VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
TD04HL-19T http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=397 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | 850 t5 [ čet lip 07, 2007 6:49 pm ] |
Naslov: | TD04HL-19T |
vidim da ima koji se razumiju pa pitam ... kako je počela umirati 15g zamijenio bi je sa TD04HL-19T. stara je u usisnoj strani " puna " čistog ulja a i malo dimi al ne stalno,pa kad treba mijenjati ... može li tako ? čitao sam za 18t da nije baš ...ili 16 ili 19.a bolje 19, a?? ili da dam nekakvu po naruđbi napravit al neznam sta ispadne van uz sve garancije.ak ima neki isprobani dobar savijet , samo dajte. hvaaalaaa ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet lip 07, 2007 7:03 pm ] |
Naslov: | |
Malo ulja na usisu će uvijek biti i to je normalno, ali ako je kako kažeš "puna", vjerojatno je ležaj centralne sekcije turbine u komi, pa kroz njega pušta ulje i u usis, a i u ispuh, od tuda i plavi dim (ako je plave boje). sa 19t turbinom ćeš upuhivati bitno hladniji zrak u motor, što je samo dobro, a i ako poludiš do kraja, s njom se da izvući i 350KS iz tvojeg motora. Ako mene pitaš, 19t je dobar izbor ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ čet lip 07, 2007 7:45 pm ] |
Naslov: | |
e baš sam to i čekao , hvala ti... ![]() |
Autor/ica: | ruka [ čet lip 07, 2007 7:51 pm ] |
Naslov: | |
manijaci ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ čet lip 07, 2007 9:20 pm ] |
Naslov: | |
aj kad te davim da te i udavim. šta znači td04 , td05 , td06 a vidi i ovo: TD05H-BIG16G-7 EVO1~3 / Eclipse / Galant 4G63 TD06H-20G-12 T3 Flange / External Wastegate ovo je nešto veče ak se ne varam. Bi li odgovaralo šta od toga. a na kraju ono T i G ,ŠTA JE TO? vidim da ova moja ima 4 cijevi na sebi a neke imaju dvije. uff , sa tim turbinama ...to je prava nauka! ![]() što se tiče varenja i modificiranja nema problema , neču te više davit ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet lip 07, 2007 11:47 pm ] |
Naslov: | |
Citat: aj kad te davim da te i udavim.
TD04, TD05 i TD06 su Mitsubishijeve oznake plinske strane turbo punjača, znači onaj dio kroz koji struje ispušni plinovi. Što je veći broj, to je veće kučište te pripadajući kotačić unutar njega. Prednosti manjeg kučišta su brži spool (pojednostavljeno to znači vrijeme odziva turbine), a time i snaga već sa nižih okretaja, što je za svakodnevnu vožnju poželjno. Sa druge strane takva turbina je "usko grlo" za visoke okretaje jer tada počinje stvarati restrikciju u ispuhu, popularno zvanu "back pressure". Back pressure bi bio trenutak kada turbina više ne može "progutati" i propustiti dovoljno brzo sve plinove koji izlaze iz motora kroz ispušnu granu, te se tlak između usisa i ispuha izjednačava, a nakon toga tlak ispuha povećava u odnosu na usis. To pak znači da se dio ispušnih plinova počinje vraćati nazad kroz ispušne ventile, što naravno nije dobro iz više razloga...šta znači td04 , td05 , td06 a vidi i ovo: TD05H-BIG16G-7 EVO1~3 / Eclipse / Galant 4G63 TD06H-20G-12 T3 Flange / External Wastegate ovo je nešto veče ak se ne varam. Bi li odgovaralo šta od toga. a na kraju ono T i G ,ŠTA JE TO? vidim da ova moja ima 4 cijevi na sebi a neke imaju dvije. uff , sa tim turbinama ...to je prava nauka! ![]() što se tiče varenja i modificiranja nema problema , neču te više davit ![]() No, da ne duljim i kompliciram dalje, ako slažeš auto za svoj gušt i za svakodnevnu vožnju, TD05 ili veća plinska kučišta bih izbjegavao na tvom mjestu, što zbog "laga", a što zbog daleko većih modifikacija da bi takvu turbinu uopće pripasao na ispušnu granu i down pipe. 12T, 14T, 16T, 18T, 19T, Big16G, 20G su oznake kotačića na kompresorskoj strani turbo punjača. Tu u principu vrijedi slično pravilo što je veći broj to je veći kompresor, sa nekim iznimkama tipa Big16G je veći od 19T kotačića. Imam negdje manual sa svim oznakama ako te baš zanima, pa ti pošaljem. |
Autor/ica: | tcode [ čet lip 07, 2007 11:50 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
vidim da ova moja ima 4 cijevi na sebi a neke imaju dvije. uff , sa tim turbinama ...
Tvoja turbina ima četiri cijevi iz razloga što ima osim dovoda i odvoda ulja, dovod i odvod vode kojom se, osim uljem, turbina hladi.
|
Autor/ica: | 850 t5 [ sub lip 09, 2007 5:57 pm ] |
Naslov: | |
danas sam skinuo katalizator i stavio eksterni bow,preusmijerio sam protok turbine ,sad sam bez kat . i tako ostaje , promijenio fleksibilnu cijev puštala je malo... kad sam izvadio isp. cijev sa turbine gurnuo sam prstič unutra i vidim da ima oko 1 mm lufta , puno a? jel tamo smije uopče biti lufta? idem tražiti onu turbinu koju si mi preporučio . poz. |
Autor/ica: | tcode [ sub lip 09, 2007 8:46 pm ] |
Naslov: | |
Radijalno lufta smije biti malo, a aksijalno ne bi smjelo biti. |
Autor/ica: | zlaya [ sub lip 09, 2007 9:09 pm ] |
Naslov: | |
neznam kak ti je s bukom u autu sad kad nemaš kata ili si neki protočni lonac stavio, i savjetujem ti da razmisliš o izradi novog kompletnog ispušnog sistema fi 76mm od turbine do kraja jer ako ideš s dizanjem snage i većim opterećenjima na motoru to ti je prvo što moraš napravit!! |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub lip 09, 2007 9:11 pm ] |
Naslov: | |
ma za izradu lonca nema problema nikakvih ... zašto baš fi 76?? |
Autor/ica: | tcode [ sub lip 09, 2007 9:22 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ma za izradu lonca nema problema nikakvih ... zašto baš fi 76??
3"
|
Autor/ica: | zlaya [ sub lip 09, 2007 9:31 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ma za izradu lonca nema problema nikakvih ... zašto baš fi 76??
kaj ih ti radiš ili, inaće ti naš lastovčić to vrhunski radi i nije tako pretjerano skup a zna posao, članovi kluba imaji 15% popusta, tamo smo mi svoje ispuhe radili i sve pet, a veći fi moraš stavit da bi otvorio auto tj. da ti ta silna teperatura što brže izađe iz motora a i turbina će ti se prije zavrtit kad je veći izlazni fi što će ti malo smanjit turbo rupu i to ti je jedan od prvih preduvjeta za podizanje snage motora jer kad staviš chip i dr. samim tim povečavaš dotok goriva i zraka u motor, znači veča teperatura itd.... i uvijet je da to što prije izbaciš van iz motora kako bi se sigurno vozio puno kilometara i malo dobio na "performansama" turbine, a neznam da li si čitao gonzine postove s dobrim usisom (bmc-cda), ispuh fi76,denso iridium svječke, znači bez chipa izmjereno na valjcima u ivanjću, dobili smo oko 6-9% snage, tako da ćeš s spuhom samo dobit. ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub lip 09, 2007 9:38 pm ] |
Naslov: | |
sve ja to kužim i puno hvala, al imam prvi put auto sa turbom i nikad više bez turba. al me jeb... te turbine ne kužim ni kur... sada malo da zahvaljujuči vama , al gledamfilmiče sa velikim turbinama i sve radi ok. morao sam na m3 staviti turbinu ...al zajeb.sad bi i na volvo neku veliku al uff...gledam , tražim ima svega al koja je prava?? kažu za neke velike da imaju spool od 2500 okretaja...idem i tražim i dalje.. |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub lip 09, 2007 9:41 pm ] |
Naslov: | |
neke su bez ikakvih ventila na sebi, šta je to? |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |