Evo konačno da i ja s vama podjelim priču o svom križnom putu.
Kao prvo, onog majstora kojeg sam spominjao u ranijim postovima nisam mogao dočekati, zezao me je dva tjedna, kao gužva, kao nazovi, nazvat ćemo mi tebe i slične gluposti, sve u svemu ništa.
Onda pročitam Crikvino iskustvo s STP Common rail clinerom, odem u par lokalnih trgovina, normalno nemaju to, odem kod mog "super pametnog majstora" koji naravno nikad nije čuo da to postoji, još me naruži na pasja kola, kao ja bih popravio takvo čudo tehnike s bočicom koja košta 10 eura, a on ima silu aparature. Još mi je nabrajao nekakve brizgaljke od 5500kn/kom i sate i sate rada.
Tu mi je poprilično digao tlak i tu je naša suradnja za sva buduća vremena završena. Krenem sada redom dalje od jednog majstora do drugog, razne teorije, razne dijagnostike, razne cijene za iste usluge i dijelove, drastične razlike.
Dok nisam naišao na čovjeka koji je dijagnosticirao kvar i ponudio rješenje u 5 min. Vrlo jednostavo sam na pun rezervoar nalio 1 litru ATF ulja (za automatske mjenjače, može i dvotaktol, ali je navodno bolji ATF), napravio 15-tak kilometara i kada sam došao kući,drugi auto. Ne gasi se, ne zaletava se, može mirno raditi u leru koliko treba. Sada čak može krenuti u leru što nije mogao ni kada sam ga kupio.
Navodno od našeg diesela "zahrđa" ventil koji regulira pritisak u Common rail sustavu. Kaže mi čovjek, ako se bude ponavljalo da ćemo ona mjenjati ventil koji košta cca. 500-600kn. Također, navodno, nije loše svaki 4-5-6 rezervoar staviti malo ulja u gorivo.
Malo sam se raspisao, ali što ću, ostalo mi je dosta živaca, pa onda pišem.
Pozdrav
|