VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

V-40 1,9 TD ventili
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3335
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  cabage [ čet ožu 19, 2009 7:26 pm ]
Naslov:  V-40 1,9 TD ventili

Ovako, danas sam dovezao svog ljubimca iz radione. Gutnuo sam 9 soma kuna, ali neka, to je Volvo. Mijenjani remeni sa španerima i klizačima, sve brtve na motoru, predkomore na glavi, gumice ventila, karike, semerinzi na radilici, lamela i korpa, dakle, skoro sve što se da izmijeniti da bi auto i dalje dobro radio i vozio. I stvarno to i je tako, za sada.
U biti, problem je u tome što ovdje kod nas, dakle podravina, nema ni jednog servisa koji može naštelati ventile na volvu. Pa bih ja pitao one koji imaju iskustva, gdje bi bilo najjeftinije i najkvalitetnije to obaviti. Kolko para za to traže?

I još jedno pitanje. VAKUM PUMPA kaže majstor da je pri kraju, pa me interesira koliko to košta novo i je li pametno kupovati polovno, ako se nađe.

Autor/ica:  nenad [ čet ožu 19, 2009 7:53 pm ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Sad ak ja dobro znam al nek me ispravi ko bolje zna kaj ti nemaš hidrauličke podizače ventila?Ak ih imaš onda nemaš kaj štelati :wink:
A kod vakum pumpe mislim da se da promijeniti samo membrana.

Autor/ica:  KIKIR6 [ čet ožu 19, 2009 10:31 pm ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

TD se nažalost štela sa pločicama :cry:

Autor/ica:  nenad [ čet ožu 19, 2009 10:34 pm ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Citat:
TD se nažalost štela sa pločicama :cry:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:

Autor/ica:  ruka [ pet ožu 20, 2009 8:38 am ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Citat:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:
mislim da je riječ o starom dizelu, onom kaj se stavljal i u 400 seriju. Sad da su hidropodizači neka tehnologija.....opel je to metal u svoje dizelaše prije skoro 30 godina ;) Sve to ima i prednosti i mane.

Za štelanje ventila-bilo koji mehaničar koji ima pločica.

Autor/ica:  cabage [ pet ožu 20, 2009 11:54 am ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

E pa štos je baš u tome što mehaničari kod mene nemaju pločice za volvo. Od renaulta ne pašu, drugačiji su

Autor/ica:  ruka [ pet ožu 20, 2009 12:09 pm ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Lažu da ne pašu od renaulta kad je to čisti renault nutra. Dizel ko na staroj laguni, stari megane i slično. Ne dci neg onaj prije motor, ne znam kak ga zovu.

Autor/ica:  cabage [ pet ožu 20, 2009 6:06 pm ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Nisu isti, kad sam sam gledao. Majstor koji mi radio motor, ima pločice za renault, ali ne može ove naštelati. Motor je od renaulta, ali sitnice su izmijenjene. Recimo karike su isto drugačije.

Autor/ica:  ruka [ sub ožu 21, 2009 10:10 am ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Citat:
Nisu isti, kad sam sam gledao. Majstor koji mi radio motor, ima pločice za renault, ali ne može ove naštelati. Motor je od renaulta, ali sitnice su izmijenjene. Recimo karike su isto drugačije.
nekak nisam siguran da bi volvo išao nešto specijalno metat tam. Obzirom da su pločice koje je volvo koristio u svojim izvornim, crvenim motorima, identične kao u fiatovima gotovo sam siguran da tih pločica pošteni mehaničar mora imat. Promjeni majstora.

Autor/ica:  grimreaper [ sub ožu 21, 2009 11:45 am ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Citat:
Citat:
TD se nažalost štela sa pločicama :cry:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:
A jesi naturpijan na te francuze... :roll: Sve ima svoje prednosti i nedostatke.

Autor/ica:  nenad [ ned ožu 22, 2009 8:56 am ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Citat:
Citat:
Citat:
TD se nažalost štela sa pločicama :cry:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:
A jesi naturpijan na te francuze... :roll: Sve ima svoje prednosti i nedostatke.
Koje prednosti?Veliki broj okretaja na francuskom dizelu pa ih hidraulični podizači nebi stigli otvarati?

Autor/ica:  grimreaper [ ned ožu 22, 2009 10:50 am ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Ma ne mislim na ovo, nego stalno pricas kak glavno da imaju 5 zvijezdica :lol: Nesto si posebno osjetljiv na njih :wink:

Autor/ica:  cabage [ čet ožu 26, 2009 11:32 am ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Danas sam zvao Biškupovce i nemaju pojma jel imaju pločice za štelanje ventila :shock: :shock: :shock:
Mislim, jedan servis a ne zna jel to ima ili mora naručiti.
Pitanje slijedi: Ima li štete po motor ako se vozim s nenaštelanim ventilima. Moj majstor kaže da su ispušni ok, ali da su usisni dosta našpanani. Nemam pojma što to znači, ja se razumijem u zelje i papriku. :whistle:
A kad sam već ovdje, ima li netko staklo lijevog retrovizora?

Autor/ica:  dgovorcin [ čet ožu 26, 2009 11:52 pm ]
Naslov:  Re: V-40 1,9 TD ventili

Dakle, kao što znaš motor je napravljen od metala koji se pod utjecajem topline širi. Kako su i ventili od metala s porastom temperature i oni se šire. Zbog svog oblika naopačke gljive šire se najviše upravo u tom smjeru. Dakle po svojoj dužini. E sad, recimo da nema zazora, ilitimuga praznog prostora između ventila i bregaste osovine, ventil bi se širio na način da bi se izdužio na onu stranu koja bi mu bila slobodna, odnosno u prostor za izgaranje. jer bi se drugom opirao o spomenutu bregastu osovinu. No to bi značilo da ne bi "dihtao" kad bi bio zatvoren, tj. kad ga brijeg bregaste osovine ne bi otvarao. Pošto je ventil zatvoren upravu u fazi izgaranja, a naš nenaštelani to ne bi to bio, dogodila bi se dva fenomena. Prvi bi bio da bi ventil propuštao u fazi kompresije i eksplozije plinove pored sebe u usisnu odnosno ispušnu granu. Ovisno o kojem ventilu govorimo. Drugi je da bi vrući plinovi i vatra/explozija jednostavno nagorili najtanje dijelove ventila, odnosno njegove rubove, pokraj kojih bi prolazili. Pa kada bi smo poslije i naštelali ventile oni više ne bi nasjedali na svoje dosjede kako treba i auto ne bi radio kako treba. Slabo bi vukao i gubio snagu.
Zato brzo naštelati ventile :twisted: I onako ti taj motorić nije baš oličenje pouzdanosti i besprijekornog rada pa mu ne otežavaj i ovako krhko zdravlje, te ventile štelaj i češće nego to preporučuju iz Volva. Npr. ako kažu 70.000 a ti kod majstora na 50-60.000. Neš puno pogrešil.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/