Čao ekipa, evo me poslje servisa kontakt brave. Specjalac po preporuci CVB (Volvo Dealer )- Dalmacija je učinija za sada dobar posao. Odmah po stavljanju ključa u bravu osjetio sam razliku. Ključ nije više onako labav ili ti ga šlampav u bravi. Brava je onako malo tvrđa za upravljanje odnosno kod okretanja. Nisam osobno bio prisutan kod rastavljanja ali po njegovim riječima nije baš da je nešto kvalitetno napravljena. Poznato mi je da postoje opruge u cilindru brave koje potisnu klipove i kod okretanja ključa u položaj I II ili III svaki od klipiča izleti i zauzme polozaj u samom utoru na tijelu brave. Normalno za određeni položaj. Recimo za položaj I izlete 3 klipiča i zauzmu utore u toj namjeni i tako sljedom... Razlog vrtnje cilindra 360 deg. u bravi je taj da u kranjem položaju ključa opruge nisu dovoljno bile jake i potiskivale klipove da zauzmu LOCK položaj nego bi jednostavno ostali negdje u sredini i to bi uzrokovalo " proklizavanje brave "
Jednostavno mogu zakjučit za jučerašnjih posljepodnevnih testiranja i paljenja da sam zadovojan jer ipak osječaj me ne vara brava je točnija. Mislim da je to...to
Sam servis me došao 250 kn.
čini mi se malkicu više nego št sam očekivao.
Aj neka mu bude. Ne bude li kako treba zna šta ga čeka
bubac u čelo.
8) Nadam se da sam uspio predočit moguči problem kontakt brave, jer mi ljubitelji VOLVA imamo dovoljno teh. kulture
pa se jako dobro razumjemo.
Ovi naš novi član Don Corleone izgleda mrko,
Ja bi dodao nešto u stilu
I'll be back