Sada je: pon tra 29, 2024 3:58 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto svi 26, 2009 10:36 am 
Dakle imam 440 91g. Pred jesen prošle godine bi se poćeo gasiti nakon što bi ga upalio i pustio gas. Ubrzo kada bi se zagrijao bi prestao se gasiti u leru ali ćim bi pustio gas, broj obrtaja bi naglo pao na 300-400 okretaja te bi se skoro ugasio, a zatim bi broj obrtaja poraso na 800-900 i radio bi pričićno nemirno. Normalno ponašanje bi bilo da mu broj obrtaja padne na 1200 i zatim broj obrtaja poćne puno sporije padati i ustali se na nekih 900.
U to vrijeme je auto poćeo i strašno puno trošiti. Inaće bi po gradu trošio po 13L ali sada je prošio i po 20L.
Nakon nekog vremena stanje je postajalo sve gore pa se poćeo i u vožnji gasiti, ćim bi stisnuo kupnung kako bi promjenio brzinu. To sam privremeno riješio tako da sam na motoru tamo di je onaj kotaćić od gasa pomjerio šarafić koji kontrolira položaj gasa u leru, ali to nije bilo trajno riješenje. Jedan majstor za VOLVO mi je reko da je problem u diznama, i da bi trebalo ih promjeniti. Auto je prešao u tom trenutku 100.000km. Na kraju sam otišo u Maksimirsku u ovlašteni servis, i tamo su navodno ultrazvućno oćistili dizne i promjenili neki senzor za tlak na pumpi za gorivo. To me koštalo preko 2000 kuna, ali auto je nakon toga normalno radio.

Medutim, prije tri tjedna mi se ispraznio akomulator. Ispostavilo se da je otišo alternator pa su ga popravili. 2 dana nakon toga opet se pojavio problem s gašenjem!
Onda sam stavio neku tabletu aditiva u rezervar koja kakti ćisti sapnice i dovode goriva, pa valjda ćistii dizne. Nije pomoglo. Ispoćetka bi se problem pojavio tu i tamo pa bi nestao, onda se problem pojavio pa bi bio prisutan dan-2 a sljedeći dan više nije bilo problema. Sada, posljednja 3 dana je problem non stop prisutan, dakle broj obrtaja redovito padne na 300 kada pustim gas a onda se podigne na 850. Ne vjerujem da je problem u diznama, jer od kada su dizne oćišćene ultrazvukom prije pola godine, auto je prošao sveka 3000km. Mislim da je problem u nekom elektrićnom spoju, ili krepanom senzoru, ali nisam mehanićar pa nemam poima kako da nađem problem bez vaše pomoći, a mehanićarima više ne vjerujem jer mi ta priča o diznama jednostavno ne drži vodu.

Još jedna stvar: Jućer mi se upalila lampica od akomulatora koja radi i kada je auto oupaljen, a dodavanjem gasa raste napon skoro do crvenog. Sada sam ostabvio auto elektrićaru kod kojeg sam popravljo alternator prije 3 tjedna, jer je pod garancijom. Neznam jeli to ima kakve veze s gornjim problemom.

Eto, ako imate kakav savijet bit ću jako zahvalan, i isprićavam se na ovako dugaćkom postu.


Vrh
   
PostPostano: uto svi 26, 2009 11:39 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 15, 2007 2:47 pm
Postovi: 58
Lokacija: Zagreb
Hajde za početak reci koji motor je u igri ? Ove dizne su predpostavljam injektori,ima li motor katalizator,lambdu ?
Nešto bumo riješili.

_________________
kristian_0
440 gl ('90) B18EP cat.
(210 000 km)
740 gl ('86) B230A
(217 000 km)


Vrh
   
PostPostano: sri svi 27, 2009 12:23 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
to je specifican renolov kvar a te masine su ak se ne varam u suradnji s renolom, nazovi auto kucu starkelj ili tak nesto, uglavnom radi se o nekakvoj gumi. na fergazeru znam al za einspric neznam gdje stoji. s vremenom kak ce se ta guma il dihtung kaj god da je razvalit pocet ce ti i nabijat iberturazu. malo piknes gas pa se spuste okretaji..... i sto drugih cuda :evil:

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: sri svi 27, 2009 12:53 am 
Neznam toćno o kojem je motoru rijeć, ali evo broja šasije, iz toga se može isćitati oznaka, zar ne? Sada nemam knjižicu auta kod sebe. Šasija:XLBKX143EMC189557
To je onaj Renoov motor, mislim da piše na njemu Electric FUEL INECTION. Nema katalizator, a za Lamndu neznam.

Što se lampice od akomulatora tiće, problem je danas riješio elektrićar, otišo je diodni most, a onda je to skurilo i elektrićni regulator napona.

Kaže elektrićar da je možda otišo, tj zaglavio se motoriš u usisnoj grani koji regulira otvor zraka kada je auto u leru, moram pogledat kako se do toga dođe pa ga oćistit. Jel ima neko neku knjižicu o tome kako se rastavljaju te stvari i provjeravaju, ili bilo što slićno? Dakle neki Sevir Manual sa 440?

Što se tiće fergazera i einsprica, nisam baš njbolje potkovan s tim nazivima, iako sam ćuo za njih, dakle što je što (ukratko, ipak sam upoznat s osnovnim radom motora) i gdije se što nalazi?

I hvala vam na dosadašnjim i budućim odgovorima.


Vrh
   
PostPostano: sri svi 27, 2009 1:02 am 
OK, skužio sam što je fergazer: rasplinjać koji mješa gorivo sa zrakom. Jeli to prije dizne (injektora) ili poslje? Ili dio injektora?

A pogledo sam sad u google i što je einspritz, nije li to u biti injektor, ili dizna? Jeli dizna isto što i injektor? Jao sam sebi zvućim glupo, ali eto ućim, većina mojih frendova nezna ni ulje promjeniti na autu, tako da me nemojte previš oštro suditi :oops:


Vrh
   
PostPostano: sri svi 27, 2009 4:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 15, 2007 2:47 pm
Postovi: 58
Lokacija: Zagreb
Po broju šasije (VIN) radi se o motoru B18EP ,u pravilu nema katalizator niti lambda sondu,nego potenciometar kojim se "štela" smjesa.Velim u pravilu jer moj B18EP ima i lambdu i katalizator.Problem sa ler gasom i zakucavanjem gasa je kroničan problem ovih motora i to je prouzročeno raznim faktorima od elektronike do mehanike.Za početak bi trebao očistit usisnu granu i ler motorić,provjerit ispravnost senzora leptira gasa,vakum crijeva zbog falš zraka mada u tom slučaju gas skače preko 2500 okretaja tj. biva povišen što kod tebe nije slučaj.Obavezno provjerit senzor temperature motora.
Ovo sa alternatorom bio je sigurno diodni most.
Za sada toliko.
Pozdrav!

_________________
kristian_0
440 gl ('90) B18EP cat.
(210 000 km)
740 gl ('86) B230A
(217 000 km)


Vrh
   
PostPostano: čet svi 28, 2009 11:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
dizna je kod dizla, injektor kod benzinca :D
znaci injektor :D :D
injektori su kod direktnog ubrizgavanja ili einsprica.

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: sri lip 03, 2009 11:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
mislim da nije do motora minimuma. imam isti problem sa 1.6 motorom, jedino sto na plin jedva da je kvar uocljiv, ali na benzin se neda vozit.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: sri lip 03, 2009 11:40 pm 
Ma zanimljivo, od kad mi je elektrićar promjenio diodni most i regulator napona više nema problema s radom u leru :?


Vrh
   
PostPostano: sri lip 03, 2009 11:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Ma zanimljivo, od kad mi je elektrićar promjenio diodni most i regulator napona više nema problema s radom u leru :?
Pa da kad ti je na leru pao napon jer je alternator nedovoljno ili neispravno punio akumulator.Da pojasnim akumulator daje napon od 12V a akd je alternator u pogonu taj napon naraste na 14V(preciznije bi trebao biti 13,8V) :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet lip 04, 2009 12:04 am 
Ali, neznam kako je to toćno crko diodni most, međutim meni je (dok je to bilo pokvareno) napon rastao s brojem obrtaja, tako da je napon na akomulatoru bio oko 14-15 volti. E sad se ne sjećam jel to bilo dok je auto bio u leru ili pod gasom. Al ja bi reko da u svakom slućaju nešto nije bilo u redu s naponom pa je to možda remetilo rad onog motorića koji otvara ventil za zrak dok je glavna lepeza od gasa zatvorena.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 26, 2009 12:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Hm, tesko da je zbog ispravljackod dijela porastao napon! Prije bi rekao regler u kretkom spoju, time bi napon porastao na cca 17-18v, ali ukoliko je i diodni most dobio po p==== onda je prilicno vjerovatno da je napon pao na napon koji si naveo.
Sto se napona tice, ja muku mucim i nikako da podignem sa 13,5V na 14.5V. Ima li netko alternator za isti moor od minimalno 90A za prodat ili donirat?

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: uto srp 14, 2009 2:48 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 11, 2008 6:20 pm
Postovi: 105
Vozi: BMW 528i
Ista situacija na Volvu od starog, 460 1.7 sa karburatorom, sve ok i odjedanput naglo padnu okretaji i ugasi se, sada je počelo i u vožnji. Još si razbijamo glavu sa tim, zamijenili smo pumpu i razvodnu kapu, i ništa.

_________________
S40 T4/460 Turbo/BMW 528i


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 10:19 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 11, 2008 6:20 pm
Postovi: 105
Vozi: BMW 528i
A sad je poludio i kad ga ugasimo nakon 20-tak sekundi upali se ventilator.. Dali je imao netko sličan problem?
Inače trokira/guši se do nekih 2500 okretaja, preko ok i u leru je ok..
Moguće da je svemu tome problem senzor temp motora?

_________________
S40 T4/460 Turbo/BMW 528i


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 10:27 am 
Moj se oće ugasit samo prvih pola minute, nakon toga radi ali mu pada broj obrtaja ispod 800 dok je u leru. Pcne mu padat kao da ce se ugasit a onda mu poraste i tako naizmjenca.
Inace, i meni se kad ga ugasim uvijek pali ventilator nakon nekih 20 sek.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan