VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
C70 T5, 08g, Štanga i cjevka http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3922 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | Kova [ pet kol 21, 2009 10:38 am ] | ||
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka | ||
Evo slike i od cjevke:
|
Autor/ica: | tcode [ pet kol 21, 2009 10:50 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
, nadam se da će i na tvom autu promjena u "ležanju" zadnjeg kraja biti dramatična (u pozitivnom smislu ) sa novim ARB-om. A ova šajni cijev je samo šminka . |
Autor/ica: | Kova [ pet kol 21, 2009 11:18 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat: , nadam se da će i na tvom autu promjena u "ležanju" zadnjeg kraja biti dramatična (u pozitivnom smislu ) sa novim ARB-om.
Da. Toliko mi se svidjela da nisam mogao odoliti! A ova šajni cijev je samo šminka . Don Nicholson (direktor Evolve-a i glavni tuner) mi je iskreno rekao da do 350-400 KS stock airintake nije usko grlo. Također je rekao (Tomislav, molim svakako bez podrugljivog cerekanja!) da T5 motori u C30/S40/V50/C70 teško mogu preko 400 KS sa stock internalsima, tj. da je tih 400 nekakva gornja granica. P.S. Evo par linkova za one koji nisu vidjeli njihov C30 uradak: http://evolvec30.com/site/index.php?id=1,0,0,1,0,0" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.eurotuner.com/featuredvehicl ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Autor/ica: | Kova [ pet kol 21, 2009 11:22 am ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat: _________________
O, pa to se i signature promijenio da se dokaže da više nismo na "tamnoj strani", ha?
- kad narastem i ja ću vozit tee peeet - |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 21, 2009 2:14 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat: Citat: _________________
O, pa to se i signature promijenio da se dokaže da više nismo na "tamnoj strani", ha? - kad narastem i ja ću vozit tee peeet - |
Autor/ica: | Kova [ pet kol 21, 2009 2:42 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat: Citat: Citat: _________________
O, pa to se i signature promijenio da se dokaže da više nismo na "tamnoj strani", ha? - kad narastem i ja ću vozit tee peeet - |
Autor/ica: | tcode [ čet kol 27, 2009 1:18 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Autor/ica: | Kova [ čet kol 27, 2009 2:55 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat:
Znači kao i uvijek - size metters!
|
Autor/ica: | tcode [ čet kol 27, 2009 7:28 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Kažem ti opet, kod mene je tolika razlika da mi nije jasno zašto auto nije izašao iz tvornice sa takvim ARB-om, barem T4-ke ako već ne cijela S40 serija. |
Autor/ica: | Kova [ čet kol 27, 2009 7:36 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat: Kažem ti opet, kod mene je tolika razlika da mi nije jasno zašto auto nije izašao iz tvornice sa takvim ARB-om, barem T4-ke ako već ne cijela S40 serija.
Ma slažem se ja s tobom, ali ako nastavimo u tom tonu onda bumo se nakon par postova čudili zašto auti uopće izlaze iz tvornice s manje od 350KS..
|
Autor/ica: | tcode [ čet kol 27, 2009 7:40 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Da, i to mi isto nije jasno, kao da je to neki problem za složit |
Autor/ica: | Kova [ čet kol 27, 2009 8:00 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat: Da, i to mi isto nije jasno, kao da je to neki problem za složit
ajde, ajde - a na što bi mi onda trošili vrijeme i novce?
|
Autor/ica: | tcode [ čet kol 27, 2009 8:31 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Ma štanga je štanga, gotovo da ti je svejedno hoćeš li ju odrezati od 16mm ili 22mm profila, tu apsolutno nema nikakve nauke, osim eventualno nešto veće cijene zbog više utrošenog materijala. Ali T4 je tako i tako cijenom opako iskakao iz okvira normalne 40-ke, pa ne vidim niti tu problem. |
Autor/ica: | Kova [ čet kol 27, 2009 8:42 pm ] |
Naslov: | Re: C70 T5, 08g, Štanga i cjevka |
Citat: Ma štanga je štanga, gotovo da ti je svejedno hoćeš li ju odrezati od 16mm ili 22mm profila, tu apsolutno nema nikakve nauke, osim eventualno nešto veće cijene zbog više utrošenog materijala. Ali T4 je tako i tako cijenom opako iskakao iz okvira normalne 40-ke, pa ne vidim niti tu problem.
Eee, pa ne ide ti to tako. U korporaciji (a firma Volvo je upravo to) ti prvo ljudi iz marketinga & salesa odrede razvojni okvir (u ovom slučaju koja klasa auta, veličina, raspon snage itd.). Nakon toga se napravi plan prodaje pa se na temelju željene marine profita računa koliki ti je budget (tj. dozvoljeni trošak)za razvoj (i kasnije) za proizvodnju svakog primjerka. Vjeruj mi tu se gleda na svaku kunu. Ako se ta tvoja štanga kojim slučajem provuče kroz to troškovno sito i rešeto dimenzionirana debljinom kako bog zapovijeda e onda ti se desli slijedeće:tvoj razvojni odjel napravi par prototipova u koje onda opet sjednu stričeki i tete iz marketinga i kažu ti "gospon inžinjer, to nebu tak išlo. naša ciljana skupina kupaca su poslovni porodični ljudi, blablabla, i za njih bude to malo pretvrdo (ili prebrzo, ili kaj već)!" Onda ti pizdiš (uglavnom u sebi) jer: a) znaš da ste ti i tvoji ljudi dobro obavili posao i da to baš tak treba biti b) ne znaš ni sam kako ćeš svojim ljudima objasniti da to trebaju mijenjati Na kraju, šuteć,i uz škrgutanje zubiju promrmljaš ok jer znaš da nermeš niš drugo napraviti. I onda (sa strane gledano bez ikakvog smisla) u tvom protipu osvane slabija turbina, tanja štanga, krš od amortizera radi kojih se auto ljulja kao bokovi pijane plavuše itd. Eto, tako ti to ide - vjeruj mi, vidio sam svojim očima.. |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |