VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3670 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | dugi [ sri lip 03, 2009 9:14 am ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
Vidiš vidiš zanimljivo ,i ja imam tu neku zaštitu i nosač na tom twin pipeu i nisam imo pojima čemu sve to. Dobro istinu za volju na mom Volvu nema ni katalizatora ni lambde (trebalo je to sve biti ,ali je to netko skinuo prije nego sam ga ja kupio). Btw. jel netko zna koliko košta nova ispušna grana i taj twin pipe ,jer kod mene je to već prilično načeto ![]() |
Autor/ica: | 650.000km [ sri lip 03, 2009 12:11 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
nova grana izadje ovdje 400 eura ![]() ![]() nov twinpipe sa dihtunzima i maticama ali bez izolacije izadje oko 100e, elasticni nosac ako postoji koristi se uvijek isti, inace je 7e, ako sarafi nisu originalni, poruciti ih, to je par e koje vrijedi potrositi izolacija (metalni dijelovi i izolacija) su takodje 100 e i prodaju se zajedno... serviseri se plase skidati granu ako brezoni izgledaju kao s dna mora, a cesto je tako, medjutim iz mog iskustva ispada da je to moguce bez problema cak i u situacijama kada sve zaista izgleda jako lose tj. kada matice nemaju izgled matice nego im fale uglovi ili su jos od ranije ostecene zbog nestrucnih skidanja i namjestanja - bitno je pronaci adekvatan kljuc, mora biti dobra gedora, a ponekad jos i bolje i neka ostecena gedora, manji broj ili colovna itd, koja se moze nabiti na takvu maticu (nekad bas uz upotrebu jake sile tj udarcima cekica...), upalis motor pustis da se jako zagrije, imas spreman neki jako dobar sprej tipa WD40 (ali neki bolji za podmazivanje u kombinaciji sa antirost efektom, Liqui Molly ima jedan odlican koji dugo traje, u svakom slucaju mora imati koncentrisan i jak mlaz) i plasticnu bocu sa hladnom vodom ciji poklopac probusis sa silom, i spricas po matici i vodu i sprej sve dok motor radi (ali ne bas po ostalim dijelovima ili samoj grani sire od zone matice) neposredno prije prvog pokusaja odvrtanja, naravno sve ce se pusiti i dimiti (nece se nista zapaliti, ali uvijek je zgodno imati pri ruci i aparat za gasenje)... Najcesce ce se odvrnuti bez problema sama matica, ili ce izici sve sa brezonom. Ako treba zamijeniti brezon, oni su po 2e komad... i koristiti nove 'bakarne' matice za novo stezanje... Mislim da je najzahvalnije skinuti i granu i twinpipe zajedno tj. odsarafiti granu i razdvojiti twinpipe od ostatka auspuha, izvuci nagore kroz haubu (pretpostavljam da se zna da se hauba moze podici skroz vertikalno kada se pomjere dva osiguraca na sarkama), i poslije ih rastavljati na ponku. Nekad je sasvim dovoljno samo popraviti twinpipe u zoni plocice - nosaca elasticnog drzaca bez rastavljanja i sve vratiti nazad ako se procijeni da je grana upotrebljiva, to je popravka koja moze imati smisla i biti dugotrajna, naravno treba pregledati oba dijela detaljno. Takodje, ako se ugradjuju novi dijelovi, isto vazi - sastaviti granu i twinpipe na ponku, stegnuti vezu jako ali ne krvnicki, montirati odozgo tj. kroz haubu, auto mora biti podignut ali ne mora nesto previse - znaci sve se ovo moze lako odraditi i bez kanala ili mosta-dizalice, cak je i lakse tako... kada se spoji tj spaja twinpipe sa ostatkom auspuha tj. prvim loncem ili katalizatorom, procijeniti da li treba popustiti 3 matice na vezi sa granom radi pravilnijeg nalijeganja kraja twinpipea na lonac tj. cijev koja izlazi iz lonca i najprije stegnuti tu vezu skroz (u principu nece biti potrebe, i onda u svakom slucaju dotegnuti jako vezu grane i twinpipea. Elasticni drzac staviti na kraju kad je sve ostalo stegnuto..... Ja stavljam bakarnu pastu na sve kontaktne povrsine (i navoje i dihtunge) radi eventualnog lakseg rastavljanja u nekoj buducnosti, i nikada nisam imao probleme zbog toga, iako cujem od mnogih da to ne treba raditi. Jedino sto ce se sve dimiti i mirisati mozda i para dana upotrebe nakon sklapanja. Kroz par dana upotrebe pametno je dotegnuti sve spojeve. |
Autor/ica: | ruka [ sri lip 03, 2009 10:17 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
baš sam išao gledat danas na svojoj sedmici koja ima i katalizator i lambdu i vidim da ne vidim ništa od tih zaštita. Nikad nisam ni obraćao pažnju na taj detalj. Pretpostavljam da to dodatno utiša zvuk, jel u praksi tako? |
Autor/ica: | 650.000km [ sri lip 03, 2009 11:21 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
jeste, i to primetno. |
Autor/ica: | ruka [ sri lip 03, 2009 11:45 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
onda se moram bacit u potragu za tim, ako ne nađem nema mi druge nego tebe zamolit da uzmeš jedan ili dva seta i ubaciš kod rezervne gume kad ćeš dolaziti tu negdje. |
Autor/ica: | olle [ pet lip 12, 2009 4:49 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
650.000km - ti si velemajstor i svjetski šampion. Zakaj ne voziš 850? Bio bi mi izvor znanja i saznanja. |
Autor/ica: | olle [ pet lip 12, 2009 8:50 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
Nadam se da primaš narudžbe i za 850-ke ![]() |
Autor/ica: | 650.000km [ sub lip 13, 2009 11:56 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | olle [ ned lip 14, 2009 3:03 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
Ma dobro, glavno da nije 650.000 % ![]() |
Autor/ica: | olle [ uto lip 16, 2009 11:05 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
Citat: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | 650.000km [ uto lip 23, 2009 5:07 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
samo da nisu u pitanju rezervni motor ili mjenjač ![]() ![]() šta treba da se traži - šalji na PP da ne zamaramo druge |
Autor/ica: | olle [ uto lip 23, 2009 5:41 pm ] |
Naslov: | Re: Auspuh kod 740/940 (benzin) - razlike u pocetnom dijelu |
Pitanje je bilo načelnog karaktera. Ovog trenutka ne trebam ništa, ali ako zatrebam, sad znam gdje se mogu obratiti. Thks. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |