VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5206
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Simun [ pon lip 07, 2010 11:57 pm ]
Naslov:  Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

Našao sam razlike u klipovima:

http://s40concepts.net/forum/index.php? ... 0&count=15" onclick="window.open(this.href);return false;

2.0T ima vidljivo slabije klipove.

Zanima me ima li razlike u samim blokovima, tj. masi i čvrstini istih, s obzirom da je
zapremnina ista (1948 cc)?

Autor/ica:  Menhir [ uto lip 08, 2010 12:33 am ]
Naslov:  Re: Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

Kolko sam ja skužio oba dva klipa si iz 2.0t motora, a ne iz t4 samo što je prvi klip iz 2.0t Ph1, a drugi iz 2.0t Ph2 modela :roll: :D

Autor/ica:  Simun [ uto lip 08, 2010 1:44 am ]
Naslov:  Re: Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

Thread ima četiri stranice... ;)

Autor/ica:  tcode [ uto lip 08, 2010 8:45 am ]
Naslov:  Re: Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

Bitne razlike između Ph2 2.0t i T4 motora AFAIK su:
2.0t ima višu statičku kompresiju (9:1-2.0t vs 8.5:1-T4) i samim time drugačije klipove (manje su upušteni)
2.0t ima manji turbo (12t-2.0t vs 14t-T4)
2.0t ima slabije klipnjače

Sve ostalo je više-manje isto. Blokovi su isti.

Mislim da 2.0t ima lamelu majneg promjera, ali nisam siguran (Ph1 ima sigurno manju, za Ph2 nisam ziher).

Autor/ica:  Menhir [ uto lip 08, 2010 8:14 pm ]
Naslov:  Re: Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

Citat:
Thread ima četiri stranice... ;)
Aha :mrgreen:

Autor/ica:  Simun [ uto lip 08, 2010 9:29 pm ]
Naslov:  Re: Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

@tcode, hvala.

BTW što se dobilo pravljenjem jednog motora tako da ima višu kompresiju a
slabiju turbinu, a drugog tako da ima nižu kompresiju, a jaču turbinu. Ako je
ideja da 2.0T bude slabiji, zašto nema i kompresiju nižu?

Autor/ica:  ruka [ uto lip 08, 2010 9:40 pm ]
Naslov:  Re: Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

Citat:
Ako je
ideja da 2.0T bude slabiji, zašto nema i kompresiju nižu?
nejde to tak kod turba

Autor/ica:  tcode [ uto lip 08, 2010 11:34 pm ]
Naslov:  Re: Koja je razlika u blokovima 2.0T i T4 motora?

Citat:
@tcode, hvala.

BTW što se dobilo pravljenjem jednog motora tako da ima višu kompresiju a
slabiju turbinu, a drugog tako da ima nižu kompresiju, a jaču turbinu. Ako je
ideja da 2.0T bude slabiji, zašto nema i kompresiju nižu?
Što je viša statička kompresija, to motor razija veći okretni moment (i snagu) van boost-a, znači pri manjem pritisku na papučicu gasa i prije nego turbo počinje puniti. S druge strane, boost i visoka statička kompresija se baš ne vole, a obzirom da je 2.0t tzv. low pressure turbo motor, mogli su si priuštiti višu statičku kompresiju nego što ju npr. ima T4 i time dobili linearniju krivulju momenta. Zato je 2.0t puno "mirniji" i uglađeniji od T4 motora u vožnji.

Nema na čemu :).

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/