Sada je: uto lip 24, 2025 11:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 60 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned ožu 07, 2010 5:52 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Zanima me toči li netko u 2.0 turbo motor OMV Carrera 100 BS i kakva su
vaša iskustva s tim gorivom.


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 07, 2010 5:56 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Moderator, može u S40 1.gen forum? Krivo sam kliknuo :oops:


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 3:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
Tocim ponekad u S40 1.8
nesto mrvicu bolje povuce al nista extra, jedva osjetis!!! :auto-nx: :auto-nx: :auto-nx:

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 6:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nema razloga da serijski automobil ide bolje na gorivo više oktanske vrijednosti. Čak što više, trebao bi ići nešto slabije (neprimjetno) jer takvo gorivo sporije sagorijeva.

Korist od visokooktanskog goriva imaju isključivo trkaći motori čije tablice paljenja su postavljene baš za to gorivo i nas par entuzijasta koji imamo svoju elektroniku, pa imamo mogućnost mijenjati tablicu paljenja ovisno o gorivu koje natočimo. U kratkim crtama, što je gorivo više oktanske vrijednosti, to je otpornije ka samozapaljenju pa se može tablica paljenja postaviti agresivnije i time "izvući" nešto extra snage.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 7:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
osjeti se na turbo motrima a na atmosfercima je razlika neprimjetna.
na mom autu je razlika velika jer kad sam vozio na 95 auto je prilično trom i nema one oštrine i agresivnosti.

evo interesantan video koji govori više o tome.
http://www.youtube.com/watch?v=Fu9LuZUOomE" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 7:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Placebo efekt.

Ja ti natočim 10x gorivo, a ti nećeš znati da li sam ti natočio 95 ili 100 oktana. Da li si spreman za okladu svih 10x pogoditi o kojoj oktanskoj vrijednosti se radi? Morao bi moći obzirom da tvrdiš da razliku jako osjećaš.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Zadnja izmjena: tcode, dana/u uto ožu 09, 2010 10:45 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 8:20 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
E ja baš pitam zbog placebo efekta. Ljudi uvijek tvrde da su im auti
življi od više oktana, ali baš uvijek, pa rekoh da pitam ovdje jer je 2.0T
motor dosta čest u S40 i V40.


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 8:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ono što je eventualno moguće je to da je 100 oktansko gorivo kvalitetnije rafinirano jer je i skuplje pa motori rade uglađenije, ali to definitivno nema veze sa oktanskom vrijednošću.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 8:28 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Citat:
osjeti se na turbo motrima a na atmosfercima je razlika neprimjetna.
na mom autu je razlika velika jer kad sam vozio na 95 auto je prilično trom i nema one oštrine i agresivnosti.

evo interesantan video koji govori više o tome.
http://www.youtube.com/watch?v=Fu9LuZUOomE" onclick="window.open(this.href);return false;
Zanimljiv video. Ništa, kad potrošim ovaj tank natankati ću pun 100 oktanskog pa javim
rezultate.


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 8:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Prije par minuta niknuo sličan topic na myhrawebu.

"dakle, je da nije bas pozeljno tociti 95-icu u OPC-a ali je tifonova class 95 kvalitetom kao necija 98-mica i nisam imao problema sa tim gorivom nikad, niti se osjecalo na snazi u motoru, motor je mirno radio, sve pet...

e sad, odnedavno sam poceo tociti carrera 100 na omv-u... da budem iskren, nisam primjetio neku veliku razliku stovise, nisam ni primjetio razliku...

ono u cemu sam primjetio razliku je potrosnja astre...

dok sam tocio tifon class 95 potrosnja mi je bila oko 12,5 litara na 100 km

sad tocim omv carrera 100 i potrosnja mi se popela na 15 litara na 100 km

malo mi je cudno jer rezim rada motora je ostao isti iz dana u dan, vozim iste rute izjutra, ne stiscem previse tu i tamo ono, totalno isto se vozim...

ulio sam jucer ponovo carreru 100 do cepa pa cu vidjeti koliko cu prijeci kilometara sa punim jer sa proslim punim od 52 litre nisam presao valjda 350 km ako se ne varam...

jeli toci jos netko tu carreru na omv-u i jeli ima kakvih zamjerki ili je primjeceno povecanje potrosnje i slicne kerefeke...

zanimaju me vasa iskustva sa tim gorivom..."

thx unaprijed na informacijama

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 9:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
I tako možemo unedogled, ja se smo iskreno nadam da ovo OMV gorivio ima fakat 100 oktana, bez obzira Tomo kako kažeš na osječaj se nemože osjetit razlika, sumnjam da si prije nego si stavio VEMS ljevao salbije gorivo kad ti je bilo dostupno jače, ja nikad uvijek 100 oktana ili jače od 95 ako je bilo dostupno.
Inače ako me sječanje služi u autoklubu je bio članak upravo o ovom gdje je na istom autu mjerena snaga na valjcima u istim uvijetima na različitim gorivima i razlika je bila očigledna u snazi u korist jačih goriva, meni laiku dovoljno kao i sam osječaj koji me nikad nevara da mi auto bolje ide, o potrošnji nebi mogao govorit jer se dosta vozim na LPG pa mi to nije bitna stavaka jer se na bengu ganjam i to mi je za gušt.

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 9:09 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Koji ste vi leekovi ... baltazar je dečec za Vas ... da vam ja spakiram as commerce dodatak jelima u vegetinu vrečicu, nebute skužili da nije vegeta, a čak možda i padne komentar ... uf što se vegeta popravila u zadnje vrijeme ... marketing, margeting, allmighty marketing...svaka Fuel firma izmislila svoj naziv goriva...pa naravno da i konkurecija mora neš osmisliti ...carrera, super 100, zeus one bla bla ... iako ova teza sa myhraweba oko povečane potrošnje je više nego zanimljiva.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 9:25 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
I meni se susjed sa novom Lania Deltom (ne znam koji motor) žali na veću potrošnju omv 100-tke


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 9:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
prije nekoliko godina Matijaž iz RSRa mi je rekao da je mjerio razliku na njegovom audiju TT 25-30 konja između 95 i 100 oktana.

ja zadnjih 7 godina točim samo 100 oktana a 95 točim samo kad moram tj. kad nema boljega u blizini i razlika je osjetna.
razliku između tifonovog 98 i omv 100 nisam primjetio.
gorivo točim isključivo na Omv,Shell a kad sam u hrvatskoj onda tifon ako nema omv u blizini.
što se tiče potrošnje čini mi se da ona ide u korist 100 oktanskog goriva,ali to nemogu 100% potvrdit jer ne vozim se uvjek isto.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 09, 2010 10:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Matijaž ti je rekao da je izvukao toliko više konja sa 100 oktanskim gorivom, dakle mapiranjem motora baš za to gorivo, a ne kao razliku na serijskom autu sa 95 odnosno 100 oktana.

2 Zlaja: u svoj auto uvijek točim gorivo sa najvećom mogućom oktanskom vrijednošću (i uviek sam tako) ne zato što mi je auto bolje išao, nego da umanjim mogućnost knocka koliko god je to moguće. Posebno se to odnosi na vruće ljetne dane. O vjerodostojnsti autoklubove reklame, pardon, testiranja, radije ne bih :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 60 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan