VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Zadnji V70 2.5 T snaga http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3767 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | lagonda [ uto srp 07, 2009 12:34 pm ] |
Naslov: | Zadnji V70 2.5 T snaga |
Kad je izasel, imal je 200 KS. Sad ima 230. Cemu takve promjene, odluke...? Ne skodi na vise, al zakaj su prvo stavili kao manje snage od proslog modela, a sad na kraju povisli? Btw, lagani OT: zbog cega Volvo ne radi taj AWD sustav za vecinu motora? Steta. Ne kazem da treba za onaj 1.6D, al za ove jace... |
Autor/ica: | nenad [ uto srp 07, 2009 12:53 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
To je tak samo da tebe zaje ![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto srp 07, 2009 1:02 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Konkurencija i veća masa auta su samo dva razloga koja mi padaju ovak na brzinu na pamet. |
Autor/ica: | grimreaper [ uto srp 07, 2009 1:36 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
A kojeg bi smisla onda imao 3.2 sa samo 7-8KS vise? ![]() |
Autor/ica: | Branimir [ uto srp 07, 2009 6:55 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Citat: A kojeg bi smisla onda imao 3.2 sa samo 7-8KS vise?
Pokraj 2.5T taj 3.2 stvarno nema smisla, em je slabiji (manje Nm na više rpm) em troši više em je skuplji. Ali ima smisla recimo kod Amera koji vjeruju samo u kubike i broj cilindara. Nije za baciti niti zvuk iz 6 cilindara.
![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sri srp 08, 2009 10:56 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Točno objašnjenje: Zbog boljih voznih osobina, okretnog momenta te snage a sve to da se smanji potrošnja te postigne manja količina CO2 . Uz radove na samom motoru podešeni su i mjenjači. |
Autor/ica: | Branimir [ čet srp 09, 2009 10:37 am ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Citat: Točno objašnjenje:
Pa po tvorničkim podacima baš ne vidim da je potrošnja manja i da je okretni moment veći. A kaj se tiče emisije CO2, na http://www.volvocars.com/hr/All-Cars-MY ... hSpec.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; stoji da atmo ima čak 2 grama veću emisiju. ova "novija" 2.5T verzija sa 30 ks više vjerojatno ima malo veću emisiju od ove uspoređene 200 konjske, ali to je zanemarivo.Zbog boljih voznih osobina, okretnog momenta te snage a sve to da se smanji potrošnja te postigne manja količina CO2 . A to znači (S80 geartronic 6 brzina): motor, snaga, moment, ubrzanje do 100, Vmax, potrošnja grad/otvorena/kombinirana, emisija CO2 2,5T 200ks/4800okr, 300Nm/4500okr 8sec 210 kmh, 15,2/7,3/10,2lit, 244g/km 3.2 238ks/6200okr, 320 Nm/3200okr 7,9sec 240kmh, 15,6/7,2/10,3 lit 246 g/km Ima tu još zanimljivosti: na sajtu nema podataka za 230 ks verziju u S80/V70 ali pretpostavljam da je to motor koji se u C30/S40/V50 zove T5: 2.5T 230ks/5000 okr, 320 Nm/1500-5000 okr To su potpuno isti podaci kao i za moju 210 ks verziju u S60 te Alanovu u V70. Prema novome cjeniku S80 je sa 3.2 238 ks skuplji cca 4000 eura od usporedivog 2.5T 230 ks (ako se nadoplati 1900 eura za Geartronic na turbaku, atmo niti ne postoji sa ručnom getribom), inače je razlika 6000 eura. Koliko te bolje vozne osobine drže vodu, procijenite sami. Vrlo je čudan podatak da u novim podacima na http://www.volvocars.hr" onclick="window.open(this.href);return false; i S60 i S80 imaju Vmax 210 kmh (kao za geartronic) a ne spominje se da ručne getribe idu do 235. Nekak mi se čini da je tu puno papirnatog šaranja podacima bez prave podloge u stvarnosti. PS to Kiki: Ako budete prodavali onog plavog testnog XC60 T6 kojem su od stajanja na Zavrtnici pohrđali diskovi, volio bih znati na vrijeme. Se može urediti kakva test vožnja? |
Autor/ica: | zvr [ čet srp 09, 2009 5:04 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Citat: Citat: A kojeg bi smisla onda imao 3.2 sa samo 7-8KS vise?
Pokraj 2.5T taj 3.2 stvarno nema smisla, em je slabiji (manje Nm na više rpm) em troši više em je skuplji. Ali ima smisla recimo kod Amera koji vjeruju samo u kubike i broj cilindara. Nije za baciti niti zvuk iz 6 cilindara.![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ čet srp 09, 2009 6:53 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Nebi se htio mješati kaj piše na web-u, odnosno po meni još nije nadopunjeno Situacija je ovakva: T5 200ks vs 231ks EURO4/EURO5, 300 Nm / 340 Nm, CO2 223 / 206 g/km , Potrošnja 9,3 / 8,6 L/km Plavo - novi motor Crni XC60- cimni me drugi tjedan na mob. |
Autor/ica: | Kova [ pet srp 10, 2009 1:29 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Citat: Konkurencija i veća masa auta su samo dva razloga koja mi padaju ovak na brzinu na pamet.
Po http://www.volvocars.com" onclick="window.open(this.href);return false; razlika u težini kod npr. V50 (T5 AWD vs T5 FWD) je samo 68 Kg. Kad pogledate usporedno, svi parametri vožnje (ubrzanje, krajnja brzina) i potrošnje su kod AWD lošiji nego kod FWD. Osim naravno kad je podloga skliska pa prednji kotači počnu bespomoćno klizati u pokušaju hvatanja gripa.. ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pet srp 10, 2009 1:54 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
68 kg nije "samo". K tome, kod AWD-a su gubici snage na putu od radilice do kotača puno veći. |
Autor/ica: | Kova [ pet srp 10, 2009 2:18 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Citat: 68 kg nije "samo". K tome, kod AWD-a su gubici snage na putu od radilice do kotača puno veći.
Pa na to sam i mislio: 68Kg je "samo" u odnosu na gubitke u dodatnom diferencijalu i "štangi" koja ih povezuje (mislim na rotirajuću masu). Drugim riječima, AWD više zeznu ti gubici nego sama pasivna masa od 68Kg. Da u gepek od V50 T5 FWD staviš vreću cementa i gajbu pive (pa da mu težina bude kao kod AWD) mislim da se odnosi u ubrzanjima, krajnjoj brzini i potrošnji ne bi značajno promjenili. Rekao bih da AWD fakat nije potreban, osim ako se ne mislite često voziti po skliskim podlogama. Mi smo našega furali svuda po snjegu i mogu vam reći da ide bez problema, a kad baš zagusti ona Thuleova naprava za prednje kotače mu omogući da ide uz takve snježne uzbrdice da je teško za vjerovati. |
Autor/ica: | tcode [ pet srp 10, 2009 2:44 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Meni bi, recimo, AWD dobro došao, konja ima i viška za izgubit na prijenosu. U biti, kad malo bolje razmislim možda i ne, zašto ne bih napravio konverziju na RWD ![]() E to bi bila 40-ka ![]() |
Autor/ica: | Kova [ pet srp 10, 2009 3:03 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Citat: Meni bi, recimo, AWD dobro došao, konja ima i viška za izgubit na prijenosu. U biti, kad malo bolje razmislim možda i ne, zašto ne bih napravio konverziju na RWD
U kontekstu SR-a rekao bih da bi ti RWD bio bolji od AWD-a. Tvoj auto je na tom laufu ionak cijelo vrijeme nagnut unazad od ubrzanja, a još uvijek (ali nikad se ne zna! ![]() E to bi bila 40-ka ![]() ![]() ![]() U kontekstu tracka (mislim na GT2 i GT3 prvenstva) čini mi se da je Audi TT (i R8?) trenutno jedini AWD, sve ostalo su također RWD-i. Ali nešto se baš ne sjećam da sam često viđao Audije na tablicama ukupnog poretka.. Malo off-topic, ali osobno mislim da si ti prilično zakinut pravilima na RS-u radi FWD tj. zato kaj se ne radi leteći start. Imaš ti nekak posebno podešen ovjes za RS (npr. spušten prednji kraj u odnosu na stražnji)? |
Autor/ica: | tcode [ pet srp 10, 2009 3:24 pm ] |
Naslov: | Re: Zadnji V70 2.5 T snaga |
Citat:
Malo off-topic, ali osobno mislim da si ti prilično zakinut pravilima na RS-u radi FWD tj. zato kaj se ne radi leteći start. Imaš ti nekak posebno podešen ovjes za RS (npr. spušten prednji kraj u odnosu na stražnji)?
Malo je reći malo zakinut ![]() Na SR odlazim turistički, da sam auto posvetio samo tome svakako bih odabrao neki sa lakšom karoserijom i sa drugačijim pogonom, tako da me to ne dira previše u tom smislu. Iako, moram priznati, ovako je izazov puno veći. Trenutno radim na dosta primitivnoj varijanti TC-a ![]() ![]() |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |