Kaje, uspavali ste se jer se dugo nisam javil u vezi mojeg Klong-klonga
Mislili ste da je čudom nestal. Ali nije
Dakle Klong-klong je u stvari bila kugla na lijevom ramenu koja se u mojem slučaju nije dala mijenjati
(na phase I se da). Naručilo se rame (original) a uz put su trebali biti promjenjeni i zadnji linkovi koje sam već ranije kupio. E sad, uz jedan link ide i šeraf s excentrom (za svaku stranu) kojim se regulira nagib zadnjih kotača. Da ne bi slučajno puknuli pri skidanju naručeni su i ta dva šerafa. Trebala su stići za 7 dana ali su šerafi u međuvremenu vidjeli malo svjeta i završili u Rumunjskoj
. Greša u Volvu. A ja sam svo vrijeme strpljivo čekao kao Penelopa (nisam ispleo nikakav đemper ni sag) i tu i tamo se vozikao. Klong-klong je evoluirao pa se malo češće čuo s vremenom a pojavio se Tomb-tomb i Škrip-škrip. Sve je kuluminiralo u srijedu kada sam se nakon jednog kračeg off-road izleta (iako jako nježnog) vratio na asfalt. Čim sam ubrzao Klong-klong, Tomb.tomg i škrip-škrip javili su se istovremeno i prestajali su samo ako bi jako ubrazava ili kočio. K O M A
Auto je izgledao bilstavo i kao novi a zvučao ko da sam ga netom iskopao na Hreliću. Uz ovakvu zvučnu kulisu samo bi gluhonjemi vozač mogo voziti brže od 60 km/h. Oblio me znoj jer je trebalo s takvim autom stići do Varaždina. Što ako kugla pukne
Sad se uz sve ostalo i na volanu osjetila lagana trešnja. Veselo
Dogovoren je posjet u kliniku Biškup za petak i amputacija ramena bez obzira stigli šerafi ili ne. Mada je bilo veće pitanje oču li ja stići ili ne u Varaždin a da me ne prestigne vlastiti predni lijevi kotač.
I stigao sam. Starom cestom 60 km/h uz zvučnu kulisu za kojom se okretalo i staro i mlado (na svu sreću ne i murija jer je, hvala onom sijedom starcu gore, nije bilo). Ostavio sam pacjenta, pozdravio se s Zlayom čija je 40-tka levitirala na dizalici u kirurškoj sali klinike Biškup, zajašio međunožno guralo (to nije niš prosto, nego bicikl) i vratio se u ZG
Danas me je šogi prebacio natrag po pacjenta jerbo me u nakani da po Volvana otiđem međunožnim guralom omeo kijamet. Stigli su i šerafi pa je zamijenjeno sve i napravljena geometrija prednjih i zadnjih kotača. I mogu reći da s svim djelovima na autu starimo i mi, u smislu da nisam ni primječivao da auto ipak malo poskoći zadnjim krajem preko kratkh i oštrih rupa/izbočina. Skužio sam to u stvari tek kad sam nakon kirurških zahvata na mom Volvanu sjeo u isti i probao ga po staroj cesti i autoputu. Auto djeluje kruće i izravnije, manje je osjetljiv na rupe i bolje drži pravac. Rupe kao i prije guta bez trešnje ili poskakivanja. Dobro, stigao sam u Varaždin Citroenu C5 od šogija, pa nakon tog lebdečeg jastuka sve izgleda kruće i izravnije. No ipak.
Eto to bi bio epilog priće o Klong-klong-u. Sada se spremam na morenu preko vikenda.
P.S. iz nekog razloga puno prije i puno ćešće, prema riječima eminentnih stručnjaka na polju kirurgije prednjih ramena iz klinike Biškup, odlaze lijeva ramena tj. njihove kugle. Navodno jer tu ima više rupa (na lijevoj strani ceste), iako se meni čini da ih je više uz rub ceste, dakle s desne strane. Tko će ga znati. Desno rame se još drži. Nadam se da bu se držalo kao Istočno rimsko carstvo nakon pada Zapadnog, još 1000 godina barem
Serbus i nemojte se bojati Klong-klonga