Sada je: pon tra 29, 2024 12:18 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 37 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri svi 23, 2007 8:56 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 02, 2007 6:12 pm
Postovi: 35
Lokacija: ZAGREB
Pozdrav svim članovima volvo kluba!
Ponosni sam vlasnik volva 850 t5-20-5cil-211ks-Talijan
Auto sam prvi put vidio 1995 na velesajmu i tu je ljubav ???????
2005 ostvarih se mogućnost i kupim to vozilo?
Sa plinom omega 6 podržava do 275ks stajao me još 1900.00eur više + servisi
Ali 2007 došao je i taj dan da motor ode u ?????
Desilo se to Rijeci navodno je klipnjača otišla u p?????? ma???,ali on mi je došao u Zagreb sa 3 litre novog ulja INA 27KN.
Došlo je do zamjene motora radi isplativosti cijelog projekta.550 eur motor+getriba navodno 180,000 km navodno?????
Išao sam po njega u Sloveniju(Drug slovenac mi ga je našao,poštovanje gospodine PETAR iz Ljubljane)
Sada nakon 5000km pređenih sa novim motorom ja sam zadovoljan ALI TURBINA SE PALI NA 4000 OKRETAJA
Auto ide kao zmaj kada ga držiš na 4000okretaja ali ispod tih okretaja je BANANA STIŽE ME GTI!!!!!!!!!
To bi trebao riješi g.Kiki(BIŠKUPIĆ) u utorak danas je srijeda 23,05,2007g
Poštovani g.Kiki unaprijed se zhvaljujem(peporuka od g.Zlaje)
Ali bez obzira na sve auto ti priraste srcu svaki dan te iznenadi što ima i što može.
Ja ga ne volim radi ulazaka u zavoj gdje se jako zanese i radi kočnica koje su katastrofa za njega.
Molio bih stručne članove i sve ostale da mi daju prijedlog što da radim u vezi s tim.
Planiram kupiti V70R 2002 NA dalje ili C70 do 2004.
Ali dok to ne dođe naredne 2g Što da radi.
Ja bi htio novi KONI SA EINBAH FEDEFIMA + ČIP +FILTER+AUSPUH+REMENICE+NOVE KOČNICE I NA KRAJU 17COLA?
Šta je pametno ulagati ili čekati novi 2god!!!!!!!
Hto bih svaki savjet jer mi je važno.Plaćam !!!!!!!!!!! KOKICE
Ovaj zahvat bi koštao oko 2000 eur.
Unaprijed se zahvaljujem Ivan Delić -TEST-


Zadnja izmjena: 850-T5, dana/u sri kol 22, 2007 8:54 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 9:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Ivan, koji si turbo stavio gore? Jel onaj koji si imao na starom motoru ili neki drugi?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 9:15 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ovo je tekst za mene Ja planiram promjeniti motor i uzeti taj isti al sad si mi malo dao misliti.Gdje si mjenjao motor i koliko je koštalo?Kako si uvezao drugi motor?

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 10:34 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 02, 2007 6:12 pm
Postovi: 35
Lokacija: ZAGREB
Turbo je isti ali je mehaničar loš u turbo motrima pa ne zna spojiti vakum.
Niti Beli iz Riza ne zna bez sheme,a shemu su izgubili dok su se selili.
G. Zlaja kaže da je Kiki majstor za sve pa i to u utorak idem do njega,javim rezultate.
Koštalo je 1500.ookn-zamjena motora i getribe,da sam znao kako će ispasti platio bih duplo!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 11:15 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 02, 2007 6:12 pm
Postovi: 35
Lokacija: ZAGREB
slika

slika

slika
EVO GA NA FOTKI?850-T5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 11:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
treba provjerit westgate jer vjerovatno ne zatvara do kraja te zato turbo ima problema sa postizanjem tlaka pri nižim obrtajima
injače mitsubishijeve turbine imaju već pri cca. 2500-2600<rpm puni radni tlak
što se tiče tih crijeva nije nikakva nauka i ima ih samo 3 ,jedno ide sa TCV ventila na westgate drugo ide sa turba na TCV tako da TCV(solenoid) zna koji je trenutni tlak u turbini da bi tako mogao upravljati tj. otvarati i zatvarati WG i na kraju ono treće koje ide sa TCV-a na crijevo usisa zraka a služi samo da vrati višak zraka sa TCV-a ponovno u usis.
kad budeš bio kod kikija reci mu da ti malo zategne WG tako da bolje drži nalete plinova i na taj način će ti auto biti puno jači na nižim obrtajima a i sam radni tlak će ti biti za oko 0,2 bara veći ali samo kratko dok ECU ne skuži te ga ponovno retardira na serijski tlak pomoću Westgate-a ali češ zato u tom overboostu imati puno više snage nego prije i motor će djelovati puno agilnije :wink:


Zadnja izmjena: gonzo, dana/u sri svi 23, 2007 11:23 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 11:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Autek super izgleda izvana al ga muči srčeko.Nekak imam filing da bu Kiki to sredil.Sretan ti put v Varaždin

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 11:36 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 02, 2007 6:12 pm
Postovi: 35
Lokacija: ZAGREB
HVALA na brzim odgovorima nadam se da ću i ja vama moći pomoći bar u nečem!!!!!!!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 11:46 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 02, 2007 6:12 pm
Postovi: 35
Lokacija: ZAGREB
Mitsubishijevu turbinu sam zmjenio sa većom,nakon par mjeseci mi je riknula(kada sam kupio auto).
Išao je bolje s njom ,ali ni nova nije puno odstupala od Mitsubishijeve,ali sada je sve drukčije.
To je zato što čovjek hoće proći jeftinije.(ja sam htio sada žalim)SHVATITE JA GRIJEŠIM!!!!!!!!!!!!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 23, 2007 11:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
koju turbinu imaš sada gore?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 24, 2007 12:11 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 9:56 pm
Postovi: 42
Lokacija: Ljubljana, Slovenija
Bok Ivane (konačno si se pojavio na forumu - ne samo kao TEST).

Drago mi je da ti radi motor, turbinu češ več srediti (valjda je gonzo u pravu).

A kako je sa ulozima u auto i sam znaš, u auto se tako ili tako previše ulagati barem financijski nikada ne isplati. ali ako ti je auto drag uloži to u njega i bit če bomba (u zavojima ide ti prednji dio vani jer so serijski amortizeri preslabi (to bi rješio sa novima eibach), nakon novog ispuha i čipiranja bit če još veča raketa kao dosada), tako da se ti iz te činjenice isplati, 2 godnine opet nije tako malo da samo zbog toga jer tada planiraš mjenjati auto u tog ne bi niš oz minimalno ulagao.

_________________
T-5R


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 24, 2007 12:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
pozdrav ivane!!

vidim da se naš današnji razgovor na cesti kad si me zaskočio :shock: već počinje lagano realizirat, ono što se tiče vakum crijeva sa turba ,westgate,tcv-a kako ti je gonzo opisao nije neki problem za pravog meštra (kiki AK BIŠKUPIĆ) koje sam ti danas preporučio . ako se radi o tome bit će to manji problem, ali kad riješiš tekuće probleme , onda kreni u radove koji si i sam napisao da bi želio napraviti na svom ljubicu a vidio sam danas u tebi da istinski voliš taj auto i veliki REESPECT :D, tako da ti mi stojimo na raspolaganju u svemu što te zanima i samo jedan savijet, odredi si jedan cilj i korak po korak to realiziraj jer na kraju nije baš jeftin sport a i moraš znat što želiš od auta i što zaista možeš očekivat od njega i želim ti puno uspjeha i naravno sreće u tvojim budućim projektima :D

VIDIMO SE U GORICI :twisted:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 24, 2007 9:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
I daj malo provjeri inbox :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 24, 2007 2:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Nemaš brige budemo to riješili, ne mičem se od auto dok ga ne složim :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 24, 2007 3:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Kiki, kad uvodis kucne posjete? :wink: :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 37 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan