Sada je: ned tra 28, 2024 7:14 am.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 102 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ožu 31, 2009 6:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
baš to što ti kažeš,auti su preteški..
uzmi ti auto od 1500kg i stavi 1,6 turbo motor,bude on išao sve to štima samo šta će se dogodit kad je auto jako natovaren,morat ćeš ga tjerat ko bog majku da ide a autoput i brzine preko 200 neću ni spominjat.
kad naprimjer imaš turbaka sa 6 cilindara i 2500-3000 kubika i kad mu stisneš gas na 220 on povuče silovito prema 250 dok će se ti mali motori davit na tim brzinama bez obzira što imaju turbinu, i tu mu neće pomoći ni ubrizgavanje 95 postotnog toulena kakvog su upotrebljavali tada na gore spomenutim formulama.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 7:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
pa da, jedino ak ce radit nove aute na platformi c30 njemu to igra jer ih niko ne kupuje da bi ih neznam kako tovario i opteretio. a i sami po sebi su laksi.
al u limuzine gurat male motorice to je apsurd. treba tu masu pogurat necim a to sigurno nece bit naturbani motori malog obujma. nek je i 2.0, 4 cil ne uvjet T al mislim da ce tesko uspjet manji da ih dobro vuce.

daj zamisli novi xc90, 1.4T :clap: to nebu ni u hororu :naughty:

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 9:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ma je moš mislit :lol:
Sjedni u najjačeg Golfa GT-a sa 1.4 turbom (170KS) i sjedni u najslabijeg GTI-a sa 2.0 turbo motorom (200KS) pa ću te pitat jel znače što kubici...
Ne shvaćam kakva je ovo usporedba? Razlika u snazi je cca 16% i naravno da će se osjetiti.
Citat:
Ti očito ne znaš onu staru američku - There is no replacement for cubic displacement...
Naprotiv. Ali tebi očigledno nije poznat pojam "Volumetric Eficiency". Za stvaranje energije, momenta i snage, pojednostavljeno rečeno, važno je samo koliko smjese će sagorijeti u cilindru. Da li ćeš to postići motorom velike zapremine ili agresivnijim upuhivanjem pod "prisilom" u motor manje zapremine, gotovo da je svejedno. Turbo motore je moguće promatrati kao motore promijenjive zapremine i to je njihova najveća prednost. Drugim riječima, kada na motor manje fizičke zapremine primjenjuješ Forced Induction (bilo super ili turbo charging), zapravo mu na umjetan način "povećavaš" volumen.
Citat:
baš to što ti kažeš,auti su preteški..
uzmi ti auto od 1500kg i stavi 1,6 turbo motor,bude on išao sve to štima samo šta će se dogodit kad je auto jako natovaren,morat ćeš ga tjerat ko bog majku da ide a autoput i brzine preko 200 neću ni spominjat.
kad naprimjer imaš turbaka sa 6 cilindara i 2500-3000 kubika i kad mu stisneš gas na 220 on povuče silovito prema 250 dok će se ti mali motori davit na tim brzinama bez obzira što imaju turbinu, i tu mu neće pomoći ni ubrizgavanje 95 postotnog toulena kakvog su upotrebljavali tada na gore spomenutim formulama.
Prvo, da li ti je palo na pamet da je tvoj auto 1500+ kg težak dobrim dijelom baš zbog motora od 5 cilindara i 2000 i par stotina kubika?

Drugo, kakve veze ima da li ja imam motor od 3000 kubika i 280KS ili npr. 1500 kubika i 280KS na auto cesti, osim što će auto u drugom slučaju ubrzavati bolje jer ima manju masu, ako pričamo i dalje o turbo motorima?



Kako sam neke stvari u međuvremenu od igranja u pijesku do današnjeg dana ipak naučio, a mogu slobodno reći i probao na svom autu, tvrdim da apsolutno nije nikakav problem napraviti trajan i pouzdan motor od 1500 kubika i npr. 300KS, a koji bi zasigurno bio dovoljno snažan za većinu aplikacija u Volvo paleti. Ono što je problem u cijeloj priči je to da takav motor, zbog konstrukcije koja mora biti puno "čvršća" (kovani klipovi i klipnjače, veći turbo punjač efikasniji u višim okretajima motora, efikasniji IC itd.) zasigurno košta više i zahtjevniji je kod proizvodnje od nekog ekvivalenta sa većom zapreminom.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 9:13 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
moram priznat da si uporan i sto je jos gore imas argumente :?
ali nikad me neces uvjerit da jednak efekt mozes postic 1.4T i 2.5T iste nazivne snage.
kak god hoces ili to shvati da nezelim priznat male motore jer jednostavno mislim da su sr**** :lol:

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 9:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Veči tj,veče zapremine motor je jeftiniji za izradu nego iste snage a manjeg obujma :wink: Bojim se da je tu cijela poanta.Mislim da je tak nekaj Tomo i mislio.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 9:19 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Pri kojim brzinama će bolje ubrzavati?? Vjerovatno hoće pri manjim brzinama, a poslije, kad dođu velike brojke?? Onda kubici dolaze do izražaja, dokazano je to u praksi xx puta... Samo ja govorim o normalnim autima, tj serijskim a ne tvojim 'mućkalicama' :D . A golfa sam se dotakao zato što sam već od masu ljudi slušao priču da gt ide ko gti, a troši manje, da nema veze što ima malo kubika, bla bla bla... I zašto bi auto sa više ccm-a bio teži od onog sa manje+turbo?? Pa nije turbo od papira, pa ic, pa cijevi za sve to+sve ostale picaboce koje moraju biti tu da bi turbo obavio svoju funkciju...
Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da će između dva auta podjednakih dimenzija i mase uvijek bolje ubrzavati pri većim brzinama onaj sa više kubika, i isto tako lakše se nosit s opterećenjem, bio to teret u autu ili uspon na Tauernautoban :!:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 9:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Moj T5 ima 2300ccm i 225ks,ima turbo a ajmo reči neki BMW sa 3300ccm i možda 280ks se može fučkati od 180km/h na dalje :wink: Ima više kubika čak i više snage ali nema puhalicu koja daje šus.Ubrzava i on ali ne tom silinom ko motor sa turbopunjačem.Ovo sa BMW sam dao samo kao primjer i ne stojim iza toga da su podaci točni

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 9:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pri kojim brzinama će bolje ubrzavati?? Vjerovatno hoće pri manjim brzinama, a poslije, kad dođu velike brojke?? Onda kubici dolaze do izražaja, dokazano je to u praksi xx puta... Samo ja govorim o normalnim autima, tj serijskim a ne tvojim 'mućkalicama' :D .

Ako sam ja dobro shvatio, mi ovdje razmatramo problematiku dva različita motora volumenom, a recimo iste snage u ISTOJ šasiji. Daj mi onda, molim te lijepo, objasni zbog čega bi motor manjeg volumena imao slabije ubrzanje "kada dođu velike brojke"?
Citat:
A golfa sam se dotakao zato što sam već od masu ljudi slušao priču da gt ide ko gti, a troši manje, da nema veze što ima malo kubika, bla bla bla... I zašto bi auto sa više ccm-a bio teži od onog sa manje+turbo?? Pa nije turbo od papira, pa ic, pa cijevi za sve to+sve ostale picaboce koje moraju biti tu da bi turbo obavio svoju funkciju...
Mislim da svakako pričamo o turbo motorima, dakle i ovi "veliki" već sada nose turbinu na leđima, tako da masu turbine i potrebnih gadgeta možemo zanemariti, jer očigledno postoji u oba slučaja.
Citat:
Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da će između dva auta podjednakih dimenzija i mase uvijek bolje ubrzavati pri većim brzinama onaj sa više kubika, i isto tako lakše se nosit s opterećenjem, bio to teret u autu ili uspon na Tauernautoban :!:
I opet, zbog?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 10:01 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Nisam toliko tehnički potkovan, samo iskustveno, tj za volanom :mrgreen: da bi mogao to objasniti u detalje, ali veća zapremina motora omogućuje lakše nošenje sa opterećenjem, jer sva ta turbo puhala i slične pizdarijice umjetno daju povećanje snage, a snaga iz velike kubikaže je sirova snaga. Ne znam kako bih to objasnio, ali vozio sam stvarno more auta i uvijek je tako bilo da auto sa većom kubikažom poprilično lakše razvija velike brzine. Evo opet golf - gti edt 30 (230KS, turbo naravno) i r32 (250 ks) - na stazi je car edt 30 zbog turba-ima dobra međuubrzanja, ali na autobahnu je r32 car čim se prijeđe 2 glave, bez obzira što je r32 prasast u odnosu na 30ku... I tako je sa hrpom sličnih auta... Ili npr golf 3 vr6 2.8 174ks i golf 4 gti 1.8 180ks - vr6 ga papa... Audi a4 1.8T 150ks i a4 2.6 V6 150ks-isto-v6 je car u svim aspektima vožnje...
A ovo što Nenad priča za usporedbu... Malo mi je smiješna bez uvrede, al et, svatko ima svoje teorije...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 10:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
veci cilindar lakse kuri gorivo. u manje udaraca ga moze vise skurit i bolje.
sto ima vise vecih cilindara kuri se bolje.
tj bez dodatnih periferija ( T ) razvije vecu snagu od ovog s manje kubika.
sa dodatnim stvarima ( T ) razvije extra vecu snagu od ovog s manje kubika.

golf GT taj tfsi il kak se zove ima i T i G-lader i 16v i neznam kakve sve lude sisteme da razvije tih 170ks.

volvo 2.4i razvija 170ks bez prednabijanja.
sad kad njemu dodas te sisteme, ti dobro znas sto se sve moze izvuc iz auta....

mislim da kubikaza ipak radi apsolutnu prednost sto se tice snage.
pusi na kolicini spaljenog goriva i emisiji plinova.

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 10:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:

mislim da kubikaza ipak radi apsolutnu prednost sto se tice snage.
pusi na kolicini spaljenog goriva i emisiji plinova.

U tome je cijela fora,ako se ne varam jer oće smanit štetni utjecaj i smaniti emisije CO2 :?

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 10:09 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 07, 2008 10:34 pm
Postovi: 86
Lokacija: V.Gorica-Zagreb
po toj logici ce se prelazit prvo na manji broj cilindara i trebalo bi biti dovoljno da zadovolji plinove. ak nisu drasticne brojke u igri sto se tice tih novih spec.

_________________
----speed--till--I--bleed----

robert.orsh@gmail.com


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 10:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
Pri kojim brzinama će bolje ubrzavati?? Vjerovatno hoće pri manjim brzinama, a poslije, kad dođu velike brojke?? Onda kubici dolaze do izražaja, dokazano je to u praksi xx puta... Samo ja govorim o normalnim autima, tj serijskim a ne tvojim 'mućkalicama' :D .

Ako sam ja dobro shvatio, mi ovdje razmatramo problematiku dva različita motora volumenom, a recimo iste snage u ISTOJ šasiji. Daj mi onda, molim te lijepo, objasni zbog čega bi motor manjeg volumena imao slabije ubrzanje "kada dođu velike brojke"?
Citat:
A golfa sam se dotakao zato što sam već od masu ljudi slušao priču da gt ide ko gti, a troši manje, da nema veze što ima malo kubika, bla bla bla... I zašto bi auto sa više ccm-a bio teži od onog sa manje+turbo?? Pa nije turbo od papira, pa ic, pa cijevi za sve to+sve ostale picaboce koje moraju biti tu da bi turbo obavio svoju funkciju...
Mislim da svakako pričamo o turbo motorima, dakle i ovi "veliki" već sada nose turbinu na leđima, tako da masu turbine i potrebnih gadgeta možemo zanemariti, jer očigledno postoji u oba slučaja.
Citat:
Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da će između dva auta podjednakih dimenzija i mase uvijek bolje ubrzavati pri većim brzinama onaj sa više kubika, i isto tako lakše se nosit s opterećenjem, bio to teret u autu ili uspon na Tauernautoban :!:
I opet, zbog?
teoretski imaš pravo ali praksa pokazuje sasvim drugo,uostalom da to tako funkcionira kako ti to zamišljaš onda bi pravi drag raceri svi stavljali 1,3 motore i naturpijavali ih do neba i šparali na težini..

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 10:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Jopis da ti ovak samo nekaj velim,ti vauvau turbo motori su smijeh nad smijehovima.VW je plafon izvuči iz 1,8 motora nekakvih 150ks(ajde sad su to malo poboljšali)dok volvo iz 2.0motora je barem u verziji 850 vukao 211ks(to ti Bela dobro zna :wink: )tak da mislim da oni nikad nisu znali ili htjeli iskoristiti turbo motor do kraja.A ono kaj sam napisal da okinem BMW nazivno veče snage i kubikaže to stoji.I ja sam prije vozil golfove i mislio sam da je to super domet(I bil je naspram mnogih drugih)ali onda kad sjedneš u volvača turbaka shvatiš kaj znači turbo motor.Da i vozio sam una turbo i.e i R5 turbo i sve je to išlo ali kad vidiš kud je volvo otišao s tim onda su ovo sve dječje igračke :wink: Najbolje je to kaj uz malo šarafljenja po WG(znam sad budete opet po meni)taj auto daje još puno više,i jako ga je teško zdrobiti.Opet se pozivam na Belu jer kaj je on iz svojega stvaral to mnogi od vas nemogu niti zamisliti :wink: No sad sam pak ja pobjegal s teme :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 31, 2009 10:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
to što ti okineš bweja je loša usporedba ,bnw je atmosferac i netreba ga poredit sa turbo motorom a injače je i fauve imao 1750ccm 4 cil motore sa serijskih 225ks koji su u serijali mogli držat i do 350ks .

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 102 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan