Citat:
Sve je dobro sa tim xc-om ali je d5 preslab malo motor, preslab znači zaboravite neke vratolomije i brzine i preticanja, a gotovo sam siguran da nije niš bolja priča niti sa 2,5 T, v8 - tu ga je imao kolega na forumu pa zna više, koliko je d5 živahan na niskim rpm toliko 2,5 t povuče na višim, no naravno potrošnja nije za spominjanje u ta 2 motora.
Obzirom da sam vozio i vozim obje vrste automobila,i ja bih se malo uključio.Volvo XC 90,kakvog sam ja imao,a to je bio V8,sa executive paketom opreme, je dobar auto,može i potegnuti jako,ali kvaliteta izrade nije opravdala njegovu ogromnu startnu cijenu.Motor se doduše unutra i nije čuo,ali štošta toga je.Plastikom niti ja nisam bio zadovoljan-dapače,i mijenjao sam i nake loše projektirane i loše napravljene plastike,koje obuhvaćaju komande za el.namještanje sjedala,i još neke povezane s tim.Pri izlasku iz tog visokog auta,nama toga koji neće malo zapeti za tu plastiku.A ja baš i nisam kršan.Drvene obloge takodjer,izgledale su jednostavno preistrošeno u mom slučaju,kao i alu lajsne.Ne pripaziš li kod odvezivanja pojasa,obavezno je kopča kresnula po njoj.Jedino drveni volan- on je i nakon 190000 izgledao kao da je nov.Što se trenutnog auta tiče,a to je BMW 530 i,E 60 serije,tko god je sjeo u njega,može se uvjeriti da nikakvih kvrckavih,zvrckavih i inih nepoželjnih zvukova nema-(sada ima 200000 km).Zašto je to tako,da li je naprosto završna obrada bolja,ja ne znam.Njegova cijena s doplaćenim djelomičnim M paketom(ovjes,pragovi,spojler) je bila puno, puno manja od xc 90,no i to nisu auti iste kategorije.Od novijih Volvača,S 80 je svakako auto koji bih volio imati,pogotovo s V8 motorom.Još uvijek su mi malo preskupi,(jednog sam gledao,190000km,23000 Eura!)pa se treba strpiti.Cijena mog BMW-a je još jako daleko od toga.Do tada pratim ovaj odličan forum,no pošto trenutno ne vozim Volvo,ne uključujem se previše.Pozdrav svima.