Citat:
Ma štanga je štanga, gotovo da ti je svejedno hoćeš li ju odrezati od 16mm ili 22mm profila, tu apsolutno nema nikakve nauke, osim eventualno nešto veće cijene zbog više utrošenog materijala. Ali T4 je tako i tako cijenom opako iskakao iz okvira normalne 40-ke, pa ne vidim niti tu problem.
Eee, pa ne ide ti to tako. U korporaciji (a firma Volvo je upravo to) ti prvo ljudi iz marketinga & salesa odrede razvojni okvir (u ovom slučaju koja klasa auta, veličina, raspon snage itd.). Nakon toga se napravi plan prodaje pa se na temelju željene marine profita računa koliki ti je budget (tj. dozvoljeni trošak)za razvoj (i kasnije) za proizvodnju svakog primjerka. Vjeruj mi tu se gleda na svaku kunu. Ako se ta tvoja štanga kojim slučajem provuče kroz to troškovno sito i rešeto dimenzionirana debljinom kako bog zapovijeda e onda ti se desli slijedeće:tvoj razvojni odjel napravi par prototipova u koje onda opet sjednu stričeki i tete iz marketinga i kažu ti "gospon inžinjer, to nebu tak išlo. naša ciljana skupina kupaca su poslovni porodični ljudi, blablabla, i za njih bude to malo pretvrdo (ili prebrzo, ili kaj već)!" Onda ti pizdiš (uglavnom u sebi) jer:
a) znaš da ste ti i tvoji ljudi dobro obavili posao i da to baš tak treba biti
b) ne znaš ni sam kako ćeš svojim ljudima objasniti da to trebaju mijenjati
Na kraju, šuteć,i uz škrgutanje zubiju promrmljaš ok jer znaš da nermeš niš drugo napraviti.
I onda (sa strane gledano bez ikakvog smisla) u tvom protipu osvane slabija turbina, tanja štanga, krš od amortizera radi kojih se auto ljulja kao bokovi pijane plavuše itd.
Eto, tako ti to ide - vjeruj mi, vidio sam svojim očima..