Sada je: sub svi 10, 2025 8:36 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon stu 09, 2009 6:55 pm 
Offline

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 3:37 pm
Postovi: 4
Lokacija: Zagreb
Ovdje sam novi; pozdrav svima...
Vozim 850 karavan već 16 godina. Model je za američko tržište, 2.5 litara s 20 ventila u originalu. Taj mi je motor otkazao nakon 180,000 km. Počeo je trošiti ulje, onda je jednom izbacio ulje kroz jedan od semeringa pa kad sam mjerio kompresiju pokazalo se da mu je kompresija slaba na dva cilindra. Motoro su rastavili kod Risa i pokazalo se da je za 'drugu' obradu što Volvo ne radi tj trebalo je raditi s nekim drugim dijelovina umjesto originala. Tada sam našao sličan motor (10 ventila) također s automatskom getribom i samo s 39000 milja i taj je instaliran prije točno tri godine. Nakon cca godinu dana počeo je 'pućkati' na onu sondu za kontrolu ulja. Provjera kompresije pokazala je da su tri cilindra OK, jedan je malo niži od prva tri a peti je bio na 10 bara. To me nije smetalo previše ali je onda motor počeo trošiti ulje. Sada, tj nakon cca još 30,000 milja (50,000 km) troši barem 1.5 litru na 1000 km a ponekad ulje nestaje kao čarobnim štapićem. Nigdje ne curi niti se dimi iz auspuha. U međuvremenu se počeo čuti jedan od lagera na radilici (o ovome nema sumnje) iako samo kad je motor opterećen na određeni način (npr kod ubrzavanja uzbrdo). Suma sumarum, problem s kompresijom koji traje već dvije godine, troši ulje i lupa jedan lager...
Sad sam pronašao motor istovjetan originalnom (2.5/20 ventila) koji je bio u autu što je pred godinu dana slupan s točno 77,000 milja na brojaču. Servis mi tvrdi da znaju auto od početka i da nema sumnje u povijest. Auto je također model za američko tržište.
Sve u svemu, promijenit ću ponovno motor ali sad se postavlja pitanje što sa starim motorom? Budući nemam namjeru prodavati auto jer je savršeno održavan kroz sve ove godine a budući i ovaj treći motor može otkazati kroz neko kraće vrijeme (3-4 godine) bavim se mišlju da spremim motor koji ide van iz auta da bih na njemu napravio generalku ustreba li mi kroz koju godinu.
Pitanja su sljedeća: prvo, tko radi takve stvari? Drugo, kome da dam motor na dijagnostiku tj da ga rastavi, premjeri i kaže mi što treba raditi odlučim li se jednog dana na generalku?
Unaprijed zahvaljujem...


Vrh
   
PostPostano: pon stu 09, 2009 6:59 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Pozdrav Agatone.Imamo malo običaj da se predstaviš u za to predviđenoj rubrici.A kaj se tiče generalke i sličnog taj sam ak si zainteresiran izjasni se :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon stu 09, 2009 9:10 pm 
Offline

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 3:37 pm
Postovi: 4
Lokacija: Zagreb
Zainteresiran, dakako...


Vrh
   
PostPostano: pon stu 09, 2009 9:33 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Vidim da si iz Zg pa ti šaljem pm :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto stu 10, 2009 7:19 am 
Offline

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 3:37 pm
Postovi: 4
Lokacija: Zagreb
Sasvim usput: ima li kakvog preporučenog postupka pri pokretanju motora koji je stajao godinu-dvije? Samo ga kresneš ili ipak treba pokretati motor bez svjećica i goriva dok ulje ne dosegne tlak (dok se ne ugasi lampica) i tako par puta...?


Vrh
   
PostPostano: uto stu 10, 2009 8:42 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
treba pokretati motor bez svjećica i goriva dok ulje ne dosegne tlak (dok se ne ugasi lampica) i tako par puta...?

Pa sve znaš... :clap:
Ja bih samo dodao da ga koji puta zavrtiš na ruku sa okastim ključem dok ne krene glatko i bez zapinjanja. To će ti biti tim lakše što je motor vani. Ako je sve u redu, onda u auto, sve spojiš osim svječica i goriva (dovoljno je isključiti osigurače, a ako izvadiš svječice smanjiti ćeš kompresiju i olakšati posao akumulatoru na čemu će ti biti neizmjerno zahvalan) i dalje kako si i sam zaključio.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: uto stu 10, 2009 2:18 pm 
Offline

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 3:37 pm
Postovi: 4
Lokacija: Zagreb
Hvala! Ima li potrebe nešto raditi s getribom (automatska) osim promijeniti ulje? Je li to bolje raditi kad je getriba skinuta ili kad je na motoru? Čujem da ljudi rade neka specijalna ispiranja...? Što je s time? Htio bih maksimalno srediti stvari dok je to najjednostavnije.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan