VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
5 vs 4 cilindra http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4031 |
Stranica: 1/8. |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 2:17 pm ] |
Naslov: | 5 vs 4 cilindra |
Ajde da i to više raspravimo, recimo da sam jako mlad, neiskusan i naivan ![]() Na koji način biste me uvjerili da je 5 cilindrični motor superiorniji od 4 cilindričnog, znači navedite mi sve prednosti kojih se možete sjetiti u automobilu ukupne težine 1300 Kg i prednjeg pogona. Unaprijed zahvaljujem 8). |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 2:30 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Ajde da i to više raspravimo, recimo da sam jako mlad, neiskusan i naivan
Vjerujem da odgovor leži u tome gdje je (u današnjoj tehnologiji motora) optimum zapremnine jednog cilindra gledano po specifičnoj snazi (snaga/radni volumen). Naravno da to nije samo tako za reći obzirom na razne konstrukcije motora (benzinske-dizel, turbo-atmosferske, redne-V-boxer), no, ako se ograničimo na redne turbo benzince rekao bih (pi*oko) da optimum leži na oko 500ccm po cilindru. Zato današnji najbolji 2.0L turbo benzinci imaju 4 cilindra, 2.5L 5 cilindara, 3.0L 6 cilindara itd.![]() Na koji način biste me uvjerili da je 5 cilindrični motor superiorniji od 4 cilindričnog, znači navedite mi sve prednosti kojih se možete sjetiti u automobilu ukupne težine 1300 Kg. Unaprijed zahvaljujem 8). P.S. Ne bih ja uplitao težinu auta u tu priču P.P.S. Jučer predvečer sam imao priliku provozati Mercedes SL 63 AMG, i mogu ti reći da ono tvoje "A naturally aspirated engine, is an engine with neverending lag" nikako ne stoji, barem ne za taj auto! ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri ruj 16, 2009 2:34 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Mirnije radi. |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri ruj 16, 2009 2:37 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Ima lijepši zvuk, al to je stvar ukusa i kao takvo teško mjerljivo. |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 2:38 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Ali ja baš želim konkretno znati za auto ukupne težine do 1300 Kg i prednji pogon. Sasvim slučajno takav vozim, a sugerirali ste mi u više navrata kako bih trebao u njega ubaciti 5 cilindrični turbo motor, pa me zanima što bih sa time dobio? Što se tiče AMG-a, vjerujem da si impresioniran, ali me to ne čudi jer očigledno nisi probao turbaka sa pravom turbinom, a ne restriktorom na ispušnom sistemu ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 2:39 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Ima lijepši zvuk, al to je stvar ukusa i kao takvo teško mjerljivo.
Ovak ili onak, ima ljepši zvuk! ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 2:46 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Znači zvuk i eventualno mirniji rad (pretpostavljam da se ovo odnosi na ler?)? Za sada niste previše uvjerljivi. Nadam se da to nije sve? |
Autor/ica: | ruka [ sri ruj 16, 2009 2:48 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Znači zvuk i eventualno mirniji rad (pretpostavljam da se ovo odnosi na ler?)?
ne, tu je još i potpuno besplatno prekrasan set noževa Za sada niste previše uvjerljivi. Nadam se da to nije sve? ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 2:49 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Ali ja baš želim konkretno znati za auto ukupne težine do 1300 Kg i prednji pogon. Sasvim slučajno takav vozim, a sugerirali ste mi u više navrata kako bih trebao u njega ubaciti 5 cilindrični turbo motor, pa me zanima što bih sa time dobio?
U tom scenariju ne bi ništa dobio. Po meni bi dobio jedino sa AWD (i to onim pametnim, koji zna i do 90% snage prebaciti na stražnju osovinu kad prepozna da ubrzavaš). Kada bi pak imao AWD (ili stražnji pogon) onda bi dobio mogućnost da nafrljiš veću snagu (jedan cilindar više nije zanemariv) jer bi imao pogon koji to može spustiti na podlogu.E da, skoro pa zaboravih - naravno, dobio bi mogućnost da uživaš u nevjerojatnoj ljepoti zvuka rasnog petaka! 8) Što se tiče AMG-a, vjerujem da si impresioniran, ali me to ne čudi jer očigledno nisi probao turbaka sa pravom turbinom, a ne restriktorom na ispušnom sistemu ![]() Taj auto nema turbinu ali (ak se dobro sjećam) ima skoro duplo veći moment od tvoje pile. Vozio sam i prije aute preko 400KS (ovaj čini mi se ima oko 520) ali nikada nešto s takvim momentom. Nema tu nikakvog lag-a, vuče fakat kontinuirano, kao da je elektromotor. S tim da tom motoru namjerno nije stavljen supercharger (prošla verzija je imala), tako da sam fakat impresioniran. Pravo remek djelo njemačke tehnologije. Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu! ![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri ruj 16, 2009 2:51 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
eventualno dobiješ malo manje prostora pod haubom, koju kilu više pritiska na prednju osovinu. Ovak moraš utege metat ko na tomu vinkovića ![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri ruj 16, 2009 2:53 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu!
zašto ne, uz svu ljubav prema volvu ja sam sklon tvrdnji da je mercedes radio, radi i radit će bolje aute nego volvo ( osim dvojke ![]() ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 2:53 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Znači zvuk i eventualno mirniji rad (pretpostavljam da se ovo odnosi na ler?)?
ne, tu je još i potpuno besplatno prekrasan set noževa Za sada niste previše uvjerljivi. Nadam se da to nije sve? ![]() ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 2:58 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu!
zašto ne, uz svu ljubav prema volvu ja sam sklon tvrdnji da je mercedes radio, radi i radit će bolje aute nego volvo ( osim dvojke ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 3:19 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat:
Taj auto nema turbinu ali (ak se dobro sjećam) ima skoro duplo veći moment od tvoje pile. Vozio sam i prije aute preko 400KS (ovaj čini mi se ima oko 520) ali nikada nešto s takvim momentom. Nema tu nikakvog lag-a, vuče fakat kontinuirano, kao da je elektromotor. S tim da tom motoru namjerno nije stavljen supercharger (prošla verzija je imala), tako da sam fakat impresioniran. Pravo remek djelo njemačke tehnologije. Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu!
Ako se radi o novom modelu, taj ima 620Nm pri 5200 okretaja. AKo je to duplo više od mog onda meni matematika stvarno ne leži. A možda se ti ipak "loše" sjećaš ![]() ![]() ![]() http://www.leftlanenews.com/mercedes-be ... 3-amg.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Autor/ica: | jopis [ sri ruj 16, 2009 3:22 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu!
zašto ne, uz svu ljubav prema volvu ja sam sklon tvrdnji da je mercedes radio, radi i radit će bolje aute nego volvo ( osim dvojke ![]() ![]() Koji su to bolji mercovi... Inače sam bmw fan da se razumijemo... C klasa koja trune sve i jedna, tromi benzinci do bola (govorimo o normalnoj ponudi 4 i 6 cyl), a troše ko fapovi, problemi s ručnim mjenjačima c klase 2001-2008, e klase isto trunu do 2000 da je to strašno, S350D od 2.5 tone i performansama kamiona i isto takvoj potrošnji goriva i ulja, S500 rikavanje elektronike masovno, problemi sa prvim serijama cdi-a, itd itd... Nije volvo sad neka božanska i bezgrešna marka, ali moj ruka i mercedes je prestao biti nešto još 95. kad se prestala raditi linija 124, tu je prestala kvaliteta kod njih... |
Stranica: 1/8. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |