Sada je: ned tra 28, 2024 2:09 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned tra 19, 2009 1:04 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Pozdrav svima!
Planiram zamenu pcv sistema na autu uskoro pa me zanima da li moze da se ocisti ili mora da se zameni novim? :think:
Neki preporucuju zamenu,neki kazu da moze da se ocisti.E sad.... :? Da li unutar pcv box-a postoji neki ventil ili filter koji se tesko cisti ili sta?Da li je neko od vas cistio pcv ili ste svi menjali?

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS


Vrh
   
PostPostano: ned tra 19, 2009 11:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ja mislim da bi se dao oprat.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned tra 19, 2009 12:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Ja sam kupio novi i promijenio što je fakat hebeno jer moraš skoro pol motora raskopat da dođeš do njega.
Stari sam otvorio, razrezao, da vidim to čudo tehnologije i ekologije, uglavnom nišat samo neke pregrade unutar njega, sve od plastike, bilo zapečenog ulja malo mulja kako bi rekao i to je to, s nekim sredsvtvom koje može to otopit moglo bi se i oprat ali pošto nije tako skup a i jednom to radiš i ko zna kad opet možda bolje novi.

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: ned tra 19, 2009 4:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
evo da ti malo pomognem :D

slika


slika

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned tra 19, 2009 5:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Nov je 30ak eura. Moze se i ocistit, no buduci da ces se njagnjavit da dodjes do njega... Mislim da ces htjet bit siguran da neces morat opet uskoro izvodit isti zahvat :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon tra 20, 2009 2:04 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Pre svega da se zahvalim svima na brzim odgovorima! :D
I planirao sam da kupim novi i da zamenim,kod nas kosta 35-50eur(cene variraju od radnje do radnje),nego me je kopkalo sta to ima unutra sto ne bi moglo da se ocisti jer su u 99% slucajeva svi menjali.Mislio sam da mozda ima neki filter ili neki jednosmerni ventil unutra i tako to.
Inace to planiram uskoro,na sledecoj zameni ulja posto se to VRLO preporucuje pri zameni pcv-a,tako da obavim sve odjednom.
Recite mi sta ste radili sa crevima,jel moraju da se kupe originalna ili pasu neka druga(mozda neka specifikacija i tako to)?Pretpostavljam da ce ono sto ide ispod usisne grane do flame trap-a puci prilikom skidanja jer trpi veliku toplotu od motora.
Pozdrav! :)

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS


Vrh
   
PostPostano: pon tra 20, 2009 7:17 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Obzirom da ću i ja to morati napraviti, gdje u Zg kupiti :?:

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: pon tra 20, 2009 9:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Crijeva je nenad mijenjao kod mene. On ce ti najbolje sve znat opisat. Naravno da nisu koristena originalna :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon tra 20, 2009 9:31 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
da ne mjenjate bezveze svi koji imate namjeru, otpojite crijeva gore, sva, i puhnite kroz pojedino, ako ide lagano ne treba mjenjati. Ako nikad nije mijenjano prije bi trebali zamijeniti ono zlo od plastičnih crijeva jer ta hoće puknuti ispod gumenih bužira i onda to sve skupa ne radi.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 20, 2009 5:46 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Imam nameru da ga promenim zato sto nikad do sad nije menjano a razlozi su sledeci:
-auto je presao oko 250k km(kupio sam ga sa 69k km,bio je 3god star-skoro nov)
-dim iz sipke za merenje ulja(nista preterano ali ga ima)
-ulje mi izlazi kroz flame trap i uvlaci se preko throttle body-a u motor(ocigledno je da se ne vraca nazad u motor nego ga gura napolje kroz flame trap)i ponekad se desi da napravi oblacak plavog dima kad krenem posle duzeg rada u mestu.Posle toga ni traga od plavog dima u koliko god obrtaja ga turirao ili vozio.
-throttle body je umazan od ulja. :x
Inace auto je uvek lepo odrzavan i u odlicnom je stanju! :dance:
Pozdrav!

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS


Vrh
   
PostPostano: uto tra 21, 2009 9:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
smetnuo sa s uma da je tvoj obični a ne turbo, tvoj bi trebao imati flame trap. Vidi jel ti počepljen flame trap ili pcv. Flame trap možeš očistiti s nekim sredstvom za odmašćivanje pećnica, pitaj ženu što najbolje skida zapečenu mast i ulje pa s tim onda. Čini mi se vrlo vjerojatnim da ti je samo taj flametrap začepljen.


Vrh
   
PostPostano: sri tra 22, 2009 12:16 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Ma cistio sam flame trap par puta.Prvi put je bio najvise zacepljen,drugi put vec manje.Cistio sam ga nitro razredjivacem,odnosno,potopim flame trap u nitro na nekih pola sata i sva ona prljavstina se skine bez problema!Posle isperem vodom,osusim,obrisem i montiram.
Ne verujem da on predstavlja problem jer kroz flame trap umesto uljnih isparenja prolazi ulje,tako da ipak mislim da je pcv zacepljen.

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS


Vrh
   
PostPostano: čet tra 23, 2009 5:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Citat:
Crijeva je nenad mijenjao kod mene. On ce ti najbolje sve znat opisat. Naravno da nisu koristena originalna :wink:
Samo jos da mi nenad objasni,ako moze,koja su creva u pitanju. :)
Neka specifikacija,standard(sae)ili slicno.
Pozdrav!

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS


Vrh
   
PostPostano: čet tra 23, 2009 5:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ma cistio sam flame trap par puta.Prvi put je bio najvise zacepljen,drugi put vec manje.Cistio sam ga nitro razredjivacem,odnosno,potopim flame trap u nitro na nekih pola sata i sva ona prljavstina se skine bez problema!Posle isperem vodom,osusim,obrisem i montiram.
Ne verujem da on predstavlja problem jer kroz flame trap umesto uljnih isparenja prolazi ulje,tako da ipak mislim da je pcv zacepljen.
vidiš, prvo se začepi flame trap i to je pravilo. Nadam se da nije onaj plastični pa da si ga potapao u nitru. Ako je metalni onda ajde, al nije nitro sredstvo za to, kupiš u dućanu ono sredstvo za čišćenje pećnica i to je što ti treba.
Pcv možeš i očistiti ako ga skidaš, nema u njemu ništa što bi se slomilo ili da išta radi osim što skuplja ulje i vraća ga u karter. Vidi jel je vama tamo dostupan trikloretilen, tu kod nas je zabranjen, uzmi masku i rukavice (obavezno, ta je 100% kancerogeno i opasno) ako to nabaviš i ostavi ga koji sat potopljenog u tome. Nakon toga protresi i saperi sve van i bit će skroz čist. Ako nema trikloretilena onda neki jaki solvent upotrijebi.


Vrh
   
PostPostano: čet tra 23, 2009 6:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Citat:
vidiš, prvo se začepi flame trap i to je pravilo. Nadam se da nije onaj plastični pa da si ga potapao u nitru. Ako je metalni onda ajde, al nije nitro sredstvo za to, kupiš u dućanu ono sredstvo za čišćenje pećnica i to je što ti treba.
Pcv možeš i očistiti ako ga skidaš, nema u njemu ništa što bi se slomilo ili da išta radi osim što skuplja ulje i vraća ga u karter. Vidi jel je vama tamo dostupan trikloretilen, tu kod nas je zabranjen, uzmi masku i rukavice (obavezno, ta je 100% kancerogeno i opasno) ako to nabaviš i ostavi ga koji sat potopljenog u tome. Nakon toga protresi i saperi sve van i bit će skroz čist. Ako nema trikloretilena onda neki jaki solvent upotrijebi.
Da plasticni je...cistio sam ga 2x nije mu nista,izgleda kao nov! :)
Sto se tice sredstva za ciscenje pecnica....jel mislis na cif,domestos ili tako nesto?Ima ga u spreju i u tecnom stanju.Mada mi je do sad nitro super zavrsavao posao.

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan