Sada je: pon tra 29, 2024 1:17 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned srp 26, 2009 6:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub tra 18, 2009 10:59 pm
Postovi: 29
Vozi: VOLVO XC90
Lokacija: Banja Luka
Kocnice su prestale da rade, odnosno imam mogucnost kocenja samo pri prvom pritisku kocnice. Nakon toga papuca postaje tvrda i cuje se sistanje kod pedale kocnice. Pustim kocnicu, turiram motor i opet imam je kocnicu za jedno kocenje.

Kocnicu sam izgubio na dok sam stajao na semaforu (sto je jako dobro). Noga je bila na papucici kocnice i osjetilo se nesto kao udarac ili pucanje. S autom sam upravo presao 180.000 km

Neko moze pomoci?

Pozdrav

_________________
Pozdrav Zeljko


Vrh
   
PostPostano: ned srp 26, 2009 6:15 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Vjerojatno vakum pumpa servo sistema za kočenje.Pukla membrana ali ne još do kraja pa ipak uspijeva nakon turiranja ipak nabiti kakav takav tlak za kočenje.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri srp 29, 2009 9:29 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub tra 18, 2009 10:59 pm
Postovi: 29
Vozi: VOLVO XC90
Lokacija: Banja Luka
Jos uvijek nisam rijesio pitanje kocnice. U servisu su mi rekli da je ulje iz kocionog cilindra proslo u servo i da je servo stradao. Kristijan iz Volvocars Hrvatska po opisu sumnja pak na vakum pumpu. Ne znam da li cu morati mjenjati i servo s obzirom da je ulje prošlo do njega.

Kako god, mislim da ovakav kvar na vozilu ovog tipa ne bi trebao da se desava. 5 godina i 180 000 nije nesto puno i strasno. Na autu su mi stradavali rayni dijelovi ali su to bile ipak stvari koji nisu uticale na sigurnost vozila - razne plastike, motorici brisaca farova itd. Kocnice su ipak nesto sto mislim da ne bi trebalo da strada na autu ovog tipa.

Interesuju me vasa misljenja o ovome. Da li je to nesto sto se da ocekivati ili je ipak posrijedi neka nemarnost Volvo-a ili njegovih dobavljaca?

_________________
Pozdrav Zeljko


Vrh
   
PostPostano: sri srp 29, 2009 11:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Nažalost,potpuno razumijem o čemu pričaš. Moj ima sad 197tkm, i toliko gluposti sam sa njim doživio, da je jedini zaključak taj, da sam napravio grešku prilikom kupnje što nisam uzeo S80. S tim modelom smo imali više sreće. Meni sa npr. u disku odvojila jedna pakna, podletila pod drugu, i zablokirala mi zadnji točak. Sva sreća pa se to desilo pri maloj brzini.
mislim da je problem u dobavljačima, na koje je Volvo vjerojatno usmjeren korporativnom politikom, jer npr. motor je sasvim OK.


Vrh
   
PostPostano: sub kol 01, 2009 8:32 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub tra 18, 2009 10:59 pm
Postovi: 29
Vozi: VOLVO XC90
Lokacija: Banja Luka
Sad znam i kvar. Otisao servo bubanj. U njemu nema ulja, tako da nema nekog posebnog razloga za crkavanje sem zamora materijala.
Sad u nabavku dijela.

Na otpadu ima servo bubnja ali sa tri rupe, odnosno sa DTSC a moj bubanj ima dvije. Ima neko iskustva s ovim. Moze koristiti?

Pozdrav

_________________
Pozdrav Zeljko


Vrh
   
PostPostano: pon lip 27, 2011 6:32 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lip 27, 2011 5:03 pm
Postovi: 16
Vozi: S80
Jest da je tema dosta stara al da ne otvaram novu.
Imam sličan problem na S80.
Dok vozim i prilikom prvog stiskanja pedale kocnice auto dobro koci no nakon drugog uzastopnog pritiskanja kočenje je dosta slabije, a nakon 4 i 5 uzastopnog pritiskanja pedale auto jako loše koči i pedala jako otvrdne. Dok auto ne radi napumpam pedalu dok ne otvrdne pritisnem jako, upalim auto i onda pedala malo propadne sto bi trebalo znaciti da vakum radi.
Osluskivao sam pored servo bubnja i nisam cuo nikakvo sistanje. Na servo bubnju postoji senzor.
Na tabli mi ne javlja nikakvu gresku.
Auto je uredno prosao tehnički.
Evo i rezultati kočione sile.

prednja osovina
lijevo 2800N desno 3000N razlika 7%
straznja osovina
lijevo 1500N desno 1600N razlika 6%
rucna
lijevo 1700N desno 2000N razlika 15%


Vrh
   
PostPostano: uto lip 28, 2011 12:09 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Ma pusti rezultate!Jel koči ili ne koči?Ne bih volio ispred tebe prelaziti pješački :o Pichi ti kod majstora ili... :auto-crash:


Vrh
   
PostPostano: uto lip 28, 2011 3:13 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 10:56 am
Postovi: 230
Vozi: Volvo S60 2.4T 200KS
Lokacija: Zagreb
http://cro.time.mk/read/2c90e7f820/b958 ... index.html

da tu netko drugi nema prste? :think:


Vrh
   
PostPostano: uto lip 28, 2011 10:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Citat:
He he...Dejovv,jel ti je dobra polica životnog osiguranja? :twisted:


Vrh
   
PostPostano: sri lip 29, 2011 10:45 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
prednja osovina
lijevo 2800N desno 3000N razlika 7%
straznja osovina
lijevo 1500N desno 1600N razlika 6%
rucna
lijevo 1700N desno 2000N razlika 15%
Kočnice su ti dosta loše...ja sam nedavno bio na tehničkom, ulje mi je dosta loše (čitaj navuklo je vlagu i ne prolazi tehnički...frajer je malo frizirao da me ne ruši), pločice su pred kraj, već se 30tkm spremam da ih promijenim (imam ih u ormaru, original prednej i zadnje) i rezultati su mi...

3200 3300
2500 2600
2100 2100

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: sri lip 29, 2011 3:19 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lip 27, 2011 5:03 pm
Postovi: 16
Vozi: S80
Naravno da je lose.
Prednja osovina koci manjom silom nego kod tebe, a zadnja jos manje upravo zato kad auto ide na valjke ide prva osovina i to je prvo kocenje, zatim zadnja i to je drugo kocenje. Ocito pri prvom kocenju ima nesto vakuma u servo pojacivacu, a nakon drugog i svakog sljedeceg sve manje i manje.
Mozda servo ima tek malu pukotinu pa ne mogu cuti sistanje zraka.
Mozda se vakum gubi negdje od pumpe do serva.
Sad ne znam dal vakuum pumpa kod volva sluzi samo za servo ili jos neki uredjaji koriste vakum sa nje. Pada mi na pamet EGR ventil. Ukoliko je slaba pumpa valjda bi se poremetio rad EGR ventila pa bi izbacio neku gresku na tabli. Kod prijatelja se desilo na Skodi da mu je puklo vakum crijevo sto ide na egr ventil. Motor je izgubio na snazi i upalila se lampica. Kod mene sve uredno radi. Imam Mercedesa na njemu dosta stvari radi preko vakuma. Podesavanje svjetala, centralna, mjenjac (automatski), klapne za usmjeravanje ventilacije...
Svi ti "potrosaci" koriste vakum s pumpe. Kod volva je centralna elektricna mislim da je i podesavanje svjetala, za klapne ventilacije nisam siguran.
Mercedes ima 520 000 km kocnice rade odlicno. Volvo je presao 190 000 km.
Zato najvise sumnjam na servo bubanj. Prije nego to pocnem rastavljati i cackati dobro je ovako malo razglabati s ljudima koji nesto znaju.
Mozda na se javi Pero pa podjeli svoje iskustvo u rjesavanju ovog problema.
Pozdrav


Vrh
   
PostPostano: sri lip 29, 2011 3:28 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lip 27, 2011 5:03 pm
Postovi: 16
Vozi: S80
Citat:
Na otpadu ima servo bubnja ali sa tri rupe, odnosno sa DTSC a moj bubanj ima dvije. Ima neko iskustva s ovim. Moze koristiti?
Pozdrav
Na jednu "rupu" ide vakum crijevo na drugu senzor polozaja pedale za BAS sustav (Brake Assist System), a na trecu ako je ima valjda senzor za DTSC sustav (Dynamic Traction and Stability Control)


Vrh
   
PostPostano: čet lip 30, 2011 7:42 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
evo da se i ja priključim temi...
na žalost i ja sam danas postao još jedan volvaš sa istim problemom.
nakon što me neki lik cimnuo sa traktorom morao sam poprilično nagazit na kočnicu,BAS je uredno odradio svoje i ja sam se bez problema zaustavio.
međutim,nakon toga dolazi do identičnog problema koji je gore več opisan,šištanje negdje dolje pored pedale kočnice a nakon prvog pritiska pedale ista postaje jako tvrda.....imam osječaj da kao da ju nešto pumpa negdje sa druge strane i podiže ju....
uglavnom,sad se moram vozit kao po jajcima jer inače ne znam kak se budem zaustavio.....

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: čet lip 30, 2011 9:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 09, 2008 1:40 pm
Postovi: 994
Vozi: Volvo C30
Lokacija: Rijeka
Ukoliko se cuje samo sistanje bas kod pedale, to je pocetak istog problema ili? Kocnice mi rade normalno ali sistanje se cuje

_________________
Bmw E30 324D 2006-2008
Volvo S80 2.5 TDI Traktorčić 2008-2012
Volvo S80 T6 2012-2014 -- ponovno u obitelji :dance:
Volvo S40 1.8 2014 -2015
Mercedes C200SP 2015-2017
Saab 95 Aero 2018 - van pogona
Volvo C30 1.6D 2018 - 8-)


Vrh
   
PostPostano: čet lip 30, 2011 10:06 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lip 27, 2011 5:03 pm
Postovi: 16
Vozi: S80
Ocito im servo bubnjevi nisu jaca strana.
Nisam siguran da li ti bubnjevi imaju odusak. Ukoliko zasisti samo jedno kad stisnes kocnicu to bi trebalo biti u redu. Ako sisti stalno dok je pedala pritisnuta onda valjda nije dobro.
Uostalom kad kocis vidis jel sve uredu ili nije.
Raspitivao sam se novi servo u servisu s radom dodje oko 5000 kuna.
Mogu se naci polovni od 150 do 200 eura samo koliko ce i ti izdrzati.
U par trgovina sam pitao nemaju nista zamjensko samo u originalu


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan