece mase, a najvise zbog dizajna), no najveci efekt ima gravura na povrsini diska, koja dozvoljava odvodjenje plinova i cestica sa povrsine diska i plocica.

Za buseni disk ima puno skeptika, navodno rupe oslabljuju strukturu i znaju se pojaviti pukotine oko njih. Vjerujem da bi kombinacija buseno-bruseno bila dobra. Ne zbog samog hladjenja kroz te rupe nego i zbog vizualnog efekta.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: sri lip 23, 2010 10:34 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Iskreno bušene ne bih nikada uzimao za svakodnevnu vožnju. Totalni overkill. U konačnici te više izađu na isti broj km. Svi bušeni koje sam vidio ispucaju. Isplate se isključivo na stazi ali ako slažeš auto za stazu trajnost ti nije toliko bitna jer ti nebude problem zamijeniti ih gotovo svaki puta kada i pločice a dobio budeš ipak tu sekundu prednosti po krugu koja može značiti pobjedu.
Za cestovnu vožnju ti je brušena verzija više nego dovoljno.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: čet lip 24, 2010 11:03 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 28, 2010 7:01 pm
Postovi: 51
Vozi: vovlo 480
ni ja sam nebi bolje reko od kolege


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan