Sada je: ned stu 10, 2024 8:41 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 21 post ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri pro 16, 2009 3:56 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto pro 15, 2009 9:30 pm
Postovi: 16
Lokacija: Rijeka
Citat:
Dakle imam 440 91g. Pred jesen prošle godine bi se poćeo gasiti nakon što bi ga upalio i pustio gas. Ubrzo kada bi se zagrijao bi prestao se gasiti u leru ali ćim bi pustio gas, broj obrtaja bi naglo pao na 300-400 okretaja te bi se skoro ugasio, a zatim bi broj obrtaja poraso na 800-900 i radio bi pričićno nemirno. Normalno ponašanje bi bilo da mu broj obrtaja padne na 1200 i zatim broj obrtaja poćne puno sporije padati i ustali se na nekih 900.
stavila sam ovaj quote zbog obrtaja jer imam sličan problem sa svojim Olofom; 340 GL (LPG), 1.4 motor, 88. g.
danas je temperatura bila nešto iznad nule (3-4 stupnja) i nije htio upaliti ni na plin ni na benzin. nakon desetak minuta, upalio je na bengu, međutim gasio se čim sam popustila gas. naravno, pri promjeni brzine (druga na treću) obrtaji naglo padnu (na komandnoj ploči nemam brojeve obrtaja, a i žensko sam, pa ćete mi oprostiti :oops: - molim da mi objasnite kako da to izračunam bez pokazatelja!) i ostanu tako dok ne vratim nazad u nižu (drugu) jer ne mogu voziti u višoj (trećoj). kad se motor malo zagrijao od vožnje na benzinu, vratila sam na plin i nisam imala problema pri promjeni brzina, mada se i na plinu na početku gasi dok se motor ne zagrije.
uglavnom nisam imala ovakvih problema dok temperatura nije jako pala. znalo bi me malo zezati po kiši, ali promijenila sam razvodnu kapu i rotor, pa je to prestalo - no niska temperatura mi se čini kao sasvim druga stvar. čitala sam da je to specifičnost Renaultovih motora kakav i Olof ima, ali voljela bih malo pojašnjenja.....molim, vodite računa da sam žena :oops: :mrgreen: :whistle: :shifty: i da mi sve treba onako početnički objasniti.
najtoplije zahvaljujem! :violin:

_________________
I put a dollar in a change machine. Nothing changed.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 16, 2009 10:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
chok radi?


Vrh
   
PostPostano: sri pro 16, 2009 10:26 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto pro 15, 2009 9:30 pm
Postovi: 16
Lokacija: Rijeka
e, kad si to spomenuo....pri paljenju nimalo ne pomaže, ali kad se motor upali na benzin, čok reagira. na plin uopšte ne.

_________________
I put a dollar in a change machine. Nothing changed.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 16, 2009 10:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Automobili pogonjeni LPG-gorivom(plinom) moraju odraditi malo na benzin zbog zagrijavanja aparata(isparivača)
preko kojeg dolazi plin.
Plin je stlačen na 8+bara u boci i u tekučem stanju,usljed zagrijavanja preko isparivača prelazi u plinovito stanje
i kao takav pogoni automobil bez večih problema,kod tebe relativno dobro radi na plin ali se dok je hladan gasi na
bengu,trebalo bi ga pogledati na benzin,čok,dali je zamazana zaklopka gasa(leptir),filteri,u svakom slučaju plin če ti
raditi na niskim temp. samo kad se zagrije a na bengu treba malo pošrafit.
U vezi plina ti mogu pomoći jer sam bivši dijelatnik auto-plina-cepelin.
Pozdrav.

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: sri pro 16, 2009 10:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
e, kad si to spomenuo....pri paljenju nimalo ne pomaže, ali kad se motor upali na benzin, čok reagira. na plin uopšte ne.
napola je dobro, cok s plinom nema efekta, samo s benzinom. Ali, mora pomoci kod paljenja tak da ti je ili kut paljenja krivi, ili ti opet nekaj ne valja s rotorom ( to hoce zezat kod njih, neobicno puno vlage se zna kondenzirati unutar razvodne kape)ili ti je fergazer skroz rastiman, mozda i koji vakumic, i tak. Odi ti kod nekog da ti to pogleda.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 12:04 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto pro 15, 2009 9:30 pm
Postovi: 16
Lokacija: Rijeka
@MARTY: hvala! provjerit ću. vrlo korisne informacije. nažalost, dečko koji mi ga je prodao nije mi znao objasniti neke temeljne stvari u vezi korištenja plina, samo da je dobro jednom u mjesec dana upaliti ga malo na benzin! dakle, čim zahladi, trebala bih u pravilu paliti auto na benzin, a tek pošto se motor zagrije, preći na plin....
kad si stručnjak za plin, pitat ću te još par n00berskih pitanja: čemu služi crvena sklopka, s desne strane crne sklopke kojom reguliram tip goriva? prodavač mi nije znao objasniti.

također, dobila sam uputu da sa benzina na plin prelazim tako da prvo skroz pustim gas, pa stisnem sklopku R (međusklopku), pričekam dok ne počne "cukati" i onda prebacim na plin. probala sam to...i ne djeluje! koji je ispravan način?


@ruka: hvala na savjetu. rotor sam doslovce prekjučer promijenila, dovraga i sve! :doh: a što je fergazer? :oops: definitivno ću skoknuti da mi mehaničar to provjeri!

_________________
I put a dollar in a change machine. Nothing changed.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 9:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Automobili pogonjeni LPG-gorivom(plinom) moraju odraditi malo na benzin zbog zagrijavanja aparata(isparivača)
preko kojeg dolazi plin.
Plin je stlačen na 8+bara u boci i u tekučem stanju,usljed zagrijavanja preko isparivača prelazi u plinovito stanje
i kao takav pogoni automobil bez večih problema,kod tebe relativno dobro radi na plin ali se dok je hladan gasi na
bengu,trebalo bi ga pogledati na benzin,čok,dali je zamazana zaklopka gasa(leptir),filteri,u svakom slučaju plin če ti
raditi na niskim temp. samo kad se zagrije a na bengu treba malo pošrafit.
U vezi plina ti mogu pomoći jer sam bivši dijelatnik auto-plina-cepelin.
Pozdrav.
Za bivšeg djelatnika iz plinske branše dao si jako loš odgovor, za nekog prosječnok vozača tek djelomičan ;) :
Plin kad iz tekućeg stanja isparava to jest prelazi u plinovito stanje se naglo hladi. A da to hlađenje u isparivaču ne izazove smrzavanje istog i nemogućnost korištenja plina potrebno je da se motor zagrije i da na neki način (cirkulacijom tople vode iz kruga hlađenja, električnim grijačem, neki treći način...) zagrije i održi isparivač na temperaturi na kojoj će raditi normalno.
Znači, ne grijemo plin nego ga sprečavamo da se smrzne. 8-)

2Eleonora: fergazer olliti rasplinjač oliti karburator je isto ono što je isparivač za plin. Tamo benzin prelazi iz tekućeg u plinovito stanje ("rasplinjuje " se) , miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 10:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
.. miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom.
I onda dobijemo motor koji radi na principu eksplozija? Prvi glas.. :?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 10:34 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4487
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Citat:
.. miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom.
I onda dobijemo motor koji radi na principu eksplozija? Prvi glas.. :?
No pa sad sam zbunjen :? ,kaj se u cilindru ne desi eksplozija koja gura klip :?:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 10:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Poštovane dame i gospodo, eksplozija je ZADNJA stvar koju želite u svom motoru. Motor pretrpi par taktova eksplozije (neki više, neki manje), a nakon toga se doslovno raspada. Za razliku od eksplozije koja je vrlo štetna, u motorima se ipak uglavnom odvija sagorijevanje (gorenje) smjese. Osnovna razlika između eksplozije i gorenja je u kontroli i brzini izgaranja. Eksplozija je gotovo trenutno i nekontrolirano izgaranje, pri čemu se javlja za red veličine veći pristisak u cilindru, dok je sagorijevanje kontrolirano i postepeno izgaranje smjese.

Jel bar trunčicu jasnije o čemu pričam?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 10:57 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4487
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
:oops:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 12:54 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto pro 15, 2009 9:30 pm
Postovi: 16
Lokacija: Rijeka
Citat:
čemu služi crvena sklopka, s desne strane crne sklopke kojom reguliram tip goriva? prodavač mi nije znao objasniti.

također, dobila sam uputu da sa benzina na plin prelazim tako da prvo skroz pustim gas, pa stisnem sklopku R (međusklopku), pričekam dok ne počne "cukati" i onda prebacim na plin. probala sam to...i ne djeluje! koji je ispravan način?
unaprijed hvala na odgovorima :text-blondmoment:

_________________
I put a dollar in a change machine. Nothing changed.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 18, 2009 12:33 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
Citat:
čemu služi crvena sklopka, s desne strane crne sklopke kojom reguliram tip goriva? prodavač mi nije znao objasniti.

također, dobila sam uputu da sa benzina na plin prelazim tako da prvo skroz pustim gas, pa stisnem sklopku R (međusklopku), pričekam dok ne počne "cukati" i onda prebacim na plin. probala sam to...i ne djeluje! koji je ispravan način?
unaprijed hvala na odgovorima :text-blondmoment:
Crvena sklopka ako mislim na dobar prekidač bi bio čok za plinski sistem,kod paljenja na plin ta tipka mu pusti plina
za lakši start(bogatija smijesa)
Sa prelaska benzin-plin trebala bi staviti sklopku u taj položaj 0 (sredina) ako ima 1 i 2 a "R" je obično crven za čok :?:
mora potrošit bengu koja je u fergazru kad počne gubiti snagu(cukanje) prebaciti na plin 1 ili 2 ovisno kak je spojeno.
Daj probaj stavit neku slikicu od prekidača pa ti detaljnije pojasnim

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: pet pro 18, 2009 12:40 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
Citat:
Automobili pogonjeni LPG-gorivom(plinom) moraju odraditi malo na benzin zbog zagrijavanja aparata(isparivača)
preko kojeg dolazi plin.
Plin je stlačen na 8+bara u boci i u tekučem stanju,usljed zagrijavanja preko isparivača prelazi u plinovito stanje
i kao takav pogoni automobil bez večih problema,kod tebe relativno dobro radi na plin ali se dok je hladan gasi na
bengu,trebalo bi ga pogledati na benzin,čok,dali je zamazana zaklopka gasa(leptir),filteri,u svakom slučaju plin če ti
raditi na niskim temp. samo kad se zagrije a na bengu treba malo pošrafit.
U vezi plina ti mogu pomoći jer sam bivši dijelatnik auto-plina-cepelin.
Pozdrav.
Za bivšeg djelatnika iz plinske branše dao si jako loš odgovor, za nekog prosječnok vozača tek djelomičan ;) :
Plin kad iz tekućeg stanja isparava to jest prelazi u plinovito stanje se naglo hladi. A da to hlađenje u isparivaču ne izazove smrzavanje istog i nemogućnost korištenja plina potrebno je da se motor zagrije i da na neki način (cirkulacijom tople vode iz kruga hlađenja, električnim grijačem, neki treći način...) zagrije i održi isparivač na temperaturi na kojoj će raditi normalno.
Znači, ne grijemo plin nego ga sprečavamo da se smrzne. 8-)

2Eleonora: fergazer olliti rasplinjač oliti karburator je isto ono što je isparivač za plin. Tamo benzin prelazi iz tekućeg u plinovito stanje ("rasplinjuje " se) , miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom.
Hvala na podršci kolega,nisam baš neki govornik ali nakon 6+ godina u auto plinu znam praksu,zato služi forum da se raspišemo i probamo pomoći nekom,umijesto komentara na moj odgovor mogao si jednostavno napisat bolji i razumniji :wink:
Obečajem neču više majke mi :whistle:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: pet pro 18, 2009 3:26 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto pro 15, 2009 9:30 pm
Postovi: 16
Lokacija: Rijeka
Citat:
Citat:
Citat:
čemu služi crvena sklopka, s desne strane crne sklopke kojom reguliram tip goriva? prodavač mi nije znao objasniti.

također, dobila sam uputu da sa benzina na plin prelazim tako da prvo skroz pustim gas, pa stisnem sklopku R (međusklopku), pričekam dok ne počne "cukati" i onda prebacim na plin. probala sam to...i ne djeluje! koji je ispravan način?
unaprijed hvala na odgovorima :text-blondmoment:
Crvena sklopka ako mislim na dobar prekidač bi bio čok za plinski sistem,kod paljenja na plin ta tipka mu pusti plina
za lakši start(bogatija smijesa)
Sa prelaska benzin-plin trebala bi staviti sklopku u taj položaj 0 (sredina) ako ima 1 i 2 a "R" je obično crven za čok :?:
mora potrošit bengu koja je u fergazru kad počne gubiti snagu(cukanje) prebaciti na plin 1 ili 2 ovisno kak je spojeno.
Daj probaj stavit neku slikicu od prekidača pa ti detaljnije pojasnim
evo fotke (nemam pravog fotića)
slika

_________________
I put a dollar in a change machine. Nothing changed.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 21 post ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan