Sada je: pon tra 29, 2024 3:50 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet tra 22, 2010 2:23 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Citat:
Citat:
Je, stavljene su original vilice. Nisam znao da dođe i kugla gore. Moram ići jedan dan po nove trube u servis pa ću ima reći nek to pogledaju. :)
Vilice i kugle su ti sigurno ok, ali ovjes na V50 je prilično kompliciran i ima dosta raznih stabilizaciskih štangica i selena...uglavnom treba sve skupa pogledati.
Ako "pucketa" kad skrećeš mogao bi biti homokinetički zglob...
Slažem se u potpunosti!


Vrh
   
PostPostano: pet tra 23, 2010 4:16 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
Citat:
Citat:
jeli ikad iko probao bilo koji selen umjesto presanja prvo staviti u duboko zamrzavanje da se malo stisne, pa da se eventualno ubaci u ležište bez puno sile?
Mirjo, guma ne podliježe toliko promjeni volumena u odnosu na temperaturu, k tome je i napravljena "knap" ili malo većih dimenzija ako ide u kučište, tj. malo uža kad nešto ide kroz nju. Ako hoćeš da ti gumeni dio uleti u neko kučište ili da ti kroz nju neki metalni dio prođe, namaži i gumu i metal s silikonskom masti, a ako nemaš istu, barem kupi silikonski spray u autodijelovima pa njime pošpricaj sve gore navedeno. Uz malo sile upast će ti jedno u drugo bez problema. Taj spray inače šminkeri koriste za prešpricavanje guma da se sjaje kao "pasja kesa". Osim toga, silikon čuva gumu od vlage, i ne boj se, guma (seleni) neće ti izletjeti iz ležišta jer je sve na kraju ionako fiksirano vijcima. Veći problem je staru gumu izbaciti iz kučišta. Ako baš guma nikako ne ide drugačije van ili s ležišta, spališ gumu brenerom, ili u vatri (nakon što ispečeš meso na roštilju, očistiš čađu (ostatak od gume), pofarbaš malo ako je potrebno i kad se farba dobro osuši, silikon na novu gumu i metal, ho-ruck! i upadejšn!
He-bok!
pa ja nemam namjeru mjenjati selene, samo glasno razmišljam, jer brodomehaničari mjenjaju ležaj osovine propelera koji je guma u mesinganoj piksni(tzv bukulu) tako da stari jedva izbiju van ili ga uzdužno ispilaju, a novi "po starinski" stave u duboko, ili ga pošpricaju sprejem za pothlađivanje (wurth ili loctite), i to onda uđe unutra ko da je vlažna p...
a selen je sličan tom ležaju, i nije samo guma nego ima neku košuljicu,
ko zna možda ja budem prvi koji će to probati, naravno jednog ljepog sunčanog dana kad bude padala kiša

aj živili

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: pon svi 17, 2010 11:43 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Pretprošli tjedan mijenjao sam disk pločice, ulje u kočnicama, ulje u motoru, filtere... Auto (V50 2.0D) sam digao dizalicom na "klocne", tako da su svi kotači bili u zraku. Skinem ja i donji štitnik motora i gledam u sve te balans-štange, "selene", poluga i polugica toliko puno da sam si oba oka "isčašio", ali nisam nigdje vidio da je ijedan spoj labav, unatoč klimanju svakog kotača da sam si skoro cijeli auto svalio na vlastitu trbušinu. Jedino, klimajući sami motor, primijetio sam da na stražnjem donjem nosaču motora ima malo više hoda to ukupno učvršćenje. Nosač izgleda čitav, samo se na istom primijeti da mobilni dio (gumeni dio vezan na motor) udara u fiksni dio (gumeni dio vezan na šasiju) u vožnji, tu se nazire mjesto dodira. Dok auto miruje sve stoji gdje treba. Nosač je izveden kao dva koncentrična gumena prstena, jedan u drugom (fiksni dio-unutarnji prsten koji je na šasiju vezan vijkom, a mobilni dio-vanjski prsten izvana okružen piksom vezanom za motor). Čini se kako je veza između ta dva prstena u obliku gumenih traka previše olabavila i da je to jedini uzrok lupanja kod naglijeg starta ili kod bržeg prelaska preko većih neravnina na cesti. Kako bih bio siguran da je to uzrok lupanja, nagurao sam gumenih traka debljine 10-tak mm između metalnih dijelova nosača iznad i ispod ovih gumenih prstena (nisam skidao nosač), sklopio auto u hrpu i provezao se ulicom. Tada baš ništa više nije lupalo koliko sam uspio skužiti, jer me više zanimalo kako koče nove disk-pločice, a i povukao sam malo više "mulja" dok sam servisirao sve gore navedeno, pa da me murja ne dohvati, brzo u dvorište. Izgleda da su gumene trake ispale u međuvremenu, jer je već drugo jutro opet lupalo kad sam išao na posao. Trebalo bi nekako auto navesti na pravi navoz za kamione, pa nabrzaka gas-kočnica nekoliko puta i jedan hrabar momčić koji bi gledao i osluškivao da li baš lupa na tom mjestu, ili na nekom drugom.
Ako ima tko bolju ideju, nek' ju slobodno napiše.


Vrh
   
PostPostano: pet srp 30, 2010 9:19 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Jučer sam se sam primio malo posla i zamijenio zadnji (veliki) selen na prednjoj vilici, nikakvih posebno problem nije bilo (nisam znao da su ti seleni napunjeni uljem).
Koštalo me 320kn selen i malo vremena (1h).

Usput sam zamijenio filter kabine koji nije bio mijenjan dugo dugo....sa sad kad sam ga sam zamijenio shvaćam zašto se majstorima to nije dalo mijenjati.
Prije sam zamjeniš obje vilice nego filter kabine.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pon kol 02, 2010 11:28 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Gdje se nalazi filter kabine? Iznad stopala vozača ili u stupu između vozača i suvozača? Ili je možda s vanjske strane kabine? Imam onaj Vadis program, ali ponekad je u njemu crtež vrlo nejasan. Da nije taj filter smješten negdje iza ili lijevo od pretinca za "rukavice" ispred suvozača, pa prvo moraš demontirati pretinac?


Vrh
   
PostPostano: pon kol 09, 2010 12:02 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Gdje se nalazi filter kabine? Iznad stopala vozača ili u stupu između vozača i suvozača? Ili je možda s vanjske strane kabine? Imam onaj Vadis program, ali ponekad je u njemu crtež vrlo nejasan. Da nije taj filter smješten negdje iza ili lijevo od pretinca za "rukavice" ispred suvozača, pa prvo moraš demontirati pretinac?
Apsolutno je jasno u Vadisu objašnjeno, bez toga teško da ćeš to napraviti.

Inače filter se nalazi desno kod papučica gasa.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan