Dakle,
kad palim motor, a hladan je, okretaji se prvo popnu na nekih 1500, i onda kako padaju prema 900, 1000 tako se sve više auto počne trest, rad prelazi iz ravnomjernog u poskakivanje. Nakon toga se tu i tamo sami od sebe popnu na 1200, 1300, rad je opet ravnomjeran.. kako padaju prema 1000 tako sve više poskakuje, trokira.
U vožnji, dok je motor hladan kad dodam gas, recimo u drugoj, nekad zna ne primit, ili kasnit sa ubrzanjem nekih sekundu.
Kad je topao motor, ovaj problem nestaje, ali se pojavlja jedan drugi. Kad mijenjam brzine iz veće u nižu (najčešće iz treće u drugu), dok je stisnut kuplung okretaji padnu na nekih 500, auto se zatrese, i onda se vrate natrag na 1000 i sve ok. Problem je najizraženiji na nizbrdici, jer ne dodajem gas, nego kočim, dok na nekoj uzbrdici (trebam stat a prije nego promijenim brzinu na dole, dodao sam gas) problema nema.
Zašto se događaju ova dva problema? Lambda sonda, možda (lampica se ne pali)? Svjećice (nisam ih mijenjao dosta dugo)?
Hvala na odgovoru.
|