Citat:
Imam ponudu na 2000 eura za generalno reparirani motor ili 500 eura samo za glavu, koju vjerojatno još treba urediti. Sami kamion nije u nekakvom ne znam kakvom stanju da bih puno ulagao u njega, a s druge strane se pitam a kaj drugo mogu kupiti. Ovo je najduža varijanta, 4 m dugački tovarni prostor sa ceradom (16 kubika prostora) a sve to unutar 3500 kg, namučili smo se dok smo ga pronašli. Za novog nemam novce.
ovih 2000€ mi se čini ok cijena ako je repariran motor. Da sam na tvom mjestu išao bih u tom smjeru. Tu buš uz glavu moral još klip bar jedan pa ležajevi pa predihtavanje pa posel i penješ se već na pristojnu svotu a neznaš kakav je ostatak. Ili ak buš saznal kakav je ostatak ne ginu ti svi ležajevi radilice i karike barem ako imaš malo sreće u nesreći i nije stradal cilindar pa da moraš i specijalu radit. Onda si taman tu negdje koliko bude i taj motor a izgubil si vrijeme.
Znaš i sam da godine ne igraju neku ulogu na teretnim autima ako je mehanički ispravan, hrđa po kabini je minorna stvar, za takav neki noviji bi se moral istovarit poprilično, a ovaj bu služil još dugo kad ga izliječiš.
Takav ko tvoj motor ima moj susjed tu, koju godinu stariji al nije furgon, ima sad oko 800000km. Još uvijek je dobar.