VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
C70 T5 2008 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3983 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | Kova [ uto ruj 08, 2009 8:51 pm ] | ||
Naslov: | C70 T5 2008 | ||
Fuel injectori su na putu, uz malo sreće i strpljenja skupljaju se pomalo tuning dijelovi. I da ne zaboravim: Hvala Tomislavu na nesebičnim savjetima i trudu bez kojih se sigurno ne bih upuštao u ovu tuning avanturu..
|
Autor/ica: | BELA [ uto ruj 08, 2009 8:54 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Autor/ica: | Kova [ uto ruj 08, 2009 9:10 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: |
Autor/ica: | tcode [ uto ruj 08, 2009 9:24 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Nema na čemu. Držim fige da sve prođe po planu i bez problema. |
Autor/ica: | Kova [ uto ruj 08, 2009 9:34 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Nema na čemu. Držim fige da sve prođe po planu i bez problema.
Malo me još muči "tekuća" problematika oko nabavke nove turbine (vjerojatno nikome ne cvatu ruže u ovom trenutku ali u mom poslu je fakat valovito, a i biće još neko vrijeme), ali uz malo sreće biće sve ok. U svakom slučaju, trebaću sigurno još malo tvoje moralne i stručne podrške, jer tuning uz zamjenu turbine na ovom novom (nazovi) T5 motoru to fakat nije jednostavno (da ne spominjem da je još u garanciji).. |
Autor/ica: | Branimir [ sri ruj 09, 2009 8:35 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: jer tuning uz zamjenu turbine na ovom novom (nazovi) T5 motoru to fakat nije jednostavno (da ne spominjem da je još u garanciji)..
Taj nazovi T5 se pretpostavljam zove 2.5T u nekim drugim modelima, pa tako i u mojem (2521 ccm, 210/220/230 ks, 320-340 Nm)? Ako da, onda čekam tvoj rezultat sa konačnom cijenom, pa se možda odlučim na sličnu stvar. Ili ću od tebe kupiti cijeli set dijelova u pola cijene. 8)
|
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 09, 2009 9:18 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat:
Taj nazovi T5 se pretpostavljam zove 2.5T u nekim drugim modelima, pa tako i u mojem (2521 ccm, 210/220/230 ks, 320-340 Nm)? Ako da, onda čekam tvoj rezultat sa konačnom cijenom, pa se možda odlučim na sličnu stvar. Ili ću od tebe kupiti cijeli set dijelova u pola cijene. 8)
Izvana su ti motori isti. Untura baš i ne.
|
Autor/ica: | BELA [ sri ruj 09, 2009 9:43 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: Svaka čast i samo tako, tko je rekao da neće biti u HR i novijih serija modificiranih volvača. |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 09, 2009 12:48 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: jer tuning uz zamjenu turbine na ovom novom (nazovi) T5 motoru to fakat nije jednostavno (da ne spominjem da je još u garanciji)..
Taj nazovi T5 se pretpostavljam zove 2.5T u nekim drugim modelima, pa tako i u mojem (2521 ccm, 210/220/230 ks, 320-340 Nm)? Ako da, onda čekam tvoj rezultat sa konačnom cijenom, pa se možda odlučim na sličnu stvar. Ili ću od tebe kupiti cijeli set dijelova u pola cijene. 8)P.S. i grana je dio turbine |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 09, 2009 12:55 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS.. |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 09, 2009 1:01 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: Citat: Svaka čast i samo tako, tko je rekao da neće biti u HR i novijih serija modificiranih volvača. |
Autor/ica: | Branimir [ sri ruj 09, 2009 3:01 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Izvana su ti motori isti. Untura baš i ne.
Ak ti kažeš, vjerujem. Ne znam kakve su samo mehaničke zahvate trebali da od izvornika (S60/V70 210 ks) nastane 200 ks (donedavno u S80/V70/XC70) ili T5 (C30/S40/V50/C70 sa 230 ks) osim nekakvog malog softverskog remapa i novog koda motora? Tim više jer je svima okretni moment zabetoniran na 320 Nm. I sad u priču ulijeće 2.5T 230 ks sa 20 Nm većim momentom (340) koji je u S80/V70 zamijenio onog od 200 ks. Ekologija, zadovoljavanje euro6 normi, skidanje potrošnje, nešto što samo u Fordu mogu razumjeti? |
Autor/ica: | grimreaper [ sri ruj 09, 2009 3:05 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..
Imas neki link na info o tome? Svojevremeno se vodio jedan razgovor sa nekoliko ljudi koji rade u Volvu, i koji su rekli da se radi o identicnim motorima... Ne tvrdim da su oni u pravu, naravno.
|
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 09, 2009 4:13 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..
Imas neki link na info o tome? Svojevremeno se vodio jedan razgovor sa nekoliko ljudi koji rade u Volvu, i koji su rekli da se radi o identicnim motorima... Ne tvrdim da su oni u pravu, naravno.Dakle, nije isti motor.. P.S. glavni razlog zašto se išlo u razvoj novog motora je prostor unutar haube. Iskreno se nadam da je Tomislav u pravu tj. da su i internalsi u motoru nešto jači nego u 2.5T Dokumentaciju o tom motoru možete skinuti ovdje: http://www.volvoclub.org.uk/tech/S40MY2005-Engines.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 09, 2009 5:13 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5 2008 |
Citat: Citat: Citat: Internalsi u motoru su slabiji. Čisto sumnjam da bi 2.5t izdržao 350KS..
Imas neki link na info o tome? Svojevremeno se vodio jedan razgovor sa nekoliko ljudi koji rade u Volvu, i koji su rekli da se radi o identicnim motorima... Ne tvrdim da su oni u pravu, naravno.Dakle, nije isti motor.. P.S. glavni razlog zašto se išlo u razvoj novog motora je prostor unutar haube. Iskreno se nadam da je Tomislav u pravu tj. da su i internalsi u motoru nešto jači nego u 2.5T Dokumentaciju o tom motoru možete skinuti ovdje: http://www.volvoclub.org.uk/tech/S40MY2005-Engines.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Izgleda da ima nade: OVERVIEW OF B5254T3 Crankshaft, Main Bearings Stroke 93.2 mm; forged; weight 21606 grams; connecting rod pins: 50.00 mm; main bearing journals: The crankshaft is somewhat heavier than on the 2.5 LT, B5254T2 (21559g) due to the different balancing for pendulum suspension motor mounts. Both the upper and lower main bearings are aluminum. Connecting Rods, Connecting Rod Bearings Bigger connecting rods, forged using split caps. Center to center length 143 mm; weight 644 grams. Both the upper and lower bearings are copper-lead alloy. Cylinder head, camshafts Cooling is more effective due to larger coolant ducts and a more directed flow between the exhaust ports and around the spark plug wells. |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |