Sada je: ned tra 28, 2024 1:48 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 1 post ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub svi 02, 2009 1:43 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Moze li mi neko od vas,molim vas,objasniti na kom principu radi "sas"ventil pumpe za vazduh?
Koliko sam ja shvatio,njegova uloga je da kad je motor hladan on bude zatvoren da ne bi voda od kondenzacije ulazila u pumpu za vazduh(a samim tim i prevremenog kvara pumpe),a kada se motor zagreje,da se otvori i da propusta deo izduvnih gasova koji recirkulise kroz pumpu za vazduh pa u kuciste filtera za vazduh.
Nije mi jasno da li taj ventil radi na principu termostata ili njime upravlja "controller" u koji ide ljubicasta vakuum linija koja ide iz sas ventila,na osnovu podataka iz ecu-a? :think:
Drugo pitanje je sta je "evaporator canister" koji se nalazi ispod prednjeg branika sa vozaceve strane?Koja je njegova svrha i na kom principu on radi? :think: Znam da neka mala creva za vakuum idu u njega.
Unapred hvala!

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 1 post ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan