VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

244-restauracija
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=436
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  ruka [ uto lip 26, 2007 7:06 am ]
Naslov:  244-restauracija

Gotovo je sve osim mehanike (nije kriticna, malo se iza zavjesil i amortizeri mi trebaju novi-ak neko ima kakvu preporuku za to nek javi.) motor je u izuzetnom stanju, trebam ga malo stelnut, gore ide getriba s 5 brzina sa modela '83g, auspuh, I to je to, eventualno dupli frgici al to bum onak usput. Sinoc je bila probna voznja :) Bit ce slike uskoro.

Autor/ica:  C70 [ sub sij 12, 2008 9:52 pm ]
Naslov: 

Pa dobro di su te slike više... :roll:

Autor/ica:  dgovorcin [ ned sij 13, 2008 3:23 pm ]
Naslov: 

Fakat, jesi se vrnul s te probne vožnje :?: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  C70 [ ned sij 13, 2008 7:57 pm ]
Naslov: 

A bit če da se zguslija tokom probne vožnje pa ga ponovo obnavlja :lol:

Autor/ica:  grimreaper [ ned sij 13, 2008 8:00 pm ]
Naslov: 

Ruka, ovo je DIY sekcija. Brzo slike i detalje projekta!!!

Autor/ica:  ruka [ pon sij 14, 2008 9:47 am ]
Naslov: 

To je bilo finito krajem 9mj. Prošo je na tehničkom bez prigovora, čak i na eko testu iako nisam obavezan više ići na ekotest. Sve sam uspio nabaviti, Amortizere mi je roni( petroni) nabavio sva 4, selene sam kupio u amerike, komplet selena ( 10+8) dođu 140 dolara, carine nisam platio, došlo mi doma sve. Sicevi su obnovljeni, to ste neki i vidjeli kako izgleda, Sad je crveni i ljepo se sjaji, od limarije mu je bilo potrebno promjeniti samo rubnjake od iza, drugo je sve bilo ok, lim je još bio presvučen cinkom, ( auto je star 34godine) Mjenjao sam obloge na vratima, kokpit( stari je bio dobar i meni ljepši, ali sam morao uzeti iz novije generacije jer je stari imao puknuće od sunca gore a to nisam htio staviti natrag tako, taj kokpit mi je popio dosta krvi jer sa novijim idu i noviji instrumenti sa novijim konektorima i drugačijim rasporedom, srećom dobio sam kompletne šeme od originalnog modela i modela '83-hvala kolegama iz VOC-a, pa mi je to dosta pomoglo. Motor je mjenjan zajedno sa getribom, i tu sam se malo zajebo ali sam to kasno shvatio, motor je puno jači nego prva verzija, ali zato sam se sjebao sa benzinom, modeli motora iz svih drugih godina osim 82 i 83 voze na minimalno 91 oktan, a ovi na minimalno 98 oktana. Neće na manje, lupa i onda bi ga morao kutem paljenja dobijati u normalu pa pogubim dosta snage. Getriba je prije bila m45, sad je m47, sa 5 brzina, diferencijal je bio kratak prije a getriba dulja, ova je getriba sa kraćim brzinama, a diferencijal je ostao kratak, tako da je auto bolesno startan i živahan, i uopće mi zapravo ne treba prva brzina. Malo sam ljen za slike, budu kad ulovim vremena, Dugi ga je vidio zadnji prije mjesec dana, možda sam ja subjektivan, al mislim da je vrlo dobar, evo nek on veli ak misli drugačije. Od kad je bio gotov do sada sam prešao s njim oko 15000km, u tih 15000km promjenjen je alternator, u njemu je ostao alternator od starog motora, sa izdvojenim reglerom, godine su ga malo načele pa sam promjenio i to i stavio alternator sa reglerom na sebi. Naravno, kad je bio rađen mjenjane su disk pločice i kugle naprijed, 2 prednja diska ( tu sam stavio ventilirajuće umjesto originalnih punih. zadnje diskove nisam dirao. auto je ful udoban i ljep za vozit se, jedino mi je taj motor mrvicu bučan ali to je povezano sa auspuhom koji je napravljen protočnije. Još mislim da ću samo centralnu bravu stavit gore jer mi ide na živce zasebno otključavanje vrata i to je sve. Izvana je apsolutno u originalnom stanju.
Sad trenutno imam Austina 1300 iz 1970 u garaži kojeg ću također obnoviti s vremenom, limarija je već napravljena. U međuvremenu sam našao nećaku dizela 240 karavana, to smo malo dotjerali isto i sad se veselo vozi s njim. A ja sam si kupio 1991 polara karavana, sa full opremom i virgo alu felgama i svaki dan uživam u pogledu na njega ;)

Autor/ica:  BORIS [ pon sij 14, 2008 11:03 am ]
Naslov: 

Citat:
... Sve sam uspio nabaviti, Amortizere mi je roni( petroni) nabavio sva 4, selene sam kupio...
:shock: :? :? :?

Autor/ica:  ruka [ pon sij 14, 2008 11:47 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
... Sve sam uspio nabaviti, Amortizere mi je roni( petroni) nabavio sva 4, selene sam kupio...
:shock: :? :? :?
Ne sekiraj se, to je bilo jesenas, ovi koji su kod tebe su za polara

Autor/ica:  C70 [ pon sij 14, 2008 7:18 pm ]
Naslov: 

A jesi, pa pukni koju sliku čoviče...ili stvarno očeš da balimo :cry:

Autor/ica:  dgovorcin [ pon sij 14, 2008 8:49 pm ]
Naslov: 

Dođe mi nakon ovoga da i ja kupim neku 245-icu i sređujem ju "na tenane" da nemam neke druge hobije. Svaka ti čast, bilo bi lijepo kad bi metnuo neke slike.

EDIT by grim: nije bas potrebno kvotat cijeli tekst :wink:

Autor/ica:  Devinius977 [ uto sij 15, 2008 2:47 am ]
Naslov: 

Jedno OT pitanjce...
Jednog mog poznanika zanima da li se u 240 može ugraditi servo?
On ima 240GL (zaboravih koja godina) sa oko 125tkm, 80-ak KS, ručni mjenjač sa 4 brzine.
Razmišljao je o njegovoj prodaji, ali je rekao da ako se servo da ugraditi i ako je cijena prihvatljiva da bi ga zadržao, te da bi onda ugradio plin.
E da... I kako bi taj auto išao na plin sa obzirom na njegovih 1,3t i "samo" 80-ak KS?

Autor/ica:  ruka [ uto sij 15, 2008 9:51 am ]
Naslov: 

Citat:
Jedno OT pitanjce...
Jednog mog poznanika zanima da li se u 240 može ugraditi servo?
On ima 240GL (zaboravih koja godina) sa oko 125tkm, 80-ak KS, ručni mjenjač sa 4 brzine.
Razmišljao je o njegovoj prodaji, ali je rekao da ako se servo da ugraditi i ako je cijena prihvatljiva da bi ga zadržao, te da bi onda ugradio plin.
E da... I kako bi taj auto išao na plin sa obzirom na njegovih 1,3t i "samo" 80-ak KS?
A zašto nije u klubu?!? A? 125tkm...ajme meni. Jako teško da ima 80 kojna, samo B20A makine su bile sa 82, ali ti su jako rijetki, i to čak u starijim varijantama, do 1977. Ako i je taj motor, nema sekiracije, ide na plin ko i na benzin. Najčešće varijacije tu kod nas su bile sa b21A makinom i 100kojna. Al ti kojni su čini mi se zeru drugačiji nego Naravno da servo može unutra, Ali ako je GL to bi morao imati unutra, to je bila standardna oprema. Ako ga već nema, treba naći letvu, pumpu i to sve puknuti unutra, bitno je koja je godina jer ima dvije izvedbe. To će naći samo kod veljka, tako da cijena neće biti sitnica, ali mislim da sa ugradnjom nesmije biti preko 2-3k kuna.

Autor/ica:  BORIS [ uto sij 15, 2008 10:05 am ]
Naslov: 

Citat:
Jedno OT pitanjce...
Jednog mog poznanika zanima da li se u 240 može ugraditi servo?
On ima 240GL (zaboravih koja godina) sa oko 125tkm, 80-ak KS, ručni mjenjač sa 4 brzine.
Razmišljao je o njegovoj prodaji, ali je rekao da ako se servo da ugraditi i ako je cijena prihvatljiva da bi ga zadržao, te da bi onda ugradio plin.
E da... I kako bi taj auto išao na plin sa obzirom na njegovih 1,3t i "samo" 80-ak KS?
240 s 80-ak KS bi mogao jedino biti 2,0 60kW (motor B20A 82KS) proizveden 08/74-07/76.
U isti se je ugrađivao servo volan ali u dvije varijante ZF i TRW.
Potrebna mu je "nova" letva koja isključivo paše sa serije 2 i servo pumpa koja odgovara sa 2, 7 i 9 ali benzinske varijante.
ZF letva volana OE 1329694
TRW letva volana OE 1359900
Servo pumpa OE 1359652
+ ... dosta sitnica kao što su: nosači letve volana, posuda za ulje, lajtunzi, križ volana, remenice,,, posao je teoretski izvediv ali ... 8)
slika

E, da i što se tiče plina, išao bi 60% jeftinije :wink:

2Ruka: bio si brži :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  ruka [ uto sij 15, 2008 10:16 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
240 s 80-ak KS bi mogao jedino biti 2,0 60kW (motor B20A 82KS) proizveden 08/74-07/76.
U isti se je ugrađivao servo volan ali u dvije varijante ZF i TRW.
Potrebna mu je "nova" letva koja isključivo paše sa serije 2 i servo pumpa koja odgovara sa 2, 7 i 9 ali benzinske varijante.
ZF letva volana OE 1329694
TRW letva volana OE 1359900
Servo pumpa OE 1359652
+ ... dosta sitnica kao što su: nosači letve volana, posuda za ulje, lajtunzi, križ volana, remenice,,, posao je teoretski izvediv ali ... 8)
slika

E, da i što se tiče plina, išao bi 60% jeftinije :wink:

2Ruka: bio si brži :lol: :lol: :lol:
Ha, ko rano rani isčaši si zglob ;)
Samo da još prispodobim, nije to tako zahtjevan posao, nosači, štanga od volana, remenice, sve je to isto i za servo izvedbu i bez serva. Spone su drukčije, nije to neki posao za odraditi.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/