Sada je: sub svi 10, 2025 9:00 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet lis 01, 2009 10:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Kao što neki znaju u posjedu sam više komada trenutačno T-5 850-ki što sa 2.0 što 2.3 motorima.Upravo je jučer jedna sa 2.3 motorom proradila nakon generalke a 2.0 je napola gotov :wink: Jučerašnji start može i potvrditi kolega casper sa foruma.Motori su slagani sa zamjenskim dijelovima(neču sad ovdje iznositi cijene ali su smiješne :wink: )i sad normalno i mene zanima koliko če izdržati.Klipovi i cilindri nisu dirani jer bi to bio malo poveči trošak a ionako kod 2.3 motora nema problema sa njihovom istrošenosti dok kod 2.0 motora ima problema u gornjem dijelu cilindra ali je to još uvijek,doduše u krajnjim granicama(2 stote)tolerancije.Po meni je problem konstrukcije klipova kod 2.0 motora jer je čelo klipa ravno sa dva lagana udubljenja za ventile dok je kod 2.3 motora udubljenje unutar cijelog klipa.Radilica je brušena usljed problema da se okrenuo leteči ležaj te su stoga leteči ležajevi morali na 2 specijalu a glavni na 1.Kod 2.0 motora su samo polirani ležajevi i glavni i leteči.Jedna i druga radilica su u savršenom balansu tj. ravnini i nisu se nimalo "popigale".Blok je jedino brušen sa gornje strane i to minimalno čisto iz preostrošnosti da dihtung glave 100% sigurno sjedne na svoje mijesto.
Glava je ispitana i brušena,promijenjene gumice ventila,vodilice nisu dirane jer skoro da nemaju znakove potrošenosti,a ventili su samo očiščeni i ručno izbrušeni pastom za brušenje ventila.Sve ostalo je dobro oprano i očiščeno,za neke dihtunge je uletio gosn:"Rogina" koji je izradio dihtunge po uzorku.Za sad sve uredno radi uz normalnu pojavu malo plavog dima na ispuhu(što bi se moglo dijelom pripisati i turbini koja pod normalno nakupi nešto ulja kod rada motora na leru) te sve manje i manje uljnih para na šipki i poklopcu od ulja.Oni koji znaju znaju da su ovo normalne pojave nakon generalne reparature motora.
Eto za sada toliko pa javljam daljne rezultate :wink:

I da normalno procurio je danas hladnjak :evil: J... sliku svoju :!: To je očito na 850-kama opaka mana :(

Ps:Unutra su karike od audija 2,2 turbo :D :D :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 10:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
zasto nisu novi leteci ako su oni napravili problem ili sta vec? :shifty:

I ako je tako smijesna cijena POLUgeneralke gukni golube....

Okvirno. :D

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 11:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Novi su leteči ležajevi novi,nisam niti rekao da su stari :wink: Novi su i na onoj koja je polirana :wink:

Cijena samo za primjer:Hm ajmo ovako Svi ležajevi(glavni i leteči) te karike za svih 5 cilindara ispod 100 ojra :wink: Jel sad jasno.

Normalno to je cijena sa max rabatima.
Karike su Goetz,ležajevi leteči Gliko, glavni King(mislim neka izraelska firma,ali po mojim ispitivanjima ljudi koji su ih ugradili svi imaju ok iskustva)

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 11:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Da ti motori valjaju ne bi ni trebali generalku :lol:.


















Šalu na stranu, skidam kapu za trud i volju :clap:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 11:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Da ti motori valjaju ne bi ni trebali generalku :lol:.


















Nemoj sad se nebum Ruke riješio............................... :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 11:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Citat:
Da ti motori valjaju ne bi ni trebali generalku :lol:.
.
Hoces rec da nemaju 5 cilindar da bi odavno motor bio za otpis???.... :lol: :lol:

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 11:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Da ti motori valjaju ne bi ni trebali generalku :lol:.
.
Hoces rec da nemaju 5 cilindar da bi odavno motor bio za otpis???.... :lol: :lol:
Naprotiv, vozili bi i dalje, i dalje, i dalje... :D :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 11:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Svaka čast na obavljenom poslu ,ali majke ti taj peti cilindar stalno na nekim generalkama :think:
Ja ak bum išel na više cilindri onda ide samo paran broj u moj brodić :geek: .

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet lis 01, 2009 11:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Kad bi malo bolje prošvrljali tu po forumu našli bi pun klinac četvrtaka sa generalkama :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet lis 02, 2009 9:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Šta nisu karike od Audija malo deblje ili postoji deblji model, si uzeo normalne ili pojačane..??

Rade se četvrtaci samo tako odlaze ventili, brtve glava, sve je to normalno nako xxxx km, čist sumnjam da če ijedan motor novije generacije moć izdržat tolike km, inače zanam na jednom T4 iz čini mi se Litve, Tomo je bolje upućen, otvorio ga je tek nakon 300 tisuća i to zato kaj je ventil zgorio usljed vjerovatno loše mape i ganjanjem do ibera...
Inače lako tebi imaš dijelova na izvoz pa jedan češ iz 3 složit, ha ha šalim se samo naprijed čujemo se :clap:

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: pet lis 02, 2009 9:24 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Kad bi malo bolje prošvrljali tu po forumu našli bi pun klinac četvrtaka sa generalkama :wink:
Ajd mi nabroji koliko sedmaća ima problema s motorom :?: :mrgreen: . Naravno na benzince mislim ,a ne na traktore :wink:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pet lis 02, 2009 11:48 am 
Offline

Pridružen/a: sub srp 28, 2007 11:02 am
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb-Našice
Citat:
Citat:
Kad bi malo bolje prošvrljali tu po forumu našli bi pun klinac četvrtaka sa generalkama :wink:
Ajd mi nabroji koliko sedmaća ima problema s motorom :?: :mrgreen: . Naravno na benzince mislim ,a ne na traktore :wink:

o da, ima, ima, mi smo slagali na 760 TB :( Km i godine izrabljivanja napravaljeni svakako rade svoje ..


Vrh
   
PostPostano: pet lis 02, 2009 12:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Kad bi malo bolje prošvrljali tu po forumu našli bi pun klinac četvrtaka sa generalkama :wink:
Ajd mi nabroji koliko sedmaća ima problema s motorom :?: :mrgreen: . Naravno na benzince mislim ,a ne na traktore :wink:
Pa vise je T5ica u nenadovom dvoristu nego sedmaca opcenito :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pet lis 02, 2009 1:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Kao što neki znaju u posjedu sam više komada trenutačno T-5 850-ki što sa 2.0 što 2.3 motorima.Upravo je jučer jedna sa 2.3 motorom proradila nakon generalke a 2.0 je napola gotov :wink: Jučerašnji start može i potvrditi kolega casper sa foruma.Motori su slagani sa zamjenskim dijelovima(neču sad ovdje iznositi cijene ali su smiješne :wink: )i sad normalno i mene zanima koliko če izdržati.Klipovi i cilindri nisu dirani jer bi to bio malo poveči trošak a ionako kod 2.3 motora nema problema sa njihovom istrošenosti dok kod 2.0 motora ima problema u gornjem dijelu cilindra ali je to još uvijek,doduše u krajnjim granicama(2 stote)tolerancije.Po meni je problem konstrukcije klipova kod 2.0 motora jer je čelo klipa ravno sa dva lagana udubljenja za ventile dok je kod 2.3 motora udubljenje unutar cijelog klipa.Radilica je brušena usljed problema da se okrenuo leteči ležaj te su stoga leteči ležajevi morali na 2 specijalu a glavni na 1.Kod 2.0 motora su samo polirani ležajevi i glavni i leteči.Jedna i druga radilica su u savršenom balansu tj. ravnini i nisu se nimalo "popigale".Blok je jedino brušen sa gornje strane i to minimalno čisto iz preostrošnosti da dihtung glave 100% sigurno sjedne na svoje mijesto.
Glava je ispitana i brušena,promijenjene gumice ventila,vodilice nisu dirane jer skoro da nemaju znakove potrošenosti,a ventili su samo očiščeni i ručno izbrušeni pastom za brušenje ventila.Sve ostalo je dobro oprano i očiščeno,za neke dihtunge je uletio gosn:"Rogina" koji je izradio dihtunge po uzorku.Za sad sve uredno radi uz normalnu pojavu malo plavog dima na ispuhu(što bi se moglo dijelom pripisati i turbini koja pod normalno nakupi nešto ulja kod rada motora na leru) te sve manje i manje uljnih para na šipki i poklopcu od ulja.Oni koji znaju znaju da su ovo normalne pojave nakon generalne reparature motora.
Eto za sada toliko pa javljam daljne rezultate :wink:

I da normalno procurio je danas hladnjak :evil: J... sliku svoju :!: To je očito na 850-kama opaka mana :(

Ps:Unutra su karike od audija 2,2 turbo :D :D :D
Svaka čast! :clap: :clap:

P.S. A generalka na fotiću još nije gotova, jel, pa zato nema slika? :wink:


Vrh
   
PostPostano: pet lis 02, 2009 3:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Btw. zašto bi bilo normalno da auto dimi nakon generalke?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan