bok stari,
ovako, najprije ces morat otic i pogledat auto izvana i vidjet na sto ti lici. Provjeri dali je tabla (kriskot ili armatura cijela) jer to rado pikne na tom modelu. Zatom vidi dali je prednji most cijel (za to ce ti trebat jarak), vidio sam vec dva sa mostom koji je bio popucan - nije neki problem za napravit, ali je dobar argument za spustit cijenu.
pogledaj u kakvom je stanju motor. Osobno mislim da se nemas sta brinut jer ti atmo motori ade bez "jebem ti" pol milje kilmetara izuzem vko su ostajali bez ulja, ruku na srce i ti si u kurcu ako si duze vremena "suh"

Svi ostali problemi na glavi su vise manje dobrodosli, ajr ti pruzaju mogucnost za manji usputni tuning
Iduca boljka : trap. Vjrojatno ces trebat promijenit amortizere, zadnje opruge (obavezno jer odu u kurac) i silen blokove. Za silene ne brini jer imamo popis zamijenskih dijelova pa neces potrosit bogatstvo na to. A za amotrizere ce ti vec netko sredit popust.
hm, sto bi jos vrijedilo dodat.... nista, peri i deri a ako sta zapne potrazi pomoc od zaguljenih 4x0 membera da ti ne pobjegne previse kuna kad nesto stane.
SRETNO
PS ja znam da je volvo kanta, ali meni se svidja takav kakav je i ja cu ga dalje vozit
