Sada je: pet svi 03, 2024 5:03 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon stu 09, 2009 12:12 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 30, 2009 4:03 pm
Postovi: 4
Lokacija: Rijeka
Dva pitanja vezana uz bi-xenon svjetla:

1. Može li mi netko objasniti što točno označava pojam bi-xenon kod Volva?
Vlasnik sam Volva S40, 2.0 D, sa bi-xenon svjetlima (prema popisu opreme).
Naime, gledajući malo po netu, kod različitih proizvođača, ovo označava da su i kratka i duga svjetla xenon,
dok su kod ovog modela samo kratka xenon, a duga halogenke, pa me zanima zašto onda naziv bi-xenon.

2. Da li netko zna kako se podešava visina, nagib (kut) i pomak lijevo-desno kod ovih farova?


Vrh
   
PostPostano: pon stu 09, 2009 12:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
0. Dobrodošao (btw. na forumu postoji zgodna rubrika gdje se novi članovi ukratko predstave).

1. Mislim da te netko zafrkava, bi xenon znači da se oba svjetlosna snopa (kratko i dugo) ostvaruju preko xenon žarulja.

2. Ne znam, no to će ti, više sam nego uvjeren, reći naš zlatni član KikiR6.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon stu 09, 2009 12:49 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 30, 2009 4:03 pm
Postovi: 4
Lokacija: Rijeka
Hvala na odgovoru, i da predstavit ću se, ne brini... :D

Što se tiče zafrkancije vezane uz bi-xenonice, mala ispravka: piše dual-xenon...


Vrh
   
PostPostano: pon stu 09, 2009 1:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
[quote="gox"]
Naime, gledajući malo po netu, kod različitih proizvođača, ovo označava da su i kratka i duga svjetla xenon,
dok su kod ovog modela samo kratka xenon, a duga halogenke, pa me zanima zašto onda naziv bi-xenon.

Najlakše je upaliti kratka pa duga svjetla, pogledati na autu što svijetli a što ne i riješiti nepoznanicu. :)
Kod Volva pod bixenon spada xenon koji svijetli kao kratko svjetlo. Uključenjem dugog svjetla se reflektor kratkog podiže, xenon u njemu i dalje gori a ujedno se pale i halogene žarulje u reflektoru dugog svjetla. Tako da za duga svjetka gore sve 4 žarulje, dvije xenonice i dvije halogenice.
kada će sve 4 žarulje biti xenon, onda će valjda marketinški odjel to nazvati quadxenon. :think:

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: pon stu 09, 2009 1:18 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 30, 2009 4:03 pm
Postovi: 4
Lokacija: Rijeka
Istina, točno tako i radi kako si opisao.

Eto sam sam htio razriješiti nedoumicu oko naziva.

Hvala...


Vrh
   
PostPostano: ned vel 28, 2010 10:54 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet lis 11, 2007 11:03 am
Postovi: 208
Lokacija: Slovenija
Citat:
...
2. Da li netko zna kako se podešava visina, nagib (kut) i pomak lijevo-desno kod ovih farova?
Podešavanje je avtomatsko.

_________________
ALJAŽ
VOLVO
V50


Vrh
   
PostPostano: pet tra 23, 2010 1:41 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
"2. Da li netko zna kako se podešava visina, nagib (kut) i pomak lijevo-desno kod ovih farova?"

Skoro isto kao i kod većine automobila. Imaš na svakom svjetlu (odozgora gledajući ravninu) na vanjskoj strani prema kabini vertikalni vijak s glavom za križni šarafciger. Odvezeš auto pred nekakav zid po mraku, na metar-dva udaljenosti, bez drugih putnika i tereta, u desno vrtiš za snop neka puca prema dolje, kontra prema gore. Kut nemoj dirati. Vidjet ćeš odmah po zidu pomicanje snopa. Malo to popraviš, kako ti odgovara, provozaš se, vidiš da li se situacija poravila. Ako ti odgovara, provezeš se po prometnijoj cesti, i ako ti kontra vozači ne blicaju previše, to ti je to. Ako si podigao svjetla previše, malo ih spusti. Ovo je sve u vezi kratkih svjetala, duga ionako bliješte svuda. Svejedno će ti na slijedećem tehničkom, ako pretjeraš, kontrolor vratiti svjetla u granice dozvoljenog.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 23, 2010 1:50 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Skroz pogrešno...ksenon lampe imaju automatsko podešavanje visine ovisno o nagibu auta......nema nikakvog štelanja.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet tra 23, 2010 2:01 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Ima podešavanja, svakako. Moraš poštelati tzv. nultu točku, kad je auto bez opterećenja, a kad se auto optereti, onda elektronika korigira nagib. Ako ne vjeruješ, probaj šarafati, malo barem. Dva kruga gore, pa ćeš vidjeti da se mijenja. Nakon toga vratiš dva kruga kontra, na staro.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan