VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

V40 1.9d - teže pali već pri 0
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4492
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  Mariachi [ čet pro 17, 2009 6:58 pm ]
Naslov:  V40 1.9d - teže pali već pri 0

Pozdrav svima!

Pitanje je možda banalno, ali s obzirom da nisam baš iskusan u rješavanju razno raznih zagonetki i kvarova po pitanju mehanike automobila (prije sam vozio Hondu :wink:), ljubazno molim za malo razumjevanja i, kome se da, neki odgovor.

Dakle, sad vozim V40, 2001.g., 1.9d, 85kw(T3). Auto sada ima blizu 215.000 km i ne troš kap ulja (doslovno).
Ono što me čudi i, zapravo malo brine, je to da se motor teže pali već pri 0°C, kamoli pri nižim temperaturama. Recimo, danas je bilo -2 i nije htio upalit niti na drugo anlasanje, nego tek na treće nekak jedva! Nebi me čudilo da se radi o nekom starom Fiatu ili Citroenu. Ali VOLVO?! Mislim, halo? Šveđo koji bi trebao upalit, kada niti jedan drugi neće, da se tak teško pali već pri takvim temp.?? Honda mi se palila i na -15 bez beda!
O čemu se tu radi? Jeli to normalno ili ipak neki element zafrkava? Akumulator bi trebao biti ok jer je tek od prošle godine. Boschov. Pa onda šta? Pumpa? Filter goriva? Točim gorivo na OMV-u i Tiffonu, i to uvijek uzmem ono premium. Tak da sumnjam da bi trebao imat problema s time... :think:
tnx!

Autor/ica:  V40 neno [ čet pro 17, 2009 7:10 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Citat:
Pozdrav svima!


Dakle, sad vozim V40, 2001.g., 1.9d, 85kw(T3). Auto sada ima blizu 215.000 km
Ono što me čudi i, zapravo malo brine, je to da se motor teže pali već pri 0°C, kamoli pri nižim temperaturama. Nebi me čudilo da se radi o nekom starom Fiatu ili Citroenu. Ali VOLVO?! Mislim, halo? Šveđo koji bi trebao upalit, kada niti jedan drugi neće, da se tak teško pali već pri takvim temp.?? Honda mi se palila i na -15 bez beda!
A kaj te čudi pa to nije ni citroen ni fiat nego jebeni francuz "RENO"
Ja imam isto takav motor samo 75kw,do sad nisam imao problema sa paljenjem na zimi,baš uvijek je zapalio od prve,

provijeri prvo grijače!

Autor/ica:  Distinctive [ čet pro 17, 2009 8:02 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

od kolko ti je ampera akomulator?
ja sam imao problema sa paljenjem, i svi su govorili ovo ono, i na kraju se ustanovilo da mi teško pali zbog akomulatora od 60 ampera, što je za taj motor stvarno premalo, tak da sam stavio od 75, i od onda dva grijanja i kresne bez problema. jedino zna zezat kad je na rezervi :D

Autor/ica:  Mariachi [ čet pro 17, 2009 8:24 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

već sam bio i to provjerio, akumulator je 74 ampera. tak da neće bit preslab. ali tnx na prijedlogu!
tnx i neno na prijedlogu! svaki je dobrodošao. moguće da grijači slabije rade iz nekog razloga. jedino nisam skužio iz tvoje prve rečenice, dali mrziš Volvo zbog francuskog motora ili ga voliš jer uvijek pali iz prve :D :-?

Autor/ica:  Distinctive [ čet pro 17, 2009 8:55 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

pa da, grijače svakako provjeri, od toga poćneš pa teraš dalje.
tak sam i ja, pa su mi rekli računicu od 400€, da bi na kraju bio samo akomulator, morat ćeš ga oterat majstoru koji ne srlja, inaće će te dobro provozat kao i mene dok nisam naišao na pravog.

Autor/ica:  ruka [ pet pro 18, 2009 12:08 am ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Boschisti ajde, takav motor s tom kilometrazom mora palit na minus dva bez da uopce cekas grijace. Imao takav, nikad nisam cekao, uvijek je palio. Bolje neg ovaj novi ford, njega treba sad po ovoj hladnoci sacekat sekundu dve tri.

Autor/ica:  dgovorcin [ pet pro 18, 2009 8:26 am ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Ja imam isti taj motor i auto mi je palio uvijek iz prve bilo da je +40 ili -20. Stupnjeva Celzijusovih. Čak i kad nisu svi grijaći bili ispravni. Nažalost moral buš posjetiti Boschistu. I mene to čeka iz nekih sasvim drugh razloga.

Autor/ica:  Mariachi [ pet pro 18, 2009 2:48 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

pozz ruka & dgovorcin! fakat nisam baš stručan (nadam se da ću postat stručniji), a još manje kužim taj sleng. kaj vam znači to s Boschistima? Pumpa? tnx!

Autor/ica:  dgovorcin [ pet pro 18, 2009 4:27 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Boschisti su ti majstori za "Bosch pumpe". A to je popularni i skupni naziv za majstore koji se bave sustavima napajanja gorivom na diesel motorima. Naravno, ime dolazi od firme Bosch koja je bila pionir na tom području.

Autor/ica:  labud [ sub pro 19, 2009 7:25 am ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

boschowi akumulatori totalno losi,kolega mi radi u trgovini auto dijelova i kaze najvise reklamacije na te akumulatore,ja sam ist uzeo boschow akum i auto pali ali jako slabo okrece,pogotovo kad je hladno,odvezao na reklamaciju aku i rekli,ma ne to je alnaser,promijenio cetkice na alnaseru,ali opet isto,kad se napuni bude 5,6 dana ok i opet isto,nemaju snagu.

Autor/ica:  Mariachi [ sub pro 19, 2009 10:32 am ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Citat:
Boschisti su ti majstori za "Bosch pumpe". A to je popularni i skupni naziv za majstore koji se bave sustavima napajanja gorivom na diesel motorima.
Sad si me podsjetio s ovim napajanjem gorivom...
Ima još jedna čudna pojava na tom mom Volvu. Zna se desit da u vožnji (najnormalnije vozim, motor zagrijan) stisnem gas, a motor NULA! Ono, kao da se baš mislio zavrtit, ali onda se predomislio i odustao od te prve pomisli! :lol: Onda pustim pedalu, stisnem ponovo, onda ide. Bilo bi možda čak i smiješno, ali kad se treba negdje brzo uključit, ubacit, nije baš fora ostat na cijedilu dok gledaš kak se zetovac sprema progutat tvoj volvo sa autobusom! Makar to trajalo i sekundu i pol...
I to se dešava, čini se, baš pri nižim temp. Jer se dešavalo kad sam tek dofurao auto u 1. mj. pa kasnije kad je zatoplilo više ne. A evo neki dan mi se učinilo da se opet tak zblesirao...

Autor/ica:  dgovorcin [ sub pro 19, 2009 3:14 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Ako ga voziš na niskom okretajima, recimo 1100 ili 1200, nije čudno da kasni s reakcijom jer turbina u tom režimu daje slabi pritisak i treba joj vremena, odnosno okretaja rdilice i ispušnih plinova da se zavrti i stvori pritisak. Puni pritisak, a i največi okretni momenat, proizvodi od 1750 do 2250 okretaja u minuti radilice. Ako stisneš gas do poda dok si u tom režimu u 2-goj ili 3-ćoj brzini auto bi trebao sasvim fino ubrzati.

Autor/ica:  hardtoget [ sub pro 19, 2009 3:26 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Citat:
...motor teže pali već pri 0°C, kamoli pri nižim temperaturama...
Citat:
...(najnormalnije vozim, motor zagrijan) stisnem gas, a motor NULA...
Kad sam vozio dizele, grijaci i filter nafte bio bile prve stavke koje bih provjerio...
Bez obzira sto tocis kvalitetnu naftu, stvar je kondenzacije koju je nemoguce izbjeci. Filter nafte koji na visim temperaturama korektno odradjuje svoj posao, na nizim temperaturama, oko 0 ili nize, moze stvarati probleme. Jednostavan razlog je sto se voda, parafin, necistoca u filteru nakupe i i zgusnu (kristaliziraju), te smanje protok goriva. Dakle, ako ga nizi duze vremena mijenjao, dobro ga je promijeniti jer ne moze skoditi, a mozda ces poboljsati (rijesiti) problem.
Jos jedna stvar s bosh pumpom je moguc povrat goriva prema rezervoaru, dok motor ne radi, a javlja se uslijed pokojeg losijeg crijeva. Na nizim temperaturama crijeva postanu kruća i moze se dogoditi da negdje ulazi zrak pa kad palis auto, treba mu vremena dok ponovo napumpa gorivo.
Kad se slozi nekoliko takvih stvari (a hoce to kad najmanje ocekujes), eto za*ebancije...;-)

pozz

Autor/ica:  Mariachi [ sub pro 19, 2009 9:39 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

Citat:
Ako ga voziš na niskom okretajima, recimo 1100 ili 1200, nije čudno da kasni s reakcijom jer turbina u tom režimu daje slabi pritisak i treba joj vremena, odnosno okretaja rdilice i ispušnih plinova da se zavrti i stvori pritisak. Puni pritisak, a i največi okretni momenat, proizvodi od 1750 do 2250 okretaja u minuti...
Nisam bio baš dobro shvaćen... Ne čudim se, jer je tolko neobično da me nitko ne skuži od prve! :?
Kaj se tiče okr. momenta i prebacivanja prijenosa, to mi uopče nije problem. Kako on razvija snagu i okr. moment i karakter tog motora sam u potpunosti usvojio već odavno.
Pa da probam ovak...
Kad kažem da stisnem gas, a motor NULA, onda to podrazumjevam sa odspojenim kuplungom. Dakle, bez prijenosa, bez ikakvog opterećenja, prije nego što uopče počnem puštati kuplung! I kad kažem nula, onda mislim na njegovu reakciju i mislim fakat - NULA! U takvoj mjeri nula, da se čovjek zapita koliko zapravo ima pedala tamo dolje, i da nisam možda zabunom stisnuo neku četvrtu za koju niti ne znam da postoji, a da joj je svrha recimo, gašenje CD-playera. Zamisli si da si parkiran, fino u leru, motor radi, i ti ga samo hoćeš malo zavrtit - u leru! Stisneš pedalu gasa, a on se nastavi vrtit ko da nisi ništa ni stisnuo. Ni da se nakašljuca! E sad si to isto zamisli da si upravo krenuo, I.brz, sve 5, i sad želiš prebacit u II. Dakle stišćeš kuplung (prebacuješ u II.), stišćeš gas (koliko treba), i taman da želiš pustit kuplung, shvatiš da je motor malo zaspao. :sleeping-blue: Tek kad, onak na brzinu, malo pustim gas i ponovno stisnem, :teasing-poke: onda se on razbudi i krene dalje ko zmaj. :auto-layrubber: Kužiš? Nije nešto što se redovito dešava. Vozim najnormalnije po gradu 15 min., sve 5, i onda se odjednom tak zblesira. Ništa ja drugačije ne napravim.
Sad sam se već raspiso... sori
U biti i nije neki problem, samo mi je čudno. A očito na tragu dovoda goriva.

Autor/ica:  Mariachi [ sub pro 19, 2009 9:48 pm ]
Naslov:  Re: V40 1.9d - teže pali već pri 0

hardtoget, tnx na opširnom komentu!
To sam i ja pomislio da je možda filter. Imao jedan čiko upravo taj problem, sa novom noFcatom C-klasom. Ali on ga nije mogao pokrenut uopče! Gecrkt totalni. Samo ja sam nekak bio uvjeren da se s kvalitetnijim gorivom to ne bi smjelo desit. :? Inače, upravo zbog toga, znam tu i tamo malo zavrtit u više okretaje da se filter malo ispuše, pa sam mislio da sam i time riješio dobar dio prevencije. Ali da, mogao bih promjenit filter što prije.
Kolko često to zapravo treba mjenjat? Ono, vožnja pretežno po gradu... I kolko penez (kod koga)? tnx!

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/