Sada je: uto lip 24, 2025 11:44 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon tra 05, 2010 1:06 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Imam v40 t4 iz 98,prije cca 2 mjeseca bilo mi se dogodilo da mi je auto usred voznje poceo gubiti snagu i pao na minimum i tako nemirno grgljao... kad bi napucao gas okretaji bi se digli za mozda 100rpm i tako bi radio 2 min pa se ugasio,a temperatura je bila normalna.Nakon pola sata sam ga probao upaliti i sve super, kao da se ništa nije dogodilo... I sad prije 4 dana opet isto.. ali se vise nikako nije htio upalit.Posumnjao sam na pumpu goriva,kupio je,te je promjenio nju i filter... i opet ništa... ode 1000 kn uzalud... i kako sam morao otici na brod nisam se vise imao vremena igrat sa autom,a za 3 dana idem opet doma i neznam otkuda poceti...Molim za pomoc,otkuda poceti?

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: pon tra 05, 2010 4:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Kreneš od kraja. Znači provjeriš da li imaš iskru na svim svjećicama i da li imaš benzin na sva 4 injektora.

Iskru provjeriš na način da: otpojiš konektore sa injektora (kako ne bi zalijevao cilindre sa benzinom), izvadiš sve 4 svjećice, na njima ostaviš kompletno sve spojeno (bobine i kablove), a metalni dio tijela svjećica ostaviš da leži naslonjen na glavi motora (na masi), zamoliš nekoga da "pali motor", a ti gledaš da li imaš iskru, ako imaš, da li je podjednakog intenziteta na svim svjećicama.

Benzin na injektorima provjeriš tako da: otpojiš konektore sa bobina (ne želimo upaliti motor u čudnim uvjetima :)), odšarafiš dva vijka koja drže fuel rail za usisnu granu, podigneš komplet fuel rail sa injektorima tek toliko da nisu "upiknuti" u usisnu granu, opet zamoliš nekoga da "pali motor", a ti pratiš da li imaš podjednaki mlaz benzina na sva četiri injektora.

To bi bilo za početak.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon tra 05, 2010 6:44 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Hvala Tcode,probam pa za 3 dana javim...

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: pon tra 05, 2010 6:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nema na čemu, kad saznaš nešto iz ova dva jednostavna testa, onda ćemo probati dalje tražiti problem.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon tra 05, 2010 9:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Ti se pali cheek engin light na konzoli ako da dijagnostika će ti sigurno pomoć :?:

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: pet tra 09, 2010 8:33 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Znaci ovako... engine check light se ne pali.. probao sam odspojit injectore i izvadit svjecice pa ih spojit i verglat,bacuje iskre ko lude,sve 4! onda sam spojio injectore pa verglao i nista! odspojio sam cijev dovoda benze na onom konektoru ispod cijevi koja spaja turbinu i intercooler,i ni tamo ne baca benzu kad verglam... onda sam odspojio dvije cijevcice firektno sa pumpe goriva (izlaz i povrat) i probao verglat i ni ona nista ne baca!! a interesantno je da kad dam kontakt ona zazuji a kad verglam nista ne baca! sta dalje molim?

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: pet tra 09, 2010 11:43 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Kupi novu pumpu ali prije toga provjeri dolazi li benga do pumpe.

By the way, kad si zadnji puta bil na pumpi? Mozda ti cajger za begu ne stima :think:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: sub tra 10, 2010 12:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Izvadi pumpu van iz tanka i dobro sve pregledaj. Pri tome pazi da ne potrgaš potenciometar za mjerač količine goriva, pažljivo izvlači pumpu sa posudom i mjeračem jer je prostor ograničen, pa moraš pod nekim kutem izaći sa svime van.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sub svi 01, 2010 9:28 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Evo rješeno... Došao majstor pa sredio on... kaze da je bila puknuta gumica oko injectora i da sam tamo gubio pritisak... boo.. :think:

_________________
V40 T4


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan