VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Volvo 440 rebuild by Zeljko_M http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4927 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ čet ožu 25, 2010 3:45 am ] |
Naslov: | Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Bok drustvo, temu sam prebacio u ovu rubriku jer se nadam da ce biti od pomoci vlasnicima iste serije u otklanjaju poteskoca na svojim ljubimcima. Evo, dosao je red da napisem neso o svojem drugom volvu. Takodjer 440 linija, ali 1995 godina. Auto sam kupio od jedne starije gospodje, supruge pokojnog vlasnika - pomorca. Stanje? Unutrasnjost je odlicna, jedino ostecenje kriskota je trag ljepila gdje je bila zalijepljena Gospa ![]() Motor B16F, 172000km, uredno servisiran u Volvo Dragi u Rijeci. Motor ima nestabilan minimum, prednji ovjes u losem stanju, zadnji takodjer. Auto je na pre mekanim oprugama. Uslijedile su promijene nakon kojih je auto poprimio lijepse crte: ![]() Felge sam kupio od Ghousta sa foruma, inace su standardne na 480ESu, gume su goodyear eagle f1 u 195/50/15 dimenziji. Zatom sam smontirao crni zadnji spoiler, moram priznat da je taj crni detalj odlican! Sjelo je nesto ozvucenja, ali nista strasno, u biti jos je pod konstrukcijom. Sljedece su dosli KYB plinski amortizeri, prednje opruge od 480 turba skracene za krug i ofarbane u zlatno (da vec vam se gadi ![]() Uslijedila je prometna, izletila mi je mala srna na cestu i polomila masku, haubu kopcice na farovima... Odlicna prilika za ugradit xenonke ![]() Kupio sam nove (sa otpada iz italije naravno) farove, rastavio ih, umontirao balaste, releje i zastitne diode u njih. Van fara nema nicega, tako su balasti i kontakti sugurni od korozije. Lampe su boje 4300K (bi xenon, sa elektromagnetom) i policia me nije jos niti jednom zaustavila zbog njih (vec godinu dana su na autu). Tenicki prolazi bez problema. No prave promjene su uslijedile tek nedavno, pocetkom prosinca prosle godine. Potrosio sam gomilu para da od ovog napravimo nesto: ![]() i nakon puno truda: ![]() Ciscenje bloka: ![]() ![]() Bad ass block ![]() ![]() ![]() ruzan i mastan karter ![]() ![]() By zeljko_m at 2010-02-05 ![]() By Zeljko_M at 2010-02-05 glava motora ![]() By zeljko_m at 2010-02-05 ![]() By Zeljko_M at 2010-02-05 ![]() By Zeljko_M at 2010-02-05 ![]() By zeljko_m at 2010-02-05 obrada ventila: ![]() By zeljko_m at 2010-02-05 popio sam 1 litru caja sa rumom i uneredio sam se : ![]() By zeljko_m at 2010-02-05 obrada usisnih ventila, zadebljanje na stabiljki sam poravnao sa cijelim stablom... ![]() By zeljko_m, shot with HP Photosmart E330 at 2010-02-05 ![]() ![]() ![]() set brtvila ![]() olaksani zamasnjak sa renaultovog F7P motora (1.8 16V 136hp) ![]() pa smo oprali i rastavili mjenjac ![]() ubacili brzine m53 i 407 diferencijal dakle 1 i 2 sumalo duzze, ali zbog kraceg diferencijala svega 5 km, no zato su 3, 4 i peta puno krace. ![]() ![]() slaganje mjenjaca ![]() ![]() ![]() ![]() novi mjenjac stari mjenjac 1. 52 47 2. 86 85 3. 121 132 4. 166 180 5. 201 220 Brojevi izrazavaju brzinu vozila u odredjenoj brzini na 6000RPM sa 195/50/15 gumama dakle auto je ko stvoren za jurcanje po zavojitim cestama, magistrali, otoku Krku... ![]() No da sada malo poajsnim sto se sve dogadjalo u toj izgradnji. Onaj blatan motor na prvoj slici je izvadjen iz 480ESa, radi se o B18EP motoru. Cijeli je rastavljen, ociscen izcetkan i ofarban. Glava je dozivjela najvise promjena. Promijenili smo vodilice ventila, gumice ventila, ispusne ventile (stari su imali lufta), portirani i ispulirani kanali, skracene vodilice ventila... Novi leteci, bankovi i aksijalni lezaji, novi semerinzi, nove karike, olaksani zamasnjak (od clia williamsa ili 16V). Slozen je mjenjac M53 407M. U biti imao sam jedan takav ali je imao sufikx E sto znaci da je elektronski, a vec to je bila dobra isprika za sve slozit iznova, jer neda mi se opet mijenja kakav semering na mjenjacu za par mjeseci ili godina. Usisna grana je od B16F motora, ali sa usisnom klapnom od 55mm ![]() novijh turba, 2.0, ili 16V renaultovih motora. Stavljen je veci hladnjak ulja... Ispusna grana je 4 u 2 u 1, omotana keramickom trakom. Ispusni sistem je jos uvijek stock, sa katalizatorom ali i to ce dole kad neke pare sjednu. Ispusna grana je 4>2>1 omotana sa keramickom trakom. Usisna kosara je zamijenjena sportskim filterom. Lijep pozdrav svima! |
Autor/ica: | kruno [ pon ožu 29, 2010 7:20 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Odličan posao, svaka čast.. Nemoj se naljutit, ali mislim da si temu postavio na krivom mjestu.. Možda je to trebalo ići u negdi u "garažu". U svakom slučaju puno truda, ali izgleda odlično.. ![]() ![]() |
Autor/ica: | Simun [ sub svi 01, 2010 5:08 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Hvala na fotkama, zanimljiv poduhvat... zašto si bojao motor? |
Autor/ica: | Zeljko_M [ pon svi 03, 2010 7:07 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Iz zabave i osobnog zadovoljstva. Kao sto cu i pri svakoj promjeni ulja oprati karter, zamijeniti brtvu kartera i poklopca ventila... Ne kosta skoro nista, a imas zabavu od par sati i cist motor. Bas i nisam naj zadovoljniji bojanjem motora. Previse je matirano i bit ce tesko prati motor. No sta je tu je. |
Autor/ica: | ed-gst [ uto svi 04, 2010 4:59 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
samo pitanjce,vidim da si ti olaksavo ''moj'' zamasnjak pa me zanima dal pase od r19 ventilera na 1.7 t |
Autor/ica: | Zeljko_M [ sri svi 05, 2010 7:15 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Nisam olaksavao zamasnjak, uzeo sam od zamasnjak od F7P motora. Mislim da ti taj ne pase na turba jer turbo ima veci zamasnjak. Ghoust bi ti mogao preporucit nesto pametno. |
Autor/ica: | ed-gst [ sri svi 05, 2010 10:05 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
hm,isti mjenjac,veci zamasnjak ![]() cak bi mozda mjenjac imo oznaku sa ventilera da idem trazit ![]() ma morat cu ja tok ghosta otet i doma dopeljat na vikend cini se meni ![]() |
Autor/ica: | ghost [ sri svi 05, 2010 8:37 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
javi pa cu napravit izlet do tebe. turbo motor ima lamelu 200 ili 215 novije godiste, tako da je i zamasnjak malo drugciji. imas dosta renola koji ti imaju istu. usporedi malo po katalozima 26 zuba. mjenjaci, zvona... sve je to isto ili jako slicno uz minimalne preinake se moze stavit. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ čet svi 06, 2010 4:46 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Citat: hm,isti mjenjac,veci zamasnjak
Mislim da su zvona iista, ali je razlika u drugim stvarima.![]() cak bi mozda mjenjac imo oznaku sa ventilera da idem trazit ![]() ma morat cu ja tok ghosta otet i doma dopeljat na vikend cini se meni ![]() Prvi broj na plocici je oznaka "paketa" brzina, a drugi broj je omjer diferencijala. Zadnje slovo je oznaka za elektronicko ili mehanicko mijerenje brzine. Eto, pa usporedjuj ako imas vise raspolozivih mjenjaca. Nazalost nemogu ti datiu omjere brzina jer sam morao formatirat disk a vadis mi je doma. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ sub lis 30, 2010 2:01 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Danas je bijela ladja dobila priliku jurit po grobnickoj pisti. Vozio sam na 195/50/15 Toyo proxxies R888, vec su odradile 10 000 km ovo ljeto i taman su bile na pola zivota, a sa danasnjih 20 krugova ostaje jos mesa za jedan trac day. Bilo je tu dosta blamaze, pukla mi je sajla gasa, pregrijavao mi se motor... sve u svemu dobio sam zasluzeni pljesak za debitantsku voznju i odlicno sam se zabavio. Best lap 2:14s, nije lose za cca 100 hp i prvim iskustvom na pisti. Mislim da cu prije iduceg posjeta grobniku obavezno montirati veci hladnjak, skinuti plinski rasplinjac i staviti protocan filter. Zivi bili pa vidjeli. |
Autor/ica: | vejan [ sub lis 30, 2010 11:47 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
nisi to snimio? a mogao si javit,dam ti instrukcije gratis za Grobnik ![]() |
Autor/ica: | Zeljko_M [ sub lis 30, 2010 12:08 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Sorry, brzo se sve odvilo pasam zaboravio nazvat. No ima jos mesa na gumama za jedno 20 krugova pa cu opet kad bude prilika. |
Autor/ica: | vejan [ sub lis 30, 2010 12:09 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
nije loše vrijeme po krugu sa tim bolidom ![]() |
Autor/ica: | fastrs [ pet stu 12, 2010 9:38 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Koliko si vozio na kraju? |
Autor/ica: | tcode [ pet stu 12, 2010 10:19 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 440 rebuild by Zeljko_M |
Sporije od neke Toyote Yaris AFAIK ![]() Ukupni poredak Grobnik Drivers Trophy 2010 Klasa CHALLENGE - bodovi 1.Samo Login – Lotus EliseS 10 2.Andrej Fabjan – BMW E36 325i 8 3.Luca Fotti - CRX 7 4.Aron Kobec – TypeR 4 5.Rok Porenta – Honda Civic 4 6.Dejan Čebašek – Fiesta ST 3 7.Tomislav Salamon – Clio Sport 2 8.Francesco Voneki – Honda Civic 2 9.Goran Mačar - Toyota Yaris 2 10.Robert Gregorovic – Clio Sport 1 11. Fabrizio Cadenaro – TypeR 1 12.Željko Mihajić – Volvo 440 1 Klasa COMPETITION - bodovi 1.Ambroz Kavs – Mini Cooper S 11 2.Gilles Renaco – Lotus EliseR 10 3.Kristijan Habulin – Mazda 3 MPS 5 4.Filip Bezić – Audi S3 4 5.Tomaz Kranjcevic – Megane Sport 4 6.Tomislav Magic – Leon Cupra 3 7.Gregor Erman – Impreya Sti 2 8.Robrt Jaksic – BMW M3 E46 2 9.LukaMarko Groselj – BMW M3 E36 2 10.Bojan Ravnihar – BMW M3 CSL 1 11.Vasja Zeleznik – Audi RS4 1 Klasa PRO RACE - bodovi 1.Damir Nakic – Megane F1 9 2.Hrvoje Petrovic – Focus RS 8 3.Marin Čolak – BMW 335i 5 4.Leonardo Gasparini – Noble 5 5.Sven Šalković – Ultima GTR 4 6.Alen Franja – Porsche GT3RS 4 7.Flavio Zabini – Lotus Exige 240R 4 8.Sandi Boh – Porsche Turbo 2 9.Enio Zovatto – Lotus Exige 2 10.Baldasar Vukasović – Arile Atom 1 11.Radisav Drljevic – BMW M3 E90 1 a evo i vremena: ![]() |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |