Sada je: sri svi 08, 2024 11:02 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sub lip 09, 2007 10:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
neke su bez ikakvih ventila na sebi, šta je to?
Postoje turbine koje nemaju na sebi integriran wastegate i bypass ventil, pa se kod takvih koriste eksterni.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 2:34 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
a kuda bi sa ovim vakumima sa slike ak stavim turbinu bez ikakvih ventila??
slika

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 7:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Vakuume očigledno u tom slučaju spajaš na eksterni bypass i wastegate. Ne znam po kojem kriteriju biraš turbinu, ali te moram upozoriti da to nije kao kupovanje paste za zube u nekom trgovačkom centru, po principu što šarenije i jeftinije. Puno je faktora koje treba gledati prilikom odabira druge turbine, potrebno je znati što se želi od automobila napraviti (za svakodnevnu vožnju, za drag race, brdo i sl.), pa se prema tome odabere turbina sa potrebnim karakteristikama (turbo mapom), uz samu turbinu biraju se i bregaste osovine, obrađuje glava itd. Svakako nije za početnika.

Opet ti predlažem, daleko je jednostavnije da se držiš neke od Mitsu turbine iz serije za Volvo jer takve turbine provjereno daju izvrsne rezultate na našim motorima, a preinake na prihvatima su minimalne, te za neke modele turbina ih praktički i nema.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 7:45 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
a ova -TD05H Big 16G ??

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 7:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ajmo krenut nekim redom, prvo se probaj izjasniti na koju snagu ciljaš (250, 300, 350, 400+ HP), a onda ću ti predložiti neki turbo punjač.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 7:53 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
evo dvoumim se između ove dvije

Mitsu T04E Stage 5

T3/T4 STAGE V Turbo NEW, Honda,
Mitsubishi .50 .83
This is a brand new turbo. This turbo is rated at 650 HP.
This turbo is for someone that wants to have a really fast car.
The compressor wheel that this turbo has is a GT40, the same compressor
wheel that the new GT35R has.
This turbo has the latest bolt down 360 degree thrust bearing design. This
essential design ensures a
long life, even under the most brutal racing conditions!!
Turbine specs:
T3 6 bolt outlet turbine housing .83 A/R
76 trim T350 turbine wheel (stage 5)
Compressor Specs:
T04E housing 2.5" inlet 2.5" outlet
56 trim GT40 compressor wheel 2.41/3.22 (61mm inducer)
Flow 65lb/min
Divided Turbo Flange



TD05H Big 16G Evo 3 GT Turbo Turbocharger EVO III

This internally wastegated turbo supports 380 hp and delivers 550 CFM.
It has a big 16G compressor wheel, Td05H turbine wheel, and a specially designed turbine housing. It is ported and has a bigger wastegate. It replaces the 14B turbo and is a direct bolt on.
This T28 / EVO III Upgrade for Mitsubishi Eclipse and Talon will work w/ your stock fuel system. 450cc injectors that come stock will be sufficient for this turbo, although it is recommend to upgrade
to a Fuel pump.
The internals use a high flowing turbine stage complimenting an extremely efficient TB03 compressor stage rated at 38lbs/min.
Fits the 95-99 cars with the 2G install kit

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 7:55 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
nisam skužio odgovor tvoji
pa od 350-400

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 8:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
evo dvoumim se između ove dvije

Mitsu T04E Stage 5

T3/T4 STAGE V Turbo NEW, Honda,
Mitsubishi .50 .83
This is a brand new turbo. This turbo is rated at 650 HP.
This turbo is for someone that wants to have a really fast car.
The compressor wheel that this turbo has is a GT40, the same compressor
wheel that the new GT35R has.
This turbo has the latest bolt down 360 degree thrust bearing design. This
essential design ensures a
long life, even under the most brutal racing conditions!!
Turbine specs:
T3 6 bolt outlet turbine housing .83 A/R
76 trim T350 turbine wheel (stage 5)
Compressor Specs:
T04E housing 2.5" inlet 2.5" outlet
56 trim GT40 compressor wheel 2.41/3.22 (61mm inducer)
Flow 65lb/min
Divided Turbo Flange



TD05H Big 16G Evo 3 GT Turbo Turbocharger EVO III

This internally wastegated turbo supports 380 hp and delivers 550 CFM.
It has a big 16G compressor wheel, Td05H turbine wheel, and a specially designed turbine housing. It is ported and has a bigger wastegate. It replaces the 14B turbo and is a direct bolt on.
This T28 / EVO III Upgrade for Mitsubishi Eclipse and Talon will work w/ your stock fuel system. 450cc injectors that come stock will be sufficient for this turbo, although it is recommend to upgrade
to a Fuel pump.
The internals use a high flowing turbine stage complimenting an extremely efficient TB03 compressor stage rated at 38lbs/min.
Fits the 95-99 cars with the 2G install kit
Ova prvo onda definitivno ne, prevelika je, pretroma i njena efikasnost će biti na visokih 5-8k rpm, ako ne i više, a za to treba slagati motor sa jako puno eura.

Za cca 350-400KS ćeš trebati 3" ispuh od turba to kraja, kovane klipnjače, rebuild motora, agresivnije bregaste (veći lift) i onda dolazi u obzir TD05 sa Big16G wheelom.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 8:14 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
Za cca 350-400KS ćeš trebati 3" uspuh od turba to kraja, kovane klipnjače, rebuild motora, agresivnije bregaste (veći lift) i onda dolazi u obzir TD05 sa Big16G wheelom

šta smatraš pod -rebuild motora?
i još jedno pitanje , tvoj odgovor je ok al šta se desi ak budem vozio cca 1 mj sa normalnim motorombez dorada? to je sve.hvala ti puno.

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 10, 2007 8:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Za cca 350-400KS ćeš trebati 3" uspuh od turba to kraja, kovane klipnjače, rebuild motora, agresivnije bregaste (veći lift) i onda dolazi u obzir TD05 sa Big16G wheelom

šta smatraš pod -rebuild motora?
i još jedno pitanje , tvoj odgovor je ok al šta se desi ak budem vozio cca 1 mj sa normalnim motorombez dorada? to je sve.hvala ti puno.
Zaboravih napisat, trebat ćeš i ozbiljniji intercooler, a i injectore većeg kapaciteta.

Rebuild motora znači generalka, karike, ležajevi, brtvila..

Ne kužim pitanje?! Ako misliš na vožnju sa drugom turbinom na stock motoru sa stock ECU mapama, ništa specijalno se neće dogoditi, imat ćeš osjetnu turbo rupu, a auto neće ići ništa bolje nego li sa serijskom turbinom.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 11, 2007 3:18 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
riknula je do ...ovakvu dimljavinu niste nikad vidjeli,olujno nevrijeme je niš prema mojoj dimljavini! :lol:

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 11, 2007 3:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
riknula je do ...ovakvu dimljavinu niste nikad vidjeli,olujno nevrijeme je niš prema mojoj dimljavini! :lol:
Pazi samo da ne ostaneš bez ulja, jer loša turbina vrlo brzo osuši karter, a onda motor slika

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 16, 2007 9:39 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
TD04, TD05 i TD06 su Mitsubishijeve oznake plinske strane turbo punjača, znači onaj dio kroz koji struje ispušni plinovi. Što je veći broj, to je veće kučište te pripadajući kotačić unutar njega. Prednosti manjeg kučišta su brži spool (pojednostavljeno to znači vrijeme odziva turbine), a time i snaga već sa nižih okretaja, što je za svakodnevnu vožnju poželjno. Sa druge strane takva turbina je "usko grlo" za visoke okretaje jer tada počinje stvarati restrikciju u ispuhu, popularno zvanu "back pressure". Back pressure bi bio trenutak kada turbina više ne može "progutati" i propustiti dovoljno brzo sve plinove koji izlaze iz motora kroz ispušnu granu, te se tlak između usisa i ispuha izjednačava, a nakon toga tlak ispuha povećava u odnosu na usis. To pak znači da se dio ispušnih plinova počinje vraćati nazad kroz ispušne ventile, što naravno nije dobro iz više razloga...

hmmm... NHF ali nije mi jasno kako backpressure može značiti povečanje tlaka nakon hot side-a turbine zbog nemogućnosti turbine da proguta plinove koji dolaze na lopatice iz ispušne grane s prednje strane. jer ako je vrući dio turbine restrikcija na ispuhu, tj. ako se nemože vrtiti brže nego se vrti, onda će konstantno filati istu količinu plinova u usis i ta ista količina plinova nemože biti manja od količine plinova u ispuhu nakon turbine zar ne? Ili sam ja nekaj krivo shvatio? A u slučaju prevelike razlike tlakova između ispuha i ispušne grane na račun ispušne grane postoji i westgate zar ne?
Backpressure bi se AFAIK javio u slučaju predimenzioniranosti turbine (a ti govoriš o poddimenzioniranosti) u odnosu na ostatak ispušnog sustava pa isti tada nemože progutati i izbaciti sve plinove što mu ih turbina nabija. Slična stvar istog imena se dešava i kada se u boost-u otpusti papučica gasa koja tada zatvori zaklopku na usisu te dolazi do naglog povečanja tlaka između turba i same usisne grane, pa blow off izjednačava te tlakove puštanjem viška u atmosferu.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 16, 2007 9:51 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
Za cca 350-400KS ćeš trebati 3" uspuh od turba to kraja, kovane klipnjače, rebuild motora, agresivnije bregaste (veći lift) i onda dolazi u obzir TD05 sa Big16G wheelom

šta smatraš pod -rebuild motora?
i još jedno pitanje , tvoj odgovor je ok al šta se desi ak budem vozio cca 1 mj sa normalnim motorombez dorada? to je sve.hvala ti puno.
Pod rebuild-om motora mislim da smatra generalku ali sa aftermarket dijelovima koji moraju biti obavezno jači, kvalitetniji i izdržljiviji od serijskih (npr. kovani klipovi, klipnjače itd) i predviđeni za povećana opterečenja koja će trpiti. Inače se nebuš dugo i gotovo bezbrižno vozio s tim motorom.
Nadalje ako se odlučiš voziti s serijala motorom i novom većom, tj jačom turbinom, bez remapiranja ECU-a, onda postoji velika vjerojatnost da će ti motor biti presuh po pitanju omjera zrak/gorivo, što može završiti samo kobno po tvoj motor.
Ako napraviš remap i posložiš A/F ratio kako treba, onda ti vrlo vjrojatno motor neće izdržati naprezanja kojima ćeš ga izložiti.
Da rezimiram: IMHO ili složi kako treba, ili nemoj uopće slagati. Ako samo jednu stavku izostaviš, uzalud ti cijeli trud.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 16, 2007 5:50 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
je kužimi , za par dana naručujem turbinu , centralu , injektore , ac pumpu.
to stoji što govoriš al ne zaboravi da se auto neče stalno voziti na gornjoj granici nije za utrke (velika stavka,nije kao prije 10 god kada si mogao voziti jer je bilo 10 auta na cesti...)) za ono kad zatreba... a i ima 250 000 to nije puno , zdrav je.
a ako baš rikne onda ... neznam treba razmisliti.
a za tu malu turbinu čitao sam neki dan i to navodno stoji,nije bilo ljepih riječi za njih,definitivno su male te 15g... al moram reč da pronači pravu puhalicu je velika pizd...

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan