VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

s40 t4 horror priča
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=451
Stranica: 1/4.

Autor/ica:  akiaki [ ned srp 01, 2007 5:44 pm ]
Naslov:  s40 t4 horror priča

Prvo pozdrav svima, tek sam se registrirao ovdje, da budem iskren tek sam danas našao ovaj forum...
Kupio sam prije 7-8 mjeseci rabljeni Volvo s40 t4 2001. godište automatik. Auto je mrak, udoban je full, koža unutra, originalni xenon i turbo je mislim fenomenalan, auto zaista ide kao metak, sve u svemu bio sam jako zadovoljan. Vozio sam ga tako neko vrijeme i uočio sam sve veću rupu u novčaniku pa sam se počeo raspitivati i na kraju sam ugradio Landi Renzo plin sa direktnim ubrizgavanjem.. No to nema veze valjda s onime što mi se dogodilo..
Imam vikendicu u Hrvatskoj Dubici, malom pograničnom selu na Uni blizu Kostajnice. Prije tri tjedna sam se vraćao od tamo preko Petrinje i stanemo cura i ja u selu prije Petrinje da kupimo malo meda koji se prodaje uz cestu. I kupimo ga mi i vraćamo se u auto koji je radio kad na moj užas pokazivač temperature ne crvenom!!! Odjednom mi proradi sluh i radi ventilator u drugoj brzini! Zgasim auto da dođe k sebi, ventilator ga hladi i mislim si što je sada? Provjerio sam vodu baš prije nego što smo krenuli i malo sam dolio. Bio je uspon i brdašca ali ipak nisam ga tako jako ganjao valjda da ne bi izdržao. I tako prolazi jedno pola sata dok sam ja ispuštao pritisak iz sistema gdje je voda kipila i polako dodavao frišku... Krenem dalje i dođem do Zagreba i primjetim tek tamo da auto radi nepravilno u leru. Odfuram ga odmah do mehaničara frenda gdje vidimo da je su crijeva tvrda što znači samo jedno... Katastrofa.
Očito je otišao dihtung glave tako da smo skinuli glavu, ja sam kupio sve dijelove i izbrusili glavu i narihtali ventile - poravnali ih, dobro ne mi nego čovjek koji se time bave, i sada on vrati sve nazad, pošarafi glavu i sve i vraća poklopac gore i prednja bregasta zapinje za fakin poklopac. I sada se pitamo što bi moglo biti, sutra ili prekosutra je rekao da će probati otpustiti glavu da možda nije blok spigan pa da zbog toga poklopac sada ne paše u što osobno sumnjam jer ne mogu vjerovati da bi se mogao spigati blok motora... Uglavnom prolazim kroz noćnu moru i financijsku i ovako jer frend nema baš vremena a radi mi uslugu pa radi na autu kada stigne pa to sad traje već tri tjedna.. Eto samo toliko da malo podijelim tugu.. Budem dodavao informacije kako ću ih sam dobivati za one koje zanima kako će to sve proći.. Pozdrav forumašima volvašima :) Ne gubim nadu da će biti sve ok!

Autor/ica:  tcode [ ned srp 01, 2007 6:04 pm ]
Naslov: 

Pozdrav!
Fakat mi je žao kad čujem da se ovako nešto dogodi i mogu si točno predočiti kako se osjećaš, jer mi se i samom izdogađalo raznih sličnih felera.
Što se tiče ovog problema struganja bregaste, mislim da će se prije glava deformirati nego blok. Btw, ako ćeš trebati drugu glavu, imam od modela iz 2000, budem provjerio u VADIS-u da li su iste.

Autor/ica:  Izy [ ned srp 01, 2007 8:45 pm ]
Naslov: 

Žao mi je što ti se to desilo, ali ne vidim kako bi spigani blok mogao utjecati na zapinjanje bregastih u dekl?
Nadam se da ćeš uskoro rješiti problem uz minimalne financijske izdatke.

Autor/ica:  iggy [ ned srp 01, 2007 10:11 pm ]
Naslov: 

sretno, nadam se da ćeš to brzo ( i jeftino ) riješiti te probleme i onda da turbine fućkaju po cijelom gradu, fiiijuuuuuuuu. :D

Autor/ica:  mikey_rs [ ned srp 01, 2007 10:22 pm ]
Naslov: 

Slažem se s dečkima, sve bude na kraju ispalo dobro (i jeftino). Držimo ti fige. Svakako nas izvještavaj...

Autor/ica:  Pedjo [ sri srp 04, 2007 11:43 pm ]
Naslov: 

Prijatelju suosjećam! Evo danas se meni isto desilo na V40 td.Počeo nabijati pritisak u posudu i dimiti, al ono dimna iliti parna zavjesa :( Stojim na semaforu, ne vidim aute iza od isparavanja, a lik u Fiatu unu sa strane gleda i samo što ne prasne u smijeh :( a u pizdu materinu!! Gledam oko sebe, sve krntije rade, a meni Volvo koma.Kak sam lud bio. 4 sata smo samo skidali dijelove da bi došli do glave, a sutra ću znati dal je šprungirala ili je dihtung otišao. BTW krajem prošle godine sam krpao glavu, jer mi je miješao ulje i vodu, a sad ovo :( Sreća u nesreći da mi se to desilo prije mora :( I još veća nesreća što mi je na drugom autu danas istekla registracija, a nisam ga ni mislio regat više :( BTW 2 i na tom (Alfi) sam u trećem mjesecu mjenjao dihtung jer je mješala vodu i ulje :-( E stvarno nemam sreće.... Ako netko zna da se prodaje reparirana "dobra" glava za 1,9 td 1998 nek mi javi, tak da se spremim na najgore. Nemam sad love za novu koja košta 15.000 kuna ili isto tako novu prek E-baya za 800 eura :( :( Šta je Volvu bilo da uzimaju od Renaulta te motore sa greškom!! Tak sam u komi da se možemo ić zajedno objesit na prvu jabuku :(

Autor/ica:  grimreaper [ čet srp 05, 2007 8:51 am ]
Naslov: 

Citat:
Prijatelju suosjećam! Evo danas se meni isto desilo na V40 td.Počeo nabijati pritisak u posudu i dimiti, al ono dimna iliti parna zavjesa :( Stojim na semaforu, ne vidim aute iza od isparavanja, a lik u Fiatu unu sa strane gleda i samo što ne prasne u smijeh :( a u pizdu materinu!! Gledam oko sebe, sve krntije rade, a meni Volvo koma.Kak sam lud bio. 4 sata smo samo skidali dijelove da bi došli do glave, a sutra ću znati dal je šprungirala ili je dihtung otišao. BTW krajem prošle godine sam krpao glavu, jer mi je miješao ulje i vodu, a sad ovo :( Sreća u nesreći da mi se to desilo prije mora :( I još veća nesreća što mi je na drugom autu danas istekla registracija, a nisam ga ni mislio regat više :( BTW 2 i na tom (Alfi) sam u trećem mjesecu mjenjao dihtung jer je mješala vodu i ulje :-( E stvarno nemam sreće.... Ako netko zna da se prodaje reparirana "dobra" glava za 1,9 td 1998 nek mi javi, tak da se spremim na najgore. Nemam sad love za novu koja košta 15.000 kuna ili isto tako novu prek E-baya za 800 eura :( :( Šta je Volvu bilo da uzimaju od Renaulta te motore sa greškom!! Tak sam u komi da se možemo ić zajedno objesit na prvu jabuku :(
Prodaje ti se u sloveniji jedan V40 2.0t koji je straga razbijen i sprijeda manje ostecen, no motor je nedirnut. Auto se prodaje za 900e :wink:

Autor/ica:  akiaki [ čet srp 05, 2007 9:52 am ]
Naslov: 

Uh, Pedjo, fakat mi je zao, nadam se da ces rijesiti to brzo i jeftino.. kako na autu radi frend i ja iz firme, nemamo nikako vremena pogledati sto je na kraju i zasto zapinje bregasta i da bi na kraju odfurali glavu i poklopac da se prosiri malo rupa za bregastu. a ja isto idem na more slijedeci vikend ali nam je guzva s poslom takva da cu vjerojatno morati posuditi auto :( nema jurnjave do Dubrovnika s T4 smrc :( no bitno da se sredi na kraju, eto, jos jednom sretno!

Autor/ica:  Pedjo [ ned srp 08, 2007 5:03 pm ]
Naslov: 

Da ne otvaram novu temu, ovdje ću opisati epilog svoje priče :shock: Nakon skidanja glave, našli smo uzrok! Dihtung koji sam mjenjao krajem prošle godine je očigledno smeće!!! Da napomenem taj dihtung je preporučio serviser Moto-Risa, kao oni takav stavljaju kod promjene. Kad smo ga gledali onak zapakiranog i nije nam odavao neko povjerenje, ali ono mislim si, ak oni to stavljaju valjda valja. Ime proizvođača sam zaboravio no mislim da je bio Danski..... Glavu mi je slagao čovjek u fušu koji btw inače radi u Renaultovom servisu. Glava uopće nije bila dovoljno pritegnuta!! Kad smo je skidali, otpuštali su se šarafi pre lagano. Kad bi gledali blok sa lijeve strane, između kanala za vodu i klipa je dihtung izbijen, vjerojatno ga kompresija strgala, a i nedovoljno stegnuta glava je tu pripomogla :x Srećom glava nije šprungirala. Sutra dolazi sa brušenja i stavljam Payen metalni dihtung :) Jedno pitanje: dali se na tom motoru doteže glava? ako da koliko i nakon koliko km??

Autor/ica:  nenad [ ned srp 08, 2007 8:26 pm ]
Naslov: 

Da se i ja malo umiješam.Na mom bivšem golfu sam mijenjao dihtung glave dv ili tri puta ali rezultat je bio isti gubljenje vode kod dihtunga glave.Nakon puno razmišljanj a i savjetovanja sa mehaničarima došli smo do zaklčjučka da je spigan blok motora.Da li si ti Pedjo i tvoj mehaničar dobro provjrerili ispravnost bloka :?: Tj. da li je ravan tamo gdje dolazi dihtug i glava motora :?:

Autor/ica:  akiaki [ pon srp 09, 2007 7:55 am ]
Naslov: 

uh uh, eto ja i dalje nemam vremena raditi na autu i izgleda da ovaj vikend krecem na more zamjenskim voznim sredstvom nekim :( smrc ali taj blok motora i mene brine a ako je on kod mene spigan (a to cu provjeriti jednog lijepog dana kada otpustim glavu i ako gore bregasta ne zapinje vise znaci da je spigan) to je katastrofa od posla onda jer treba vaditi cijeli vrazji motor van i nositi na ravnanje :( zato mi se nekako i ne zuri

Autor/ica:  Pedjo [ pon srp 09, 2007 9:14 am ]
Naslov: 

Citat:
uh uh, eto ja i dalje nemam vremena raditi na autu i izgleda da ovaj vikend krecem na more zamjenskim voznim sredstvom nekim :( smrc ali taj blok motora i mene brine a ako je on kod mene spigan (a to cu provjeriti jednog lijepog dana kada otpustim glavu i ako gore bregasta ne zapinje vise znaci da je spigan) to je katastrofa od posla onda jer treba vaditi cijeli vrazji motor van i nositi na ravnanje :( zato mi se nekako i ne zuri
Nenad,aki@ Obzirom da mi motor nikad nije bio u crvenom mislim da nije blok spigan.Blok mi je izgledao full ravan, no kod prve promjene dihtunga sam dečkima rekao da provjere blok da nije napukao etc.i sve je bilo ok! Čuj kod mene se ventili štelaju sa pločicama. Dal su kod tebe hidropodizači ili pločice neznam, ako je na pločice možda ventili nisu podešeni, no tad bi se i oni čuli. :x Glupo mi je da spigani blok ima veze sa zapinjanjem bregaste!Prije bi rekao da se cijela glava lagano popigala pa zbog toga bregasta ne sjeda pravilno........
Moje pitanje i dalje stoji. Dali se na 1,9 td Renaultu doteže glava?,ako da,nakon koliko km?
aki pozdrav i sretno.

Autor/ica:  nenad [ pon srp 09, 2007 9:40 am ]
Naslov: 

Da li se glava doteže i na koliko nisam siguran ali znam da mnogi mehaničari savjetuju da se prilikom promjene dihtunga glave mijenjaju i vijci glave

Autor/ica:  Pedjo [ pon srp 09, 2007 11:38 am ]
Naslov: 

Citat:
Da li se glava doteže i na koliko nisam siguran ali znam da mnogi mehaničari savjetuju da se prilikom promjene dihtunga glave mijenjaju i vijci glave
Vijci su promjenjeni prije 10.000km :? Mislim da nema potrebe :?

Autor/ica:  akiaki [ pon srp 09, 2007 12:46 pm ]
Naslov: 

Citat:
Nenad,aki@ Obzirom da mi motor nikad nije bio u crvenom mislim da nije blok spigan.Blok mi je izgledao full ravan, no kod prve promjene dihtunga sam dečkima rekao da provjere blok da nije napukao etc.i sve je bilo ok! Čuj kod mene se ventili štelaju sa pločicama. Dal su kod tebe hidropodizači ili pločice neznam, ako je na pločice možda ventili nisu podešeni, no tad bi se i oni čuli. :x Glupo mi je da spigani blok ima veze sa zapinjanjem bregaste!Prije bi rekao da se cijela glava lagano popigala pa zbog toga bregasta ne sjeda pravilno........
Moje pitanje i dalje stoji. Dali se na 1,9 td Renaultu doteže glava?,ako da,nakon koliko km?
aki pozdrav i sretno.
nemo hidropodizace sto je bilo iznenadjenje ali su ventili podeseni i taj tip koji ih je podesavao je probao vrtiti bregastu da bi ih podesio naravno i veli da mu nije zapinjala, e sad da li je on zasarafio poklopac ili ne ne znam ali ako je onda problem je nastao tek kada se glava prisarafila na blok motora sto bi moglo znaciti da je blok spigan. danas cu valjda otpustiti glavu da vidim da li se bregasta vrti. ako ne to je dobra stvar jer je manje zlo, ali ako se vrti nakon otpustanja e sranja onda i posla preko glave uh. za dotezanje bi trebalo zaviriti u vadis mozda a ja ga bas nemam pri sebi, mogu ga sutra instalirati ako nitko ne odgovori pa potrazim ti to. pozdrav, hvala i sretno i tebi!

Stranica: 1/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/