Sada je: uto svi 14, 2024 1:29 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: uto srp 31, 2007 7:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
Aj neka rjesi to tako da bude onda prava sprica, pravi ''otrov'' ...

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 16, 2007 11:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Da nastavim...
Situacija je sljedeca... Stojim na semaforu vracajuci se s posla lagano u prvu i zbog guzve malo jace stisnem sto prije proc kad turbo proradi i skoro poljubim drugu stranu ceste. Iznenaden prolazim nekako brzo u drugu i opet gas kad kurac....
I tako malo radi malo ne.... Prosao sam vec dosta ljudi i samo pare ostavljam.... Od kud da pocnem??? :roll:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 16, 2007 11:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Da nastavim...
Situacija je sljedeca... Stojim na semaforu vracajuci se s posla lagano u prvu i zbog guzve malo jace stisnem sto prije proc kad turbo proradi i skoro poljubim drugu stranu ceste. Iznenaden prolazim nekako brzo u drugu i opet gas kad kurac....
I tako malo radi malo ne.... Prosao sam vec dosta ljudi i samo pare ostavljam.... Od kud da pocnem??? :roll:
Gonzo jel njega možda jebe westgate :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 11:04 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
E PA DA NASTAVIM....
Danas mjerio tlak i nu eto 0.35 bara...
Pitanje 1. Dali je moguce da zbog mjenjanja cijevi na turbine (vakuma) kompjuter prepoznaje i dalje gresku te zbog toga turbina ne radi?
Pitanje 2. Kako se vrse servisi turbina i dali to uopce postoji?
Pitanje 3. Koliki pritisak uopce mora bit na 2.0 155kW t5 ?
Pitanje 4. Offtopic: Kad cemo na pivu? :D
edit: Ne znam koliki bi mu tlak trebao biti ali mi se 0,35 bara čak i za LPT čini malo. U kojoj brzini mjeriš max. tlak?

odgovori na pitanja:
1. Ne bih rekao
2. Postoji, mjenjaju se ležajevi, impeleri po potrebi, sve se ponovo balansira itd.
3. Nemam pojma, probat ću saznati
4. Kad dođeš u Zg :)

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Zadnja izmjena: tcode, dana/u pet kol 17, 2007 10:29 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 11:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
rakao bi da taj motor mora imati oko 0,85bara radni tlak(Hi press turbo) a meni se čini da samo treba resetirati komp možda je u safe modu pa zato neide
probaj WG malo sa rukom razradit možda je stvarno ostao otvoren što nebi utjecalo na boost nego na samo veću turbo rupu...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 11:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
rakao bi da taj motor mora imati oko 0,85bara radni tlak(Hi press turbo) a meni se čini da samo treba resetirati komp možda je u safe modu pa zato neide
probaj WG malo sa rukom razradit možda je stvarno ostao otvoren što nebi utjecalo na boost nego na samo veću turbo rupu...
Safe mode bi mogao biti u pitanju. Meni se čak čini da se upravo to i dogodilo, naime, napisao si kako je auto odjednom poletio kao metak. Možda je WG ostao zaglavljen, ali zatvoren, pa imaš overboost cijelo vrijeme. ECU je to jedno vrijeme tolerirao, no očito više ne, što je u biti dobro, jer ti na taj način štiti motor.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 11:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Evo i jednog prigodnog filmića o doduše ne reparaciji turbina, nego stvaranju hibrida, ali dat će vam osnovnu ideju o tome kako se turbine slažu.
http://www.youtube.com/watch?v=GrJLB_rp ... ted&search

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 5:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Prema ovlastenom bosch servisu mjereno je 0.35 bara i ecu ne baca gresku....
Prema isto jednom servisu ecu nema greske i sve o.k....
Ako mislite na wg onu malu sipkicu sto spaja nesto... Ona radi... valjda cuje se nekakav vakuum da radi....
Sta da radim kad u ri nema postenog majstora koji mi moze konkretno rec u cemu je stvar....
:evil: :evil:
Koliko uzimaju "majstori" za reparaciju turbine????


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 9:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Evo i jednog prigodnog filmića o doduše ne reparaciji turbina, nego stvaranju hibrida, ali dat će vam osnovnu ideju o tome kako se turbine slažu.
http://www.youtube.com/watch?v=GrJLB_rp ... ted&search
trebali bi kidnapirat frajera, imao bi posla u klubu. :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 10:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
moraš posjetit volvo servis jer nemogu zamjenski serviseri ući u sva sučelja ECU-a
na mojoj četrdesetki kad mi se upali safe mode zbog overboosta može samo volvo servis resetirati jer ja sa svojim obd readerom nemogu ući u DSA sučelje u kojem se nalazi overboost resetiranje...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 11:02 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 02, 2007 6:12 pm
Postovi: 35
Lokacija: ZAGREB
Ja sam ti imao isti problem kada sam kupio auto.
Imam isti motor kao i ti pa predpostavljam da je isti problem.
Kod mene ti je turbo radi kada bi on to htio pa je to bio veliki problem sa tim autom.
Imaš brz auto i znaš kako ide,pa onda želiš prestići nekoga,u drugom smjeru auto još bolje kamion od 20000tona,
a on odjednom kaže čuj kompa ja sad nebi više a ti naravno na pola kolone pa se ti miško snalazi.
Pa onda već misliš da više stvarno neće pa uđeš u zavoj daš gasa,i evo njega bok kompa ja sada bi i evo ponovno sranje.
Moj ti je prijedlog da ga ne forsiraš i pokušaš ne ulaziti u turbo,ja sam ga forsiro jel mi je već išao na kurac
pa sam mislio ko ga jebe-pa sam tako jednog dana stiskajući gas ostao na cesti.
Skužićeš po velikom oblaku dima iza sebe i da auto više ne ide nigdje,ali radi što ga prije ugasi jer ti pošalje
velike količine ulja u auspuh pa i kada poslije promjeniš turbinu auto ti dimi dok se ulje ne spali a vjeruj treba vremena.
Čak i kada ga skineš i izbušiš da ulje izađe pa čak i spališ.
Turbina ti je polovna oko 1500-2000kn kod Veljka s garancijom na određeno vrijeme.
Ja je imam 2 godime i stvarno bez problema ili kupit od onoga japanca preko tcoda novu.
Nadam se da sam bar malo pomogao.Sretno :D :D :D :D :D :D
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 12:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 11:06 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....

Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine..

Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora")


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 11:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....

Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine..

Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora")
A ja bih preporučio AK Biškup, kad se već Kiki srami napisati :D. Znam da smo već dosadni sa preporukom AK Biškup i nekome tko ovo čita sa strane vjerojatno izgleda kao hebena reklama, ali ekipa je stvarno za svaku preporuku i iskreno ti kažem, da ne znam za njih, ne bih imao pojma kuda drugdje da te pošaljem.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 11:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Cijevcice su neke promjenjene 3 kom ali nista... neznam dali ih ima jos ali mi se cini da bi trebalo otic u ovl. servis ali vjerujte nikako mi se nisi dopali ovi u rijeci.... Mozda mi je to samo prvi dojam ali kao 1. prvo trazio sam kompletnu dijagnostiku auta i sta sam dobio nista.... :evil: Senzor zamasnjaka.... I ja sam prvi koji se javlja sa tom greskom...halo!!!pa koliko ima ljudi t5 i kako tako jedan ovlasteni servis moze imat propusta.... neznam.... ali nece bit druge nego uletit u nekakvu kombinaciju.... mozda se na kraju i zaletim do zg...
Citat:
Citat:
Citat:
Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....

Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine..

Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora")
A ja bih preporučio AK Biškup, kad se već Kiki srami napisati :D. Znam da smo već dosadni sa preporukom AK Biškup i nekome tko ovo čita sa strane vjerojatno izgleda kao hebena reklama, ali ekipa je stvarno za svaku preporuku i iskreno ti kažem, da ne znam za njih, ne bih imao pojma kuda drugdje da te pošaljem.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan