VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4478 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | Eleonora [ sri pro 16, 2009 3:56 pm ] |
Naslov: | Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: Dakle imam 440 91g. Pred jesen prošle godine bi se poćeo gasiti nakon što bi ga upalio i pustio gas. Ubrzo kada bi se zagrijao bi prestao se gasiti u leru ali ćim bi pustio gas, broj obrtaja bi naglo pao na 300-400 okretaja te bi se skoro ugasio, a zatim bi broj obrtaja poraso na 800-900 i radio bi pričićno nemirno. Normalno ponašanje bi bilo da mu broj obrtaja padne na 1200 i zatim broj obrtaja poćne puno sporije padati i ustali se na nekih 900.
stavila sam ovaj quote zbog obrtaja jer imam sličan problem sa svojim Olofom; 340 GL (LPG), 1.4 motor, 88. g. danas je temperatura bila nešto iznad nule (3-4 stupnja) i nije htio upaliti ni na plin ni na benzin. nakon desetak minuta, upalio je na bengu, međutim gasio se čim sam popustila gas. naravno, pri promjeni brzine (druga na treću) obrtaji naglo padnu (na komandnoj ploči nemam brojeve obrtaja, a i žensko sam, pa ćete mi oprostiti ![]() uglavnom nisam imala ovakvih problema dok temperatura nije jako pala. znalo bi me malo zezati po kiši, ali promijenila sam razvodnu kapu i rotor, pa je to prestalo - no niska temperatura mi se čini kao sasvim druga stvar. čitala sam da je to specifičnost Renaultovih motora kakav i Olof ima, ali voljela bih malo pojašnjenja.....molim, vodite računa da sam žena ![]() ![]() ![]() ![]() najtoplije zahvaljujem! ![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri pro 16, 2009 10:19 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
chok radi? |
Autor/ica: | Eleonora [ sri pro 16, 2009 10:26 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
e, kad si to spomenuo....pri paljenju nimalo ne pomaže, ali kad se motor upali na benzin, čok reagira. na plin uopšte ne. |
Autor/ica: | MARTY [ sri pro 16, 2009 10:36 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Automobili pogonjeni LPG-gorivom(plinom) moraju odraditi malo na benzin zbog zagrijavanja aparata(isparivača) preko kojeg dolazi plin. Plin je stlačen na 8+bara u boci i u tekučem stanju,usljed zagrijavanja preko isparivača prelazi u plinovito stanje i kao takav pogoni automobil bez večih problema,kod tebe relativno dobro radi na plin ali se dok je hladan gasi na bengu,trebalo bi ga pogledati na benzin,čok,dali je zamazana zaklopka gasa(leptir),filteri,u svakom slučaju plin če ti raditi na niskim temp. samo kad se zagrije a na bengu treba malo pošrafit. U vezi plina ti mogu pomoći jer sam bivši dijelatnik auto-plina-cepelin. Pozdrav. |
Autor/ica: | ruka [ sri pro 16, 2009 10:59 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: e, kad si to spomenuo....pri paljenju nimalo ne pomaže, ali kad se motor upali na benzin, čok reagira. na plin uopšte ne.
napola je dobro, cok s plinom nema efekta, samo s benzinom. Ali, mora pomoci kod paljenja tak da ti je ili kut paljenja krivi, ili ti opet nekaj ne valja s rotorom ( to hoce zezat kod njih, neobicno puno vlage se zna kondenzirati unutar razvodne kape)ili ti je fergazer skroz rastiman, mozda i koji vakumic, i tak. Odi ti kod nekog da ti to pogleda.
|
Autor/ica: | Eleonora [ čet pro 17, 2009 12:04 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
@MARTY: hvala! provjerit ću. vrlo korisne informacije. nažalost, dečko koji mi ga je prodao nije mi znao objasniti neke temeljne stvari u vezi korištenja plina, samo da je dobro jednom u mjesec dana upaliti ga malo na benzin! dakle, čim zahladi, trebala bih u pravilu paliti auto na benzin, a tek pošto se motor zagrije, preći na plin.... kad si stručnjak za plin, pitat ću te još par n00berskih pitanja: čemu služi crvena sklopka, s desne strane crne sklopke kojom reguliram tip goriva? prodavač mi nije znao objasniti. također, dobila sam uputu da sa benzina na plin prelazim tako da prvo skroz pustim gas, pa stisnem sklopku R (međusklopku), pričekam dok ne počne "cukati" i onda prebacim na plin. probala sam to...i ne djeluje! koji je ispravan način? @ruka: hvala na savjetu. rotor sam doslovce prekjučer promijenila, dovraga i sve! ![]() ![]() |
Autor/ica: | Branimir [ čet pro 17, 2009 9:38 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: Automobili pogonjeni LPG-gorivom(plinom) moraju odraditi malo na benzin zbog zagrijavanja aparata(isparivača)
Za bivšeg djelatnika iz plinske branše dao si jako loš odgovor, za nekog prosječnok vozača tek djelomičan preko kojeg dolazi plin. Plin je stlačen na 8+bara u boci i u tekučem stanju,usljed zagrijavanja preko isparivača prelazi u plinovito stanje i kao takav pogoni automobil bez večih problema,kod tebe relativno dobro radi na plin ali se dok je hladan gasi na bengu,trebalo bi ga pogledati na benzin,čok,dali je zamazana zaklopka gasa(leptir),filteri,u svakom slučaju plin če ti raditi na niskim temp. samo kad se zagrije a na bengu treba malo pošrafit. U vezi plina ti mogu pomoći jer sam bivši dijelatnik auto-plina-cepelin. Pozdrav. ![]() Plin kad iz tekućeg stanja isparava to jest prelazi u plinovito stanje se naglo hladi. A da to hlađenje u isparivaču ne izazove smrzavanje istog i nemogućnost korištenja plina potrebno je da se motor zagrije i da na neki način (cirkulacijom tople vode iz kruga hlađenja, električnim grijačem, neki treći način...) zagrije i održi isparivač na temperaturi na kojoj će raditi normalno. Znači, ne grijemo plin nego ga sprečavamo da se smrzne. ![]() 2Eleonora: fergazer olliti rasplinjač oliti karburator je isto ono što je isparivač za plin. Tamo benzin prelazi iz tekućeg u plinovito stanje ("rasplinjuje " se) , miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom. |
Autor/ica: | tcode [ čet pro 17, 2009 10:01 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: .. miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom.
I onda dobijemo motor koji radi na principu eksplozija? Prvi glas.. ![]() |
Autor/ica: | dugi [ čet pro 17, 2009 10:34 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: Citat: .. miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom.
I onda dobijemo motor koji radi na principu eksplozija? Prvi glas.. ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet pro 17, 2009 10:52 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Poštovane dame i gospodo, eksplozija je ZADNJA stvar koju želite u svom motoru. Motor pretrpi par taktova eksplozije (neki više, neki manje), a nakon toga se doslovno raspada. Za razliku od eksplozije koja je vrlo štetna, u motorima se ipak uglavnom odvija sagorijevanje (gorenje) smjese. Osnovna razlika između eksplozije i gorenja je u kontroli i brzini izgaranja. Eksplozija je gotovo trenutno i nekontrolirano izgaranje, pri čemu se javlja za red veličine veći pristisak u cilindru, dok je sagorijevanje kontrolirano i postepeno izgaranje smjese. Jel bar trunčicu jasnije o čemu pričam? |
Autor/ica: | dugi [ čet pro 17, 2009 10:57 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
![]() |
Autor/ica: | Eleonora [ čet pro 17, 2009 12:54 pm ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: čemu služi crvena sklopka, s desne strane crne sklopke kojom reguliram tip goriva? prodavač mi nije znao objasniti.
unaprijed hvala na odgovorima također, dobila sam uputu da sa benzina na plin prelazim tako da prvo skroz pustim gas, pa stisnem sklopku R (međusklopku), pričekam dok ne počne "cukati" i onda prebacim na plin. probala sam to...i ne djeluje! koji je ispravan način? ![]() |
Autor/ica: | MARTY [ pet pro 18, 2009 12:33 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: Citat: čemu služi crvena sklopka, s desne strane crne sklopke kojom reguliram tip goriva? prodavač mi nije znao objasniti.
unaprijed hvala na odgovorima također, dobila sam uputu da sa benzina na plin prelazim tako da prvo skroz pustim gas, pa stisnem sklopku R (međusklopku), pričekam dok ne počne "cukati" i onda prebacim na plin. probala sam to...i ne djeluje! koji je ispravan način? ![]() za lakši start(bogatija smijesa) Sa prelaska benzin-plin trebala bi staviti sklopku u taj položaj 0 (sredina) ako ima 1 i 2 a "R" je obično crven za čok ![]() mora potrošit bengu koja je u fergazru kad počne gubiti snagu(cukanje) prebaciti na plin 1 ili 2 ovisno kak je spojeno. Daj probaj stavit neku slikicu od prekidača pa ti detaljnije pojasnim |
Autor/ica: | MARTY [ pet pro 18, 2009 12:40 am ] |
Naslov: | Re: Volvo 340 (zove se Olof), problem paljenja |
Citat: Citat: Automobili pogonjeni LPG-gorivom(plinom) moraju odraditi malo na benzin zbog zagrijavanja aparata(isparivača)
Za bivšeg djelatnika iz plinske branše dao si jako loš odgovor, za nekog prosječnok vozača tek djelomičan preko kojeg dolazi plin. Plin je stlačen na 8+bara u boci i u tekučem stanju,usljed zagrijavanja preko isparivača prelazi u plinovito stanje i kao takav pogoni automobil bez večih problema,kod tebe relativno dobro radi na plin ali se dok je hladan gasi na bengu,trebalo bi ga pogledati na benzin,čok,dali je zamazana zaklopka gasa(leptir),filteri,u svakom slučaju plin če ti raditi na niskim temp. samo kad se zagrije a na bengu treba malo pošrafit. U vezi plina ti mogu pomoći jer sam bivši dijelatnik auto-plina-cepelin. Pozdrav. ![]() Plin kad iz tekućeg stanja isparava to jest prelazi u plinovito stanje se naglo hladi. A da to hlađenje u isparivaču ne izazove smrzavanje istog i nemogućnost korištenja plina potrebno je da se motor zagrije i da na neki način (cirkulacijom tople vode iz kruga hlađenja, električnim grijačem, neki treći način...) zagrije i održi isparivač na temperaturi na kojoj će raditi normalno. Znači, ne grijemo plin nego ga sprečavamo da se smrzne. ![]() 2Eleonora: fergazer olliti rasplinjač oliti karburator je isto ono što je isparivač za plin. Tamo benzin prelazi iz tekućeg u plinovito stanje ("rasplinjuje " se) , miješa se sa zrakom i tu takvu lijepu mirišljavu eksplozivnu smjesu motor usisava i pali svjećicom. ![]() Obečajem neču više majke mi ![]() |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |