Kao što neki znaju u posjedu sam više komada trenutačno T-5 850-ki što sa 2.0 što 2.3 motorima.Upravo je jučer jedna sa 2.3 motorom proradila nakon generalke a 2.0 je napola gotov

Jučerašnji start može i potvrditi kolega casper sa foruma.Motori su slagani sa zamjenskim dijelovima(neču sad ovdje iznositi cijene ali su smiješne

)i sad normalno i mene zanima koliko če izdržati.Klipovi i cilindri nisu dirani jer bi to bio malo poveči trošak a ionako kod 2.3 motora nema problema sa njihovom istrošenosti dok kod 2.0 motora ima problema u gornjem dijelu cilindra ali je to još uvijek,doduše u krajnjim granicama(2 stote)tolerancije.Po meni je problem konstrukcije klipova kod 2.0 motora jer je čelo klipa ravno sa dva lagana udubljenja za ventile dok je kod 2.3 motora udubljenje unutar cijelog klipa.Radilica je brušena usljed problema da se okrenuo leteči ležaj te su stoga leteči ležajevi morali na 2 specijalu a glavni na 1.Kod 2.0 motora su samo polirani ležajevi i glavni i leteči.Jedna i druga radilica su u savršenom balansu tj. ravnini i nisu se nimalo "popigale".Blok je jedino brušen sa gornje strane i to minimalno čisto iz preostrošnosti da dihtung glave 100% sigurno sjedne na svoje mijesto.
Glava je ispitana i brušena,promijenjene gumice ventila,vodilice nisu dirane jer skoro da nemaju znakove potrošenosti,a ventili su samo očiščeni i ručno izbrušeni pastom za brušenje ventila.Sve ostalo je dobro oprano i očiščeno,za neke dihtunge je uletio gosn:"Rogina" koji je izradio dihtunge po uzorku.Za sad sve uredno radi uz normalnu pojavu malo plavog dima na ispuhu(što bi se moglo dijelom pripisati i turbini koja pod normalno nakupi nešto ulja kod rada motora na leru) te sve manje i manje uljnih para na šipki i poklopcu od ulja.Oni koji znaju znaju da su ovo normalne pojave nakon generalne reparature motora.
Eto za sada toliko pa javljam daljne rezultate
I da normalno procurio je danas hladnjak

J... sliku svoju

To je očito na 850-kama opaka mana
Ps:Unutra su karike od audija 2,2 turbo
