
U posljednje vrijeme imam samo neke problemčiće oko struje. Najprije podizač stakala (glavni na ljevim vratima), pa kod paljenja auta dnevna svijetla su mi se palila sa zadrškom od gotovo nekih 5-7 min. Kod CVB-a kompjuter pokazao grešku na plastičnom ulošku kontakt brave.Naručeno i stiglo u roku 4 radna dana

.Resetirano i bilo je sve u redu od Solina pa do ST-a

.Opet ista stvar

.Krenem na put ST-Plitvice - ZG -Plitvice -ZG - ST...

i onda nastaju čudesa u vožnji.

. Uložak nije promjenjen...krenem sa starim računam promjenit ču kad se vratim...Inače uložak je sa imobilizatorom...ako netko nešto ide pokušat npr.zdimit auto blokiraju se neki el.sklopovi koji ne dopuštaju startanje motora. Dalmatina -prava gula od vožnje...OTVORENI RADIO se sluša...CROBENZ...gasim stroj...Tankiram sjedam palim auto, palim radio

Šta je sad na displeju i dalje OTVORENI a nema zvuka koji k....je sad

Pali gasi, pali gasi...ništa gurnem CD...svira

ma sve me kopa i opet pali gasi, pribaci na radio i opet ništa...dobro je CD i dalje svira ( Volvo Tunes Vol.1 private collection). Evo me na Plitvicama...vadim stvari i trč u sobu - kiša

Ma opet me kopka šta se dešava...odem do auta palim auto - palim radio i opet ništa, pribacim na CD

nema više ni CD-a svisnija sam a tek sam krenija na turneju. I tako čitavim putem se vozija ka Tuta - Bugarin. Kontaktiram KIKIJA, savjetuje iz rukava al uspjeha nema.Ima slike nema tona

E da više mi ni svijetla nisu radila samo pozicijona tako da sam tražija samo dnevno svjetlo. Aj dođe do ST-a...Odmah CVB kreče u AKCIJU - radni naslov Plan B. Ubačen novi uložak u roku zzzummm. Računam sriča sad če bit sve OK

kad ono jeee malo sutra odnosno malo jučer...ista stvar

Blenija sam nije mi jasno. Barba kompjuter izbacija neku grešku na spojevima imobilizatora - slab spoj...ajde udarnički se to sve odradilo - reset - Kompa kaže "No fault found" sve neke zelene, zute markice svitle. Opet ništa

malo sam kao popiz...mislm se ma štaje...LUJO (to vam je šef stručnog stožera) škripi zubima, Slave - napadač uteka puna mu kapa (proda je S70R pa sad plače da mu fali konja, a vozi nekog fikusa), Benđola man, onako ispod oka virka i striže ušima ka-mudruje a pravi se nije to moj posal...opet uteka na marendu...samo misli kako če šta pojist,popit i zajeb...mene ka vlasnika Volva a ka on tamo neki BMMMV yoo man...sa probužanim diskovima...i to ih je sam probuža pa mu sad auto trese samo u livim zavojima...

Odnija je vrag šalu, uletija je trener zvani barba Ivica, tim se odma ukočenija - bolje reč stislo nam se a i meni nije bilo sve ravno a ja eto glumija sam BAJU pa sam osta samo luki luki, ništa talk...

Lujo je podnija izvješče, onad je trener zavika, SLJEDEČI...AJMO ŠTA SE ČEKA, ja sam se pomalo skamenija pušta me vozit samo po danu a ja bi tija malo i nočarit...taman sam uhvatija ritam sekcji noči...a lipo je..

Ka da mi je pročita misli, Pet-Sub-1/2 Ned. su najNAPETIJI dani u tjednu...HAHAHA to sam i očekiva ponuđeno mi je par vozla na raspolaganje zbog pretrpljenih šokija od mog C70...BIRAJ...XC60, S40, ili C30RRRR...ja sam onako skromno izabra RRRR-a. I šta sad nastavak sljedi....Šjor Š...dođite u ponedjeljak dolazi nam specijalac sa fronte ako nije izbužan bit če sve uredu... a ako je iščupat čemno sve žice i šaljemo auto u ŠVEDSKU...Jebate PA OVO JOŠ NISAM ČUJA (iščupat sve žice

)...U ŠVEDsKU...a mogu li ja, zavika sam...NEMOŽE...KRIZA JE...ŠTEDNJA...
A oni Luiđi zvani Lauro šta cili dan skida prašinu sa kompjutera bija je u PHERARIJA u Italiju...ma jeee vidija sam slike i još kaže Uhhh, baš (nam)mi je bilo lipo...
Malo se ovo moje impresivno zapažanje odužilo ako netko ima koji savjet ili je iskusio slične probleme, svaki komentar če bi rado prihvačen...

Nastavlja se...sljedeči tjedan