Citat:
ja bi se slozio s ovim gore, I iako nemam bas neko pretjerano dobro misljenje o kleberu podrzat cu nenu, je bo su te dobre I to jako dobre na svim normalnim autima sa normalnim ovjesom I ubrzanjima I za normalnu voznju, I takve su cca oko 20000km, onda stvrdnu I pocnu bucit malo I mzlo zajebavat po kisi. Ova f1, ta je odlicna tih prvih 15000, onda postaje katastrofa, I stoji da buci I lupa I klize. Pomorce nas, ako ih minjas na tom intervalu onda ti imas ono sto hoces, super bumu za malo novaca. Ja bi interval bar od 40000km, da ih ne bacam dvaput godisnje pa sam primoran trazit I do sada sto sam imo pri vrhu su mi toyo 600 serije I miselin pilot, uz prednost toyi. ja trazim za normalnu voznju udobnost I drzanje, dakle ne nista ekstremno.
Ruka- slažem se s tobom- ja trenutno imam na autu 3 Pirelli P6000 i jednu Michelin Energy
i prešo bez problema 3000 km. Prva lijeva je krivo potrošena, jer je špur u komi, a zadnja desna (Michelin je starija i puno potrošenija). Eto ti primjer iz prakse.
Ali tko će ti reći da je to ok i da se tako i dalje vozim? Svi će reći da nisam normalan. Zapravo stalno odgađam kupnju novih felgi i guma, pa je to zato tako. Inače-nama šanse. Budući da ja dosta "osjećam" auto- razlika u vožni se tu i tamo osjeti. Malo tko bi to osjetio i primjetio razliku.
Za normalnu vožnju je 80% guma dobro, ako se paze i održavaju.
A sada dolazimo da vrlo bitnog. NIJEDNA guma nema svoje performanse sa testa, ako nije pravilno napumpana. Što misliš koliko ljudi diže/spušta tlak ovisno o opterećenju i brzini vožnje. Ja znam masu ljudi koji skoro nikad ne provjeravaju tlak, a da bi se trebale napumpati zbog toga jer idu na put sa 3 ljudi i vozit će autoputom- to vjerojatno većina NIKAD nije napravila, a razlika u vožnji je velika i osjetna.
A ovo kaj ti tražiš gumu da izdrži 40.000 km je nemoguće zbog gume kao materijala... Ako toliko puno radiš kilometara, onda ti i gume ulaze u predviđeni trošak.
Bok, bok