Citat:
Dakle imam 440 91g. Pred jesen prošle godine bi se poćeo gasiti nakon što bi ga upalio i pustio gas. Ubrzo kada bi se zagrijao bi prestao se gasiti u leru ali ćim bi pustio gas, broj obrtaja bi naglo pao na 300-400 okretaja te bi se skoro ugasio, a zatim bi broj obrtaja poraso na 800-900 i radio bi pričićno nemirno. Normalno ponašanje bi bilo da mu broj obrtaja padne na 1200 i zatim broj obrtaja poćne puno sporije padati i ustali se na nekih 900.
stavila sam ovaj quote zbog obrtaja jer imam sličan problem sa svojim Olofom; 340 GL (LPG), 1.4 motor, 88. g.
danas je temperatura bila nešto iznad nule (3-4 stupnja) i nije htio upaliti ni na plin ni na benzin. nakon desetak minuta, upalio je na bengu, međutim gasio se čim sam popustila gas. naravno, pri promjeni brzine (druga na treću) obrtaji naglo padnu (na komandnoj ploči nemam brojeve obrtaja, a i žensko sam, pa ćete mi oprostiti
- molim da mi objasnite kako da to izračunam bez pokazatelja!) i ostanu tako dok ne vratim nazad u nižu (drugu) jer ne mogu voziti u višoj (trećoj). kad se motor malo zagrijao od vožnje na benzinu, vratila sam na plin i nisam imala problema pri promjeni brzina, mada se i na plinu na početku gasi dok se motor ne zagrije.
uglavnom nisam imala ovakvih problema dok temperatura nije jako pala. znalo bi me malo zezati po kiši, ali promijenila sam razvodnu kapu i rotor, pa je to prestalo - no niska temperatura mi se čini kao sasvim druga stvar. čitala sam da je to specifičnost Renaultovih motora kakav i Olof ima, ali voljela bih malo pojašnjenja.....molim, vodite računa da sam žena
i da mi sve treba onako početnički objasniti.
najtoplije zahvaljujem!