VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
C70 T5 2008 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3983 |
Stranica: 3/3. |
Autor/ica: | dugi [ čet ruj 10, 2009 10:20 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat:
T4 je očito obilnije i komotnije isprojektiran i nije se štedjelo na svakom gramu gusa ili aluminija pa može istrpiti puno više.
Ne. Jako predimonzionirani su bili i prvi T5 motori (2.3 sa 81mm cilindrima), te derivat tog motora, T4 sa također 81mm cilindrima (1855 cc). Ti blokovi provjereno trpe i preko 800KS.Zatim počinje proizvodnja nove revizije motora u kojima već koriste olakšane klipove i klipnjače, manje zbog uštede na materijalima, a više zbog manjih gubitaka i efikasnijeg rada motora, manje potrošnje, boljih ekoloških rezultata.. U zadnjim generacijama promijenili su i borung, sa 81 na 83mm. Drugim riječima, što je motor novije generacije, to manje prostora za nekakav tuning. I T4 motori nakon 2001 godine nisu dobra baza za tuning. |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet ruj 10, 2009 10:22 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Linkove vam neću dati jer od većine nemate koristi..
Baš si neki
|
Autor/ica: | tcode [ čet ruj 10, 2009 10:34 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat:
A koliko trpi blok na mojoj sedmaći pošto vidim da što je novije to je i slabije kaj se tiće tuninga. Ovo je samo informativno da nebi Tomo mislio da mu hoću preuzet naslov najbržeg u rvata (ovo najbržeg je namjerno jer kubika imam više ,a i nebi se vi s X40 hteli sudarat samnom pa da se i tako odmjerimo jer tko leži ne bježi i zalud mu brzina )
Ne znam .
|
Autor/ica: | Kova [ pet ruj 11, 2009 9:01 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: Dao sam link dokumentaciju u kojoj piše da su u mom motoru (u odnosu na 2.5T) veće klipnjače, jača radilica, poboljšano hlađenje itd. Svi ti zahvati se rade da se motoru osigura mogućnost hendlanja veće snage. Ako si ti ipak uvjeren da je to tako kako si napisao onda samo nabavi veću turbinu, nasviraj software na 350-400KS (ili koliko već misliš da ide) i voziiii! Ne nisam uvjeren, samo tražim informacije. U stvari čak i ne tražim, nadam im se. Citat: Ono kaj mislim da tebe buni je mala razlika u snazi između mog T5 i 2.5T, ali sjeti se da i T5 iz S60 u stock verziji razvija samo 20KS više od mog motora ali to ne znači da su internalsi unutra isti. Uvjeren sam da moj motor ne bi izdržao Tomičinih 2.2 bara tj. 400 i kusur KS koji idu uz to, ali isto tako (po svim podacima koje sam uspio sakupiti) ne bih se usudio frljiti 2.5T motor puno preko 300KS. No, bez obzira na argumente, svatko od nas radi svoj izbor na svom motoru.. A da, slažem se, može se igledati i s te strane. Samo ponavljam, T5 u S60 je 2,4 (i 250 i 260 ks verzija) a tvoj i moj su 2.5. Prema tome, nekaj tu još ima osim manjih rupa u bloku i više metala između. A kako se bavim proizvodnjom znam koliko vremena i novaca traži da se razvije nešto od nule, a koliko da se nešto postojeće izmodificira, dotjera i poboljša. T4 je očito obilnije i komotnije isprojektiran i nije se štedjelo na svakom gramu gusa ili aluminija pa može istrpiti puno više.Sad mi još neukom onako for dummies objasni kaj su to internalsi? Pomični dijelovi tipa klipovi/klipnjače, dihtunzi, stijenke u bloku između cilindara i kanala ulja i vode, nešto za jesti...? Iz Volvo dokumenta koji sam maloprije postao zaključujem (a objasnio sam i zašto) da je moj motor nastao kao ojačana varijanta tvog motora, ali baš nigdje i nitko na Internetu mi nije rekao da će izdržati XXX KS i da je dotični to probao na svom motoru. Dakle, moraću sam procijeniti rizik i donijeti odluku (na to sam mislio kad sam ti rekao da ćeš na kraju morati sam odlučiti, jer mislim da za tvoj motor također ima vrlo malo raspoloživih informacija). Direktor Evolvea (koji su tunirali taj motor na 500HP s 2 turbine i zamjenom internalsa) mi je rekao da ne prelazim 400KS i 500Nm sa stock internalsima. Moja procjena je da K16 turbina neće ići preko 350KS a ja ju sigurno neću frljiti preko 460Nm, ali ni u tom scenariju nisam ziher da se ništa neće desiti, međutim voljan sam preuzeti rizik jer smatram da je razumno mali. K16 turbina je rađena za novi Focus RS, osnova je bila moj motor koji je dodatno ojačan (samo su okvirno rekli kako). Dakle, Focus RS ima još noviju generaciju motora od mog koju su ECU upgradeom nafrljili na 340KS. Nadam se da će i moj motor toliko izdržati s istom turbinom, ali istina je da zapravo ne znam, samo se nadam.. Ukratko, kvalitetnih informacija (gotovo da) nema, što nije ni čudo jer ti motori fakat nisu neka platforma za tuning (u smislu zamjene turbine). Za ove male T5 motore kao što je moj možda s vremenom nekaj i osvane, ali mislim da ćeš ti teško nekaj pametno naći jer iz tvoje generacije motora postoji T5 i R koji su puno zahvalnija platforma za tuning. Mislim da ti ne bu lako ako se odlučiš za to.. |
Autor/ica: | Branimir [ pet ruj 11, 2009 9:38 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Evo vam samo jedna sllikica za razmišljanje:
Olakšavanje pokretnih dijelova, manje inercije, bolji odaziv na gas (ali i brže padanje okretaja), ukupno lakši motor, manja potrošnja, nije nebitno i jeftinija proizvodnja, bolji alati za projektiranje (i proračune naprezanja)... ?
|
Autor/ica: | ruka [ pet ruj 11, 2009 9:50 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat:
a i nebi se vi s X40 hteli sudarat samnom pa da se i tako odmjerimo jer tko leži ne bježi i zalud mu brzina )
pa da ti se raspadne auto ko ona devetka s modusom. Vidiš da ti stari auti niš ne valjaju, samo na oko su dobri. Po onom testu ti se ne bi smjel zaletit u plastični kanister od 50 litara
|
Autor/ica: | zlaya [ pet ruj 11, 2009 11:10 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: Citat: Linkove vam neću dati jer od većine nemate koristi..
Baš si neki Lijevi, kraći klip i sa manjom rupom za bolcnu je iz 2.5 motora (2.0 kod T4), a desni masivniji sa jačom bolcnom je iz 2.3 (1.9 T4). http://s40concepts.net/forum/index.php? ... 0&count=15" onclick="window.open(this.href);return false; |
Autor/ica: | tcode [ pet ruj 11, 2009 11:48 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Poanta je bila u tome "kako su sve to isti motori". |
Autor/ica: | Kova [ pet ruj 11, 2009 2:23 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: Evo vam samo jedna sllikica za razmišljanje:
Olakšavanje pokretnih dijelova, manje inercije, bolji odaziv na gas (ali i brže padanje okretaja), ukupno lakši motor, manja potrošnja, nije nebitno i jeftinija proizvodnja, bolji alati za projektiranje (i proračune naprezanja)... ? |
Stranica: 3/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |