Kad već inzistirate na fotkama, evo mog ljepotana. Mojoj ženi i meni se već godinama sviđa V40, a u procesu traženja istog nagledao sam se raznih izraubanih krama, uglavnom porijeklom iz Italije. Ovaj je kupljen i servisiran u HR. Smatram da dizajn ovog modela zbilja ne zahtijeva nikakve prepravke, on je "pogođen" u startu.
Evo nekih mojih razmišljanja o ovome autiću.
Koja je to inače, po mojem mišljenju, uspješna fora kod designa V40?
Dužina auta je kompaktna, nije predugačak kao npr. v70. Parkiranje nije problem, iako je malo nepregledan odozada. "Bunker" je dosta velik, svašta ti stane, pogotovo kad imaš dva sinčeka i kad roniš. Mjesta u unutrašnjosti ima dovoljno, možda je odozada trebalo još samo centimetar-dva. Dizajn prednjeg dijela predstavlja kombinaciju kockaste njuške i lampi starijih modela, ali je ipak blago zaobljen (a opet nije jajast!!!), djeluje ozbiljno i mrko. Lampe su jako lijepe nakon redizajna 2002. Dizajn zadnjeg kraja je poseban, neobična je kombinacija sa tim crnim staklom. Unutrašnjost auta je priča za sebe. Tamno siva, decentna plastika, pregledni instrumenti, na istu foru kockasto-zaobljeno. U starijim modelima bilo je i nekih "mahagonij" dijelova-ukrasa, no to zbilja ne paše u ovaj auto. Jednostavnost i funkcionalnost prije svega. Standardna oprema u njemu zapravo je i full oprema, ima čak i previše (npr. grijanje sjedala). Ne bi škodilo da je auto za koji centimetar viši, zbog preglednosti i "rinzola". Potrošnja goriva mi je oko 7.5 l/100 km na otvorenoj cesti, a po gradu zna narasti i preko 11 l/100 km, ako uračunaš svakodnevno stajanje u kolonama i malo naglije startove....
Sve u svemu, za sada sam zadovoljan.
Zanimaju me vaša iskustva sa servisima u Zgb, servisnim intervalima, potrošnjom goriva i nekim najčešćim "boljkama" ovog modela (na nekim stranim forumima spominju se kočnice, prijenos, kugle itd.).
Lijep pozdrav!!!