Kreneš od kraja. Znači provjeriš da li imaš iskru na svim svjećicama i da li imaš benzin na sva 4 injektora.
Iskru provjeriš na način da: otpojiš konektore sa injektora (kako ne bi zalijevao cilindre sa benzinom), izvadiš sve 4 svjećice, na njima ostaviš kompletno sve spojeno (bobine i kablove), a metalni dio tijela svjećica ostaviš da leži naslonjen na glavi motora (na masi), zamoliš nekoga da "pali motor", a ti gledaš da li imaš iskru, ako imaš, da li je podjednakog intenziteta na svim svjećicama.
Benzin na injektorima provjeriš tako da: otpojiš konektore sa bobina (ne želimo upaliti motor u čudnim uvjetima

), odšarafiš dva vijka koja drže fuel rail za usisnu granu, podigneš komplet fuel rail sa injektorima tek toliko da nisu "upiknuti" u usisnu granu, opet zamoliš nekoga da "pali motor", a ti pratiš da li imaš podjednaki mlaz benzina na sva četiri injektora.
To bi bilo za početak.