Sada je: čet srp 10, 2025 6:53 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri vel 11, 2009 12:47 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri pro 31, 2008 3:51 pm
Postovi: 66
Lokacija: Zadar
Pozdrav svima!
Mozda mi netko moze pomoci u vezi ovog problema. Kada vozim automobil na niskim okretajima (cca 2200 rpm ili nize) i pri naglom dodavanju gasa pocinje se gusiti i stucati dok mu se ne povecaju okretaji. Jednom prilikom mi je cak i "puklo" iz auspuha. Sumnjam na dizne i katalizator ali iskreno i ne znam bas puno o mehanici. Mozda bi moglo biti i nesto drugo pa ako tko zna neka napise.
Koliko otprilike kosta ciscenje dizni i gdje bih to mogao napraviti, mislim da li moram ici u ovlasteni servis ili mi to moze napraviti bilo koji mehanicar?
Eto toliko, bio bih zahvalan ako mi netko moze dati savjet.

Pozdrav iz Zadra!

_________________
S 40 1.8 '99.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 11, 2009 10:34 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Jel imaš možda ugrađen plin? Po simptomia mi više vuče na krivu smjesu, ako imaš plin onda skini minus klemu sa akumulatora na 15-20 min i problem rješen. Ako nemaš plin možda je problem u mjeraču protoka zraka ili lambda sondi...


Vrh
   
PostPostano: sri vel 11, 2009 11:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Sto se tice ciscenja dizni, jel ides mozda prema Zagrebu uskoro? :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: sri vel 11, 2009 11:42 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Meni je isto štucao ispod 2500 ali se kod mene to rješilo stavljanjem novih svjećica...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: sri vel 11, 2009 5:11 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri pro 31, 2008 3:51 pm
Postovi: 66
Lokacija: Zadar
Nemam ugradjen plin. Mozda je onda mjerac protoka zraka ili lambda sonda.. Svjecice su mi promijenjene prije 11000 km pa vjerojatno nisu one. Nazalost necu uskoro prema Zagrebu jer cu morati ici na brod a ni sada nisam u Hrvatskoj nego na nekim seminarima u Crnoj Gori. Mislim da ce mi najbolje biti da podjem do Solina u ovlasteni servis pa da oni to pregledaju, valjda mi nece auto riknuti na povratku iz CG...

_________________
S 40 1.8 '99.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 12, 2009 7:20 am 
Offline

Pridružen/a: sri ožu 12, 2008 7:14 am
Postovi: 8
Po tome kako si objasnio kvar na svom vozilu najvjerojatnije su ti otišli kablovi od svječica,tj jedan od kablova ti probija pa pri niskim okretajima nemože provesti iskru to svječice.Najbolje bi ti bilo da promjeniš i kablove i bobine.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 12, 2009 11:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri pro 31, 2008 3:51 pm
Postovi: 66
Lokacija: Zadar
Citat:
Po tome kako si objasnio kvar na svom vozilu najvjerojatnije su ti otišli kablovi od svječica,tj jedan od kablova ti probija pa pri niskim okretajima nemože provesti iskru to svječice.Najbolje bi ti bilo da promjeniš i kablove i bobine.
Hvala na savjetu, provjerit cemo i to..

_________________
S 40 1.8 '99.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 13, 2009 10:56 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
ej mornaru, što ima novo u montenegro?

ajde javi se za neku cugu prije negfo otploviš

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: sub vel 14, 2009 10:45 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri pro 31, 2008 3:51 pm
Postovi: 66
Lokacija: Zadar
Pozdrav Mirjo, u Montenegru bila poplava a auto stuca ali brate vozi i ne staje kroz pola metra vode na cesti! Cujemo se ovih dana...

_________________
S 40 1.8 '99.


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 12, 2009 4:03 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
Citat:
Jel imaš možda ugrađen plin? Po simptomia mi više vuče na krivu smjesu, ako imaš plin onda skini minus klemu sa akumulatora na 15-20 min i problem rješen. Ako nemaš plin možda je problem u mjeraču protoka zraka ili lambda sondi...

Zar se moze dogoditi da lambda "polu"radi? Mislim, zar ona nije uredjaj koji daje ili + ili - pa elektronika dozira benzin u smjesu. Tj, htio sam rec lambda ili radi, ili ne, nema nesto izmedju. Dali sam u pravu? Ja takodjer imam problemosa s svojim volvacem, s jako velikom porosnjom i razvijanjem momenta, pa me zanima da rascistim to s lambdom.

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 13, 2009 8:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri pro 31, 2008 3:51 pm
Postovi: 66
Lokacija: Zadar
Evo mene opet, samo da kazem sto se u medjuvremenu dogodilo. Auto je bio na dijagnostici, sva elektronika radi dobro, (lambda sonda, mjerac protoka zraka itd). Nakon toga sam bio na ciscenju dizni i mehanicar mi govori da je protok bolji i do 30% (!?). Auto sada ima vise snage ali i dalje stuca kad ga vozim na niskim okretajima i kad naglo dodajem gas. Sljedece mi je promijeniti kablove od svjecica i svjecice. Onda se javim...

_________________
S 40 1.8 '99.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 10:39 am 
Offline

Pridružen/a: sri ožu 12, 2008 7:14 am
Postovi: 8
To si trebao napraviti prvo!!!!!!!!! :D


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 20, 2009 8:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
i kakvi su rezultati s mijenjanjem svijećica i kablova?

eto baš i mene zadnjih dana muči sličan problem.

_________________
:)


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 20, 2009 10:58 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri pro 31, 2008 3:51 pm
Postovi: 66
Lokacija: Zadar
Posudio sam kablove i bobine sa automobila od DrazenaP i stavio na svoj auto. Nakon toga je sve bilo super, auto vozi odlicno, kao da je drugi motor u njemu. Dobio je puno vise snage i nije stucao. Izgleda da je greska u bobinama. Narucio sam obe dvije bobine u JC auto u Zadru (600 kn obe), sad cekam da stignu. Uzet cu i nove kablove ubrzo. Snoxy je bio u pravu od pocetka ali sam ionako morao ocistiti dizne i poci na dijagnostiku zbog one narancaste lampice.

_________________
S 40 1.8 '99.


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 21, 2009 11:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
Koliko sam shvatio kablovi pašu od 850-tke jedino kaj ih ima 5. Jel pametnije kupiti te ili od 40-tke?
Koja je razlika u cijeni ako netko zna i gdje bi se mogli najpovoljnije nabaviti u zg-u?

S obzirom da vozim na plin, jel pametnije staviti svijećice s tri, dvije ili jednom elektrodom, originalne ili nekakve zamjenske,
NGK ili Denso platinum??? Također gdje se mogu nabaviti?

Hvala!

_________________
:)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan