VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Temperatura motora http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=435 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | tcode [ pon lip 25, 2007 11:43 pm ] |
Naslov: | |
Promijeni termostat. Čak i ako je ispravan, nije loše promijeniti ga s vremena na vrijeme. Ne vjerujem da je problem u indikatoru, kada je moj bio loš, manifestiralo se na način da mi kazaljka trenutno odplovi u crveno, pa se popale ventilatori, pa za par trenutaka padne na normalu i tak. Kod tebe mi se čini da je u pitanju baš pregrijavanje motora i iskreno se nadam da je zbog termostata koji zašteka i/ili ne otvori do kraja. Druga, bitno ružnija varijanta je da se nešto događa sa dihtungom glave, ispušnim ventilima.. |
Autor/ica: | iggy [ pon lip 25, 2007 11:57 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Promijeni termostat. Čak i ako je ispravan, nije loše promijeniti ga s vremena na vrijeme. Ne vjerujem da je problem u indikatoru, kada je moj bio loš, manifestiralo se na način da mi kazaljka trenutno odplovi u crveno, pa se popale ventilatori, pa za par trenutaka padne na normalu i tak. Kod tebe mi se čini da je u pitanju baš pregrijavanje motora i iskreno se nadam da je zbog termostata koji zašteka i/ili ne otvori do kraja.
Ajde, budem probao sa termostatom. Ova ružnija varijanta znači skidanje glave i puno eura, zar ne. Postoji li način da se to nekako dijagnosticira, ili ga opet moram isprobati u ekstremnim uvjetima. Sad me to malo plaši, ne znam ima li to veze s onim što mi troši ulje i tu i tamo se zdimi (nikako da skužim koje boje je dim, mislim da je svjetlije boje Druga, bitno ružnija varijanta je da se nešto događa sa dihtungom glave, ispušnim ventilima.. ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto lip 26, 2007 12:16 am ] |
Naslov: | |
Da onaj dio u kojem kažeš da je bilo antifriza preko maximuma ne zvući baš dobro. Pogledaj dal u kompresionoj posudi na rubu oko otvra za čep ima kakvih masnih naslaga. Gurni prst i napravi krug po donjem rubu otvora. Naravno kad je motor hladan!!!!!!! Daj bože da ti je samo termostat. |
Autor/ica: | iggy [ uto lip 26, 2007 5:56 am ] |
Naslov: | |
Citat: Da onaj dio u kojem kažeš da je bilo antifriza preko maximuma ne zvući baš dobro. Pogledaj dal u kompresionoj posudi na rubu oko otvra za čep ima kakvih masnih naslaga. Gurni prst i napravi krug po donjem rubu otvora. Naravno kad je motor hladan!!!!!!!
Masne naslage bi bile rezultat puštanja dihtunga, odnosno prolaska ulja u antifriz, zar ne? Baš ću probati sad prije posla.
Daj bože da ti je samo termostat. |
Autor/ica: | ruka [ uto lip 26, 2007 9:03 am ] |
Naslov: | |
mislim da se ne trebaš uzbuđivati oko toga jel ti dihtung zgoril. Prije ti je zaštekal termostat jer to je i inače tak, te stvari treba mjenjati, nisu skupe a kad zaštekaju naprave sranje. Meni se slično desilo prije par godina na mom V-u, s tim da nije zakuhal neg se samo temperatura digla na dvije trećine, taj jedan jedini put. Na penjanju od grobnika prema gore u smjeru zagreba, ljeto, vani 30 i nešto, klima, 4 osobe u autu, 150 u petoj uz onaj brijeg, a to se nebi ni desilo vjerojatno da sam skinuo onaj poklopac na prednjem braniku od ispod. To je nestandardno kod nas al ja to imam jer je auto odozgora pa je došlo s njim. Znači, po meni, mjenjaj termostat i uživaj. Eventualno operi kilere s nekakvom tekućinom koja otapa muhe i ostalo smeće uz pomoć miniwash-a ( bez prevelikog približavanja kilerima) |
Autor/ica: | KIKIR6 [ uto lip 26, 2007 9:20 am ] |
Naslov: | |
Mislim da je problem samo u zaštopanim sačama hladnjaka ( i daj provjeri ne vidim po slikama dali imaš onu plastiku ispod tablice u rupi koja je samo za hladnija tržišta, ako je gore skini ju, jer sam imao dosta slučajeva da je to problem pregrijavanja) I obavezno isprati hladnjake kao što je ruka opisao. |
Autor/ica: | iggy [ uto lip 26, 2007 10:53 pm ] |
Naslov: | |
Vidiš, vidiš ![]() ![]() ![]() A jel moram čekati dugo da se hladi ![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ uto lip 26, 2007 11:50 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Vidiš, vidiš
gradjevinar a? Iggy, funkcija kilera je da hladi jako vrucu tekucinu, dakle navikao je I predvidjen je za temperaturne shokove I zato nemas straha, peri dok je topli, bolje ti I sredstvo radi na vecoj temperaturi. A sad moje pitanje za tebe, malo ot al jebi ga. Dobar, ne skup, pametan I pouzdan majstor za napraviti malu preinaku na krovu-sindra je u igri. jel ima gdje takav?
![]() ![]() ![]() A jel moram čekati dugo da se hladi ![]() ![]() |
Autor/ica: | nenad [ uto lip 26, 2007 11:54 pm ] |
Naslov: | |
Ej ej ovo je forum o autima a ne o građevini,JEL TO JASNO ![]() ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri lip 27, 2007 12:21 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Da onaj dio u kojem kažeš da je bilo antifriza preko maximuma ne zvući baš dobro. Pogledaj dal u kompresionoj posudi na rubu oko otvra za čep ima kakvih masnih naslaga. Gurni prst i napravi krug po donjem rubu otvora. Naravno kad je motor hladan!!!!!!!
Masne naslage bi bile rezultat puštanja dihtunga, odnosno prolaska ulja u antifriz, zar ne? Baš ću probati sad prije posla.Daj bože da ti je samo termostat. |
Autor/ica: | iggy [ sri lip 27, 2007 6:18 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Da onaj dio u kojem kažeš da je bilo antifriza preko maximuma ne zvući baš dobro. Pogledaj dal u kompresionoj posudi na rubu oko otvra za čep ima kakvih masnih naslaga. Gurni prst i napravi krug po donjem rubu otvora. Naravno kad je motor hladan!!!!!!!
Masne naslage bi bile rezultat puštanja dihtunga, odnosno prolaska ulja u antifriz, zar ne? Baš ću probati sad prije posla.Daj bože da ti je samo termostat. ![]() |
Autor/ica: | iggy [ sri lip 27, 2007 6:20 am ] |
Naslov: | |
A sad moje pitanje za tebe, malo ot al jebi ga. Dobar, ne skup, pametan I pouzdan majstor za napraviti malu preinaku na krovu-sindra je u igri. jel ima gdje takav?[/quote] Kod mene u firmi baš i ne, ali ću probati nešto saznati. ![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri lip 27, 2007 12:28 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ej ej ovo je forum o autima a ne o građevini,JEL TO JASNO
hehe, ma ja vozim auto po krovu ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri lip 27, 2007 12:40 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Masne naslage bi bile od smjese benzina iz komore za sagorjevanje koje idu u kanal od vode pod pritiskom kompresije kroz rupu u dihtungu. E sad, kak ti je Kiki rekal skini plastike, ali i pripazi malo na kompesionu posudicu i razinu rashladne tekučine u njoj za svaki slučaj. pogledaj gdje ti je nivo kad je auto hladan a gdje kad je vruć. Rekao si da je rashladne tekučine u sistemu bilo preko maximima to bi moglo biti zato jer je kompresija natiskala smjesu u rashladni sistem. Ako je dihtung puknuo.
To vidiš po crevima, ostanu tvrda dugo nakon je auto ugašen, u slučaju da nabija kompresiju u sistem hlađenja. Rashladna tekućina preko maksimuma je apsolutno normalna stvar ukoliko se auto pregrije, voda i antifriz nisu ulje koje nema temperaturne anomalije i ne širi se pod utjecajem topline. Ajde nemojte strašit čovjeka bezveze, da nabija kompresiju u sistem vode osjetio bi to prije i poslije, ne bi auto normalno radio ni na leru, a ne bi se pregrijavao od toga ukoliko nije začepljen kiler,zaštekan termostat ili neispravan termoelement koji uključuje ventilator(e). Meni se motor( honda) prošle godine pregrijao na samom ulasku u tunel Sv. Rok, a imao je samo 7000km, također je bilo u tom momentu viška tekućine. Uzrok je bio pregoreni osigurač ventilatora i ogromna gužva zbog kojeg sam išao jako sporo po zaustavnoj traci pa nije bilo dovoljno strujanja zraka. Kad se ohladio tekućina se vratila na normalu. Eto.
|
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |