Neno...buddy
Pa nisi valjda...znam da tvoja primjedba nije upučena meni. Moje subjektivno mišljenje o navedenoj gumi želio sam rasplamsat među nama forumašima. Šta je i očito. Pristupio sam temi maxi ozbiljno. A čuj nekad ljudi nesvjesno učinu grešku u koracima ali to nas neče spriječit da mi ne nastavimo raspravljat o gumama pa i svemu ostalome što se nađe na forumu.
Ma znaš šta mene čudi, kako ovi naši dečki nađu računicu i idu u tog Furlana u SLO, a ja je ne vidim. Vidim je... međutim ja odem do Vulkala u ZG evo uskoro če bit 2x i isplati mi se više... uključujući i troškove puta nego da je kupim u ST-u a ujedno obavim i privatne poslove. Razlika u cjeni po gumi u VULKAL - ZG i AutoAntonijo-ST koji figurira kao No.1 je...pričamo o istoj gumi
čak 250kn...pa sad ti vidi. Pričamo o gotovinskom plačanju. U Vulkalu daju 20% popusta za gotovinsko plačanje. To sam imao i prvom prilikom a i rečeno mi je u nedavnom tel. razgovoru. Osobno ne volim da me neki papak na granici turpija...jer eto nove su...pa možda prođe možda ne.
Apsolutno se slažem sa tojim mišljenjem, kod mene se ne radi o TRADE MARK nego o dobroj gumi sa dorim omjerom uloženo -dobiveno. Ja sam spreman stavit i TIGAR ako je guma dobra A NIJE...Nisam baš siguran da je Kleber baš znatno jeftiniji od Eagla...hmmm ja bi ipak provjerio...pa evo koliko mi je poznato u Vulkala GY Eagle F1 195 x 15 x 50 košta 500kn (gotovina). Ja pričam o gumi koja je na tržištu više od 5 god. i neče tek tako bit izbačena iz proizvodnje baš radi svojih osobina. Izašla je i nova F1 ali 35 možda i više Eura skuplja pa zašto ne iskoristit staru dobru vrijednost.
Evo reč ču ti jedan podatak. Nekadašnji trostruki (YU) prvak iz ST-a (Damir Katunarić) u klasi 1100 ccm (ja bio svjedok)
samo je vozio na KLEBER slickovima a i čitava tadašnja svita... pa zašto ond podcjenjivat i Kleber. Zar ne! 8) Znam za UNIROYAL RAIN jer ih još imam, odlična guma ali samo za MOKRO. Vjerovatno se sječaš još svojih i profila šare na gumi...kad ih usporediš sa F1 veoma blizak zajednički otisak gume. Samo šta je GS-D3 napravljen kao ljetna guma mokro - suho tako da objedinjava namjenu i uvjete Dalmatinskog vrelog asfata pa čak i zimi.
Ako se ne ide na Kupres radit snješka... a ja ne idem jer je zima....